Audi A7 Sportback nu jau otrajā paaudzē

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Audi

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi iemieso zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresu par realitāti. Tā ir veidota jaunā Gran Turismo stilā ar dinamiskām līnijām, pilnībā digitālu vadības sistēmu, sportisku braukšanas pieredzi un daudzpusīgu salona koncepciju. Jaunajam modelim ir uzlabota vadāmība, augstāks komforta līmenis tālos pārbraucienos un tas ir aprīkots ar daļējā hibrīda tehnoloģiju (MHEV − daļējā hibrīda elektroautomobilis).

A7 Sportback ārējais dizains atspoguļo jauno dizaina valodu, ko iemieso jaunais Audi A8. To raksturo plašas virsmas, asas šķautnes un precīzas, sportiskas līnijas. Priekšpusē Gran Turismo sportiskumu atspoguļo single-frame reste, kas ir ievērojami platāka un zemāka nekā līdz šim un arī platāka nekā Audi A8, šaurie priekšējie lukturi, izteiksmīgās gaisa ieplūdes atveres. Visbagātīgākajā aprīkojuma līmenī ietilpst HD Matrix priekšējie LED lukturi ar Audi lāzera tehnoloģiju.

Aizmugurējos lukturus savieno gaismas josla, kas ir raksturīgs dizaina elements visiem Audi augstākās klases modeļiem.

Atslēdzot un aizslēdzot durvis, lukturos izgaismojas unikālas gaismas animācijas. Izteiksmīgās kontūras ap riteņu arkām izceļ riteņus, kuru diametrs ir līdz 21 collai.

Jaunais Audi A7 mērķtiecīgi turpina ar A8 sākto digitalizācijas stratēģiju. Jaunā MMI skārienjūtīgās vadības koncepcija aizstāj iepriekšējā modeļa rotējošo spiedpogu un tradicionālās pogas, un vadības ierīces ar diviem lieliem augstas izšķirtspējas skārienekrāniem. 10,1 collu augšējais displejs ir vērsts vadītāja virzienā. Pateicoties melnajai paneļa optikai un grafītpelēkajam alumīnija ietvaram, izslēgts tas saplūst ar priekšējo paneli. Ar plašajām savienojamības iespējām Audi A7 ir kā radīts tāliem pārbraucieniem. Jaunajā vadības sistēmā iespējams izveidot septiņus individuālus lietotāju profilus ar atšķirīgiem iestatījumiem. Augstākā līmeņa Bang & Olufsen Advanced audiosistēma piedāvā telpisku skaņu arī aizmugurējos sēdekļos.

Ar mākslīgā inteliģenta (AI) pogu vadītājs var aktivēt Audi AI stāvvietas pilota un Audi AI garāžas pilota palīgsistēmu funkcijas, kas pakāpeniski tiks ieviestas no 2018. gada.

Tās ļauj A7 Sportback automātiski (patstāvīgi) iebraukt stāvvietā vai garāžā un izbraukt no tās.

Atkarībā no aprīkojuma līmeņa modelim var būt uzstādīti līdz pieciem radara sensoriem, piecām kamerām, 12 ultraskaņas sensoriem, kā arī lāzera skeneris. Papildus Audi AI sistēmām jaunais A7 Sportback ir aprīkots ar 39 vadītāja palīgsistēmām, kas atvieglo viņa ikdienu.

Izvēles aprīkojumā pieejamā dinamiskā visu riteņu stūrēšana, jaunā ECP elektroniskās centrālās šasijas vadības programma un pilnveidotā gaisa balstiekārta padara automobili vēl manevrētspējīgāku un komfortablāku. Tas padara A7 par perfektu Gran Turismo automobili: dinamisku un izveicīgu līkumainos ceļos un vienlaikus komfortablu uz platas un taisnas šosejas.

Visi jaunā A7 Sportback dzinēji ir aprīkoti ar jauno daļējā hibrīda sistēmu (MHEV), kas nodrošina augstāku komfortu un efektivitāti. Reālos braukšanas apstākļos MHEV tehnoloģija samazina degvielas patēriņu līdz pat 0,7 litriem uz 100 kilometriem. Jāteic gan, ka Audi pagaidām paredzējuši tikai divu motoru izvēles iespēju, pie tam

iesākumā A7 būs pieejams tikai ar 3 litru TFSI benzīnnieku modelī Audi A7 55 TFSI.

Šis dzinējs attīsta 340 ZS un 500 Nm, līdz 100 km/h mašīnu paātrina 5,3 sekundēs un vidēji patērē 6,8 litrus degvielas uz 100 km. Tas lielā mērā panākts, pateicoties tā dēvētajai ripošanas funkcijai, kas tagad strādā ātruma intervālā no 55 līdz 120 km/h, kā arī dzinēja start/stop sistēmai, kas atkarībā no apstākļiem var nostrādāt jau pie 22 km/h.

Laika gaitā motoru paleti papildinās citi četru un sešu cilindru motori.

A7 Sportback apvieno labāko no visām jomām un ir dinamisks un talantīgs biznesa un atpūtas automobilis. Tas piedāvā kupejas dizainu, sedana ietilpību un avant, tas ir universāļa, daudzpusīgumu. Augstākajos aprīkojuma līmeņos ir pieejami jauni sēdekļi ar daudzvirzienu regulēšanas iespējām, kā arī ventilācijas un masāžas funkcijām.

Konfigurācija ar atsevišķiem aizmugurējiem sēdekļiem (ir iespējams arī 2+1 kopējais sēdeklis) nodrošina maksimālu plašumu un komfortu.

Salona gaisa kvalitātes komplekts uzlabo gaisa kvalitāti salonā ar neuzbāzīgiem atsvaidzinātāja aromātiem

, jonizētāju un efektīvu kombinēto filtru. Lai gan automobilim piemīt izteikti sportisks, zems siluets, tas nenozīmē, ka A7 Sportback ir zaudējis praktiskumu. Nebūt nē, jo standarta konfigurācijā bagāžnieks, kura atvere tagad kļuvusi platāka, ir ar 535 litru tilpumu, ko vajadzības gadījumā var palielināt līdz 1390 litriem.

Foto: Audi

Jaunais Audi A7 Sportback tiek ražots Nekarsulmas rūpnīcā un būs pieejams Latvijas tirgū 2018. gada februāra beigās. Automobiļa cenas Latvijā vēl netiek atklātas, taču

Vācijā modelis 55 TFSI quattro S tronic maksās vismaz 67 800 eiro.
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu