Autoražotājs, par kuru nekas nav dzirdēts, nāk klajā ar skaļu paziņojumu

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: www.instagram.com/corbellati

Šobrīd ātrākos ielas automobiļus ražo divi nelieli, neatkarīgi uzņēmumi - Hennessey Performance no ASV un Koenigsegg no Zviedrijas -, kā arī Volkswagen grupā ietilpstošais franču zīmols Bugatti.

Visi trīs uzņēmumi ir noskatījuši 300 jūdžu jeb 480 km/h robežu, kam šobrīd vistuvāk ir Koenigsegg, jo jau ziņojām, ka zviedri pagājušā gada nogalē uz slēgtas šosejas Nevadas štatā veica divus braucienus, no kuriem ātrākajā sasniedza 458 kilometrus stundā. Divu braucienu summā vidējais ātrums gan ir mazāks, 447 km/h, taču tas pagaidām nav ieguvis Ginesa rekordu grāmatas oficiālu apstiprinājumu kā jaunais planētas ātruma rekords.

Taisnības labad gan jāteic, ka pašreizējie pasaules rekorda turētāji, Bugatti, vēl nav veikuši sava 1500 zirgspēkus spēcīgā Chiron spēju pārbaudi uz garas, garas taisnes. Tāpēc, kas zina, varbūt šis auto patiesībā šobrīd ir ātrākais sērijveida ielas spēkrats un pirmais sasniegs maģisko 300 jūdžu stundā robežu.

Bet varbūt arī ne, jo jau pēc pusotra mēneša Ženēvas auto šovā plāno uzstāties autobūves kompānija, par kuru līdz šim nekas nebija dzirdēts. Tās nosaukums ir Corbellati Hypercars, un skaļais paziņojums drīzāk ir apņemšanās sasniegt nevis 300, bet gan 310 un vairāk jūdzes stundā. Un tā jau ir nākamā maģiskā robeža - 500 km/h.

Kā uzņēmums to ir iecerējis panākt? Galvenais instruments, kas tiks likts lietā, par Missile (šāviņš vai raķete) nodēvētajam auto traucoties pretī rekordam, protams, būs motors. Šajā gadījumā

paredzēts izmantot 9 litru V8 twin-turbo dzinēju ar 1800 zirgspēkiem,

ko aizmugurējai asij novadīs sešu pakāpju transmisija.

Jāpiebilst gan, ka šis nav pirmais gadījums, kad kāds nedzirdēts jaunuzņēmums autobūves industrijā sola radīt jaudīgāko, ātrāko, iekārojamāko automobili. Lielākoties gan nekas prātīgs no izvirzīto mērķu sasniegšanas šiem uzņēmumiem nesanāk un solījumi tā arī paliek tikai solījumi.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu