Interesanti fakti par gaidāmo trešās paaudzes VW Touareg

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volkswagen

Kopš otrās paaudzes Volkswagen Touareg laišanas tirgū ir pagājuši astoņi gadi, tādēļ tikai likumsakarīgi, ka ir pienācis laiks veikt kārtējo paaudžu maiņu.

Aktuālās, otrās paaudzes Touareg publiskā prezentācija noritēja 2010.gada aprīlī Pekinas automobiļu izstādē. Līdz tam auto tika parādīts tikai izredzētajiem speciālā sarīkojumā Minhenē tā paša gada 10.februārī. Liela ir varbūtība, ka trešās paaudzes Touareg debitēs tāpat kā priekšgājējs, tādēļ Volfsburgas lielā apvidnieka prezentāciju gaidīt pirms 2018.gada Pekinas auto izstādes nav vērts, raksta Motor.ru.

Ķīna par Touareg pasaules pirmizrādes vietu nav izvēlēta nejauši. Volkswagen šobrīd ir viens no spēcīgākajiem spēlētājiem premium segmenta krosoveru tirgū. Piemēram, 2017.gadā Volkswagen pārdeva ap 340 tūkstošiem parasto un pagarināto Tiguan, kas modelim deva iespēju ierindoties Ķīnā pārdotāko automobiļu desmitniekā. Piedevām pārdošanas apjoma pieaugums, ja salīdzina ar 2016.gadu, sasniedza 40%.

Tāpat kā nesen dienas gaismu ieraudzījušais Lamborghini Urus (kā arī Porsche Cayenne, Bentley Bentayga un Audi Q7), arī jaunais Volkswagen Touareg ir konstruēts uz Volkswagen moduļveida platformas MLB Evo. Tai raksturīgs pazemināts svars, paaugstināta stingrība un vienlaikus arī lielāka ietilpība. Tas nozīmē, ka septiņvietīga trešās paaudzes Touareg iznākšana nav aiz kalniem.

No ārpuses jaunais Touareg, kas jau manīts filmējamies reklāmas klipos, ļoti līdzinās 2016.gadā Pekinas auto šovā prezentētajam konceptauto T-Prime GTE. Lai gan apvidnieka ārējais dizains ir evolūcija, ne revolūcija, Volkswagen apgalvo, ka Touareg būs jauns līdz pēdējai diodei. Digitālo priekšējo paneli, kas konceptauto veido vienu veselu ar instrumentu paneli, gan sērijveida mašīnā visticamāk neredzēsim. Klimata kontroles regulētāju blokam visticamāk paredzēta vieta zem multimediju sistēmas centrālā ekrāna, taču tas būs digitāls, tāpat kā Audi A8 un Lamborghini Urus.

Jaunajam Touareg jākļūst greznākam, lai to pilntiesīgi varētu uzskatīt par zīmola flagmani un sedana Phaeton aistājēju. Tāpat jāņem vērā, ka Touareg nedrīkst atņemt pircējus modelim Arteon, taču tas var negatīvi ietekmēt Touareg cenu.

Lai gan tehnoloģiskā platforma MLB Evo pieļauj iespēju mašīnai uzstādīt pat W12 dzinēju, kāds ir Bentley Bentayga, Touareg atkarībā no noieta tirgus tiks apgādāts ar 2 - 3 litru četru un sešu cilindru dzinējiem. Būs arī hibrīddzinējs, un pastāv iespēja, ka motoru paletē atradīsies vieta arī Audi TT RS 2,5 litru piecu cilindru motors.

Tāpat kā aktuālās paaudzes Touareg, arī trešās paaudzes apvidnieks tiks ražots Volkswagen rūpnīcā Bratislavā (Slovākija). Ražošana faktiski jau ir sākusies, lai kompānija spētu apmierināt gaidāmo pieprasījumu.

Volkswagen T-Prime GTE
Volkswagen T-Prime GTE Foto: Volkswagen
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu