RUS
Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Jaunais Porsche 911 Carrera T jeb auto, kurā nav nekā lieka

TVNET
  • Raksts
  • Video
Foto: Porsche

Porsche 911 saimei pievienojusies modifikācija 911 Carrera T. Auto ar šādu nosaukumu Štutgartes kompānijas klāstā bija jau 1968.gadā, un tā būtiskākās rakstura iezīmes ir mazāka masa, «īsākas» pārnesumu attiecības ar manuālo pārnesumkārbu un aizmugurējā piedziņa ar aizmugurējā diferenciāļa mehānisko bloķēšanu

Jaunā modeļa unikālais izskats ir aizgūts no 911 Carrera dizaina, un tā motora jauda ir 370 zirgspēki. 911 Carrera T (Porsche gadījumā «T» apzīmē «Touring») ir aprīkojums, kas nav pieejamas 911 Carrera modeļiem, ieskaitot standarta aprīkojumā uzstādīto PASM (Porsche aktīvās piekares vadības sistēmas) sporta šasiju, kas ir pazemināta par 20 mm, Sport Chrono pakotni, īsāku pārnesumkārbas sviru ar sarkaniem pārnesumu apzīmējumiem un Sport-Tex sēdekļu vidusdaļu. 911 Carrera T papildaprīkojumā ir pieejama aizmugurējā stūrējamā ass, kas nebija pieejama 911 Carrera modeļiem.

Ikviens 911 Carrera T aprīkojuma elements ir rūpīgi atlasīts, lai nodrošinātu optimālu sportiskumu un vieglu konstrukciju: Aizmugurējais vējstikls un aizmugurējie sānu logi ir izgatavoti no īpaši viegla stikla, savukārt durvju apdarē ir iestrādātas atvēršanas cilpas. Lielā mērā ir samazināta skaņas izolācija, nav pieejami papildaprīkojuma aizmugurējie sēdekļi, un tiek piedāvāta iespēja atteikties no Porsche komunikāciju sistēmas (PCM). Rezultāts: Pateicoties 1425 kg pašmasai, divvietīgais modelis ir par 20 kg vieglāks nekā 911 Carrera ar līdzvērtīgu aprīkojumu.

Sportisks dizains un unikāls izskats

Uz modeļa unikālo raksturu norāda specifiski virsbūves elementi un diski. 911 Carrera T priekšpusē ir redzama aerodinamiski optimizēta priekšējā spoilera apmale un Sport Design ārējie spoguļi Agate Gray Metallic pelēkā krāsā. No sāniem jaunais modelis ir viegli atpazīstams, pateicoties tā 20 collu Carrera S diskiem Titan Grey pelēkā krāsā. Vēl viena atšķirīga iezīme automašīnas sānos ir «911 Carrera T» logotipi. Automašīnas aizmugures raksturīgākās iezīmes ir aizmugures vāka režģu plāksnītes, Porsche logotips, «911 Carrera T» modeļa apzīmējums Agate Grey pelēkā krāsā un sporta izplūdes sistēma ar centrā izvietotām izplūdes caurulēm melnā krāsā.

Virsbūves krāsu varianti ir melna, Lava Orange oranža, Guards Red sarkana, Racing Yellow dzeltena, balta un Miami Blue zila, kā arī metāliskas krāsas — Carrara White balta, Jet Black melna un GT Silver sudraba.

«Tīra» interjera koncepts un jauna interjera pakotne

Arī automašīnas salonā uzsvars likti uz sportiskumu un pūrismu. Uzskatāmi piemēri ir melni, četrās pozīcijās elektriski regulējami sporta sēdekļi ar vidusdaļas Sport-Tex apdari un galvas balsti ar 911 logotipu, kas izšūts ar melniem diegiem. Jaunā Carrera T modeļa papildaprīkojumā pirmo reizi ir pieejami kausveida sēdekļi. Automašīna ir aprīkota ar GT sporta stūres ratu ar ādas apdari, un standarta aprīkojumā uzstādītais režīmu slēdzis ļauj vadītājam izvēlēties dažādas braukšanas programmas. Saīsinātā pārnesumu pārslēgšanas svira ar sarkaniem pārnesumu apzīmējumiem ir ekskluzīvs 911 Carrera T elements. Priekšējā paneļa un durvju dekoratīvie apdares elementi ir melnā krāsā, tāpat kā durvju atvēršanas cilpas. Jaunievedums ir T interjera pakotne, kas nodrošina vēl sportiskāku izskatu ar Racing Yellow dzeltenas, Guards Red sarkanas vai GT Silver sudraba krāsas kontrastējošu salikumu. Ar šīm krāsām var pievienot vizuālus akcentus dažādiem interjera elementiem, piemēram, drošības jostām, 911 logotipam uz galvas balstiem, durvju atvēršanas cilpām vai Sport-Tex sēdekļu vidusdaļām.

FOTO: Porsche

Uzlabota svara un jaudas attiecība un vēl iespaidīgāka veiktspēja

Horizontālais 3,0 litru sešu cilindru motors ar diviem turbokompresoriem attīsta 370 ZS un 450 Nm pie 1750–5000 apgriezieniem minūtē. Svara un jaudas attiecība ir uzlabota līdz 3,85 kg/ZS. Pateicoties manuālajai transmisijai ar īsāku pārnesumu attiecību un diferenciāļa mehānisko bloķēšanu, 911 Carrera T sprintu no 0 līdz 100 km/h veic 4,5 sekundēs — par 0,1 sekundi ātrāk nekā 911 Carrera Coupé. Savukārt 200 km/h ātrumu modelis sasniedz 15,1 sekundē. Carrera T papildaprīkojumā ir pieejams arī divu sajūgu automātiskā transmisija Porsche Doppelkupplung (PDK). Ar to auto sasniedz 100 km/h ātrumu 4,2 sekundēs, bet 200 km/h — 14,5 sekundēs. Neatkarīgi no transmisijas 911 Carrera T maksimālais ātrums ir 290 km/h.

Kā vidējo degvielas patēriņu kombinētā režīmā Porsche norāda 9,5 l/100 km, savukārt oficiālais CO2 izmešu apjoms ir 215 g/km.

911 Carrera T modeļa cena bez PVN būs 90 200 eiro.

FOTO: Porsche
Drošība Porsche
0 Komentāri