Latvijā jau iespējams pasūtīt jauno Audi A8

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Audi

Ar elegantu dizainu, inovatīviem balstiekārtas risinājumiem un skārienjutīgu darbības koncepciju šī gada jūlijā Audi Samitā Barselonā tika prezentēts Audi A8 ceturtās paaudzes automobilis. Latvijā jaunā Audi A8 iepriekšpārdošana sākās 5. oktobrī.

Audi zīmols ir labi pazīstams ar sportisku raksturu, vieglu konstrukciju, kā arī quattro pastāvīgo pilnpiedziņu, un jaunais A8 iemieso šīs vērtības. Sabalansētas proporcijas un muskuļotas līnijas virs riteņu arkām vizualizē quattro piedziņu. Jaunais flagmanis ir nekļūdīgi atpazīstams gan dienā, gan naktī, pateicoties unikālajiem HD Matrix priekšējiem LED lukturiem ar Audi lāzera tehnoloģiju, LED gaismas joslām un OLED tehnoloģijas aizmugurējiem lukturiem. Luksusa klases sedans ir aprīkots ar diviem skārienekrāniem. Vadītājs kontrolē informācijas un izklaides sistēmu, pieskaroties lielajam displejam. Ar otru skārienekrānu iespējams kontrolēt gaisa kondicionēšanas un komforta funkcijas, kā arī ievadīt tekstu. Akustiskās un taustes reakcijas kombinācija kopā ar ierastajām žestu komandām padara jauno MMI sistēmu ārkārtīgi drošu, intuitīvu un ērtu lietošanai.

Ar vairāk nekā 40 vadītāja asistenta sistēmām A8 kļūst par jaunu standartu konkurentu vidū. Audi A8 ir pasaulē pirmais automobilis, kas ir izstrādāts autonomai braukšanai.

Audi AI satiksmes sastrēgumu pilots pārņem automobiļa vadību satiksmē ar ātrumu līdz 60 km/h

uz šosejas un vairākjoslu ceļiem, kur starp abiem satiksmes virzieniem ir ierīkota fiziska sadalošā josla. No 2018. gada A8 pakāpeniski ieviesīs Audi mākslīgā intelekta stāvvietas un garāžas palīgsistēmas. Papildus radaru sensoriem, priekšējai kamerai un ultraskaņas sensoriem Audi ir pirmais automobiļu ražotājs, kas izmanto arī lāzera skeneri.

Audi A8 ir pieejams ar diviem V6 turbo dzinējiem: 3,0 TDI un 3,0 TFSI.

Dīzeļdzinējs ar 2967 cm3 tilpumu attīsta 210 kW (286 ZS) un 600 Nm. Tas ļauj pilnpiedziņas modelim sasniegt 100 km/h ātrumu vien 5,9 sekundēs. Jaunā Eiropas braukšanas cikla (NEDC) degvielas patēriņš ir 5,8−5,6 litri. Savukārt 3,0 litru turbokompresora tiešās degvielas iesmidzināšanas dzinējs nodrošina 250 kW (340 ZS) jaudu ar 500 Nm lielu griezes momentu.

Abos dzinējos izmantots siksnas ģenerators-starteris, kas ir 48 voltu elektrosistēmas sirds. Daļējā hibrīda tehnoloģija (MHEV) ļauj automobilim pārvietoties ar izslēgtu motoru, ar iespēju to viegli atkārtoti iedarbināt. Tai ir arī uzlabota start/stop funkcija. Šo tehnoloģiju kopējais efekts palīdz dzinējiem vēl vairāk samazināt degvielas patēriņu − reālos braukšanas apstākļos līdz 0,7 litriem uz 100 kilometriem. Jaunais Audi A8 Latvijā pasūtīšanai pieejams no 2017. gada 5. oktobra, un tā sākumcena ir 86 700 eiro. Pirmās piegādes jaunajiem īpašniekiem tiks veiktas nākamā gada sākumā.

Foto: Audi
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu