Auto, kurš neeksistē, kļuvis vēl iespaidīgāks

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Peugeot

Ne viens vien autoražotājs videospēli Gran Turismo uzskata par platformu, kur parādīt savu radošumu un vizualizēt sapņus par ekstrēmiem, superātriem nākotnes auto

Bugatti, Mercedes-Benz, BMW, Infiniti ir tikai daži no autoražotājiem, kam ir savs virtuālais hiperauto Sony Playstation videospēlē Gran Turismo. Savs sapņu spēkrats kopš pagājušā gada maija ir arī Peugeot, bet to francūži nupat padarījuši vēl iespaidīgāku.

L500 R HYbrid Vision Gran Turismo oriģināli tika radīts, lai godinātu sacīkšu prototipu Peugeot L45, ar kuru Dario Resta izcīnīja uzvaru 1916.gada Indianapolisas 500 jūdžu sacensībās. Autosportists toreiz sacīkstes veica ar 135 km/h vidējo ātrumu.

Jaunais virtuālais hiperauto ir oriģināla evolūcija, turklāt atšķiras ne tikai vizuāli un aerodinamikas ziņā, bet arī ar veiktspējas parametriem.

Kā jau var noprast no prototipa nosaukuma, L750 R HYbrid Vision Gran Turismo ir 750 zirgspēku hibrīddzinējs. To veido 580 ZS iekšdedzes dzinējs, kura maksimālais griešanās ātrums ir 10 000 apgr./min., kā arī 170 ZS elektromotors, pateicoties kuram sistēmas kopējā jauda ir 750 ZS.

Virtuālā prototipa paātrinājums līdz 100 km/h ilgst tikai 2,4 sekundes (L500 R - 2,5 sekundes). Uzlabojums gan nav ievērības cienīgs, ja ņem vērā jaudas pieaugumu un svara samazinājumu par 175 kg līdz 825 kilogramiem.

Var jau būt, ka šāda veida rotaļāšanās ar virtuāliem modelīšiem kādam šķitīs smieklīga un nenopietna, taču jānorāda, ka mūsdienās auto izstrādes lielākoties norit tieši datorā. Turklāt tas attiecas ne tikai uz dizaina izstrādi, bet arī konstrukcijas pilnveidošanu un sadursmes testu veikšanu, lai testu laboratorijās būtu jāiznīcina pēc iespējas mazāk īstu mašīnu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu