Ford Edge debitē ar jaunu 238 ZS Bi-Turbo dīzeļmotoru

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ford

Ford prezentējis jauno Ford Edge apvidus auto (SUV), kas kļuvis par visu laiku tehnoloģiski modernāko uzņēmuma ražoto automobili.

Palīgsistēmas

Līdz ar jauno Ford Edge Eiropā debitē arī trīs jaunas Ford vadītāja palīgtehnoloģijas:

  • Pēcsadursmes bremzēšanas palīgsistēma palīdz samazināt potenciālās sekundārās sadursmes ietekmi
  • Stūrēšanas palīgsistēma Evasive Steering Assist palīdz vadītājiem apbraukt apstājušos vai lēnāk braucošus automobiļus, lai palīdzētu izvairīties no sadursmes. Tā pielāgota pilsētas un šosejas ātrumiem
  • Adaptīvā kruīza kontrole ar Stop-and-Go un joslas saglabāšanas palīgsistēmu palīdz automobilim uzturēt drošu distanci aiz priekšā braucošajiem automobiļiem

Citas vadītāja palīgsistēmu tehnoloģijas, kurās tiek izmantotas kameras, radari un ultraskaņas sensori, lai samazinātu vadītāju stresu, ietver adaptīvo priekšējā apgaismojuma sistēmu, aklās zonas informācijas sistēmu, automātiskās tālās gaismas, inteliģento ātruma ierobežotāju, joslas saglabāšanas brīdinājuma sistēmu, pirmssadursmes palīgsistēmu ar gājēju noteikšanas un ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu. Papildus tam Edge pieejama perpendikulārās satiksmes brīdinājuma sistēma, adaptīvais stūres mehānisms, aktīvā parkošanās palīgsistēma, kā arī sistēma, kas palīdz autovadītājiem izbraukt no stāvvietām.

Veiktspēja

Jaunais Edge 238 ZS 2,0 litru EcoBlue biturbo motors ir apvienots ar visu riteņu piedziņu un nodrošina optimizētu griezes momentu pie zemiem apgriezieniem, zemu trokšņa un vibrāciju līmeni.

Mazā augstspiediena turbīna un lielākā zemspiediena turbīna darbojas pamīšus, nodrošinot labāku reakciju un griezes momentu pie zemiem apgriezieniem. Pie lielākiem motora apgriezieniem darbojas tikai lielākā turbīna, nodrošinot tādu pūti, kas nepieciešama maksimālas jaudas sasniegšanai.

Uzlabotajos turbīnas un izplūdes kolektoros ir aptuveni 30 procenti niķeļa, lai nodrošinātu optimizētu pretestību 860 grādu temperatūrā, ko rada biturbo sistēma. Turbīnas gultņiem un zemspiediena turbīnas korpusam ir nodrošināta ūdens dzesēšana.

Ford 2,0 litru EcoBlue motors ar Start-Stop sistēmu jaunajā Ford Edge ir pieejams arī:

  • 190 ZS versijā apvienojumā ar manuālo sešpakāpju pārnesumkārbu un visu riteņu piedziņu
  • 150 ZS versijā apvienojumā ar astoņu pakāpju ātras pārslēgšanās automātisko pārnesumkārbu un priekšpiedziņu

Sportiskā Edge ST-Line

Ford ST-Line modeļu klāsts, kas izstrādāts klientiem, kuri cenšas pieturēties pie sportiskā Ford ST modeļu imidža, piedāvā stilu, ko iedvesmojis Ford Performance un jaudīgās spēka piedziņas iespējas.

Foto: Ford

Jaunajam Edge ST-Line ir drosmīgs un dinamisks eksterjera un interjera stils, kurā ietverti šādi elementi:

  • Moldingi virsbūves krāsā un radiatora režģis ar melnu horizontālo stieņu apdari
  • 20 (standartā) vai 21 collas vieglmetāla diski
  • Izpūtēja uzgaļi ar hroma apdari
  • 10 virzienos elektriski regulējami priekšējie sēdekļi
  • Perforēta ādas stūre un ātrumu pārslēga uzgalis ar sarkanām vīlēm modeļiem ar manuālo pārnesumkārbu
  • Alumīnija sporta pedāļi, melns griestu apšuvums un velūra paklājiņi

Bez tā Edge ST-Line ir sportiskāk noregulēta balstiekārta un adaptīvā stūres sistēma. Ja auto apgādāts ar astoņu pakāpju automātu, aiz stūres ir pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas.

Bez ST-Line Edge būs pieejams arī Vignale, Titanium un Trend versijās.

Izklaides, saziņas un komforta aprīkojums

Tāpat kā daudzi citi mūsdienu auto, arī Edge tagad piedāvā viedierīču bezvadu uzlādes iespēju, bet SYNC 3 sakaru un izklaides sistēma ir savietojama ar Apple CarPlay un Android Auto. Tas ļauj autovadītājiem kontrolēt pieslēgtos viedtālruņus, audio, navigācijas un klimata kontroles sistēmu, izmantojot balss komandas un astoņu collu skārienjutīgo ekrānu.

Mūzikas klausīšanās iespaidus var uzlabot ar B&O PLAY skaņas sistēmu, kas īpaši pielāgota Edge. Sistēmā tiek izmantots 10 kanālu digitālais skaņas procesors, kas kontrolē un salāgo katru skaļruni, nodrošinot vienmērīgu skaņas sadalījumu visā salonā.

Jaunais Edge piedāvā arī jaunu un pilnībā konfigurējamu 3D digitālo instrumentu paneli, kas ļauj autovadītājiem personalizēt spidometra, tahometra un automobiļa informācijas displeju izvietojumu atbilstoši savām priekšrocībām un pat izvēlēties kādu no septiņām krāsām.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu