Ženēvas autošovā debitē jaunais Audi A6 un gandrīz gatavs elektriskais Audi e-tron

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Audi

Ženēvas automobiļu izstādē Audi prezentējuši jauno A6, kā arī e-tron prototipu, kurš ļauj ielūkoties pirmajā pilnībā elektriskajā modelī, kuru piedāvās Audi zīmols.

Audi A6 jau ir nodzīvojis līdz astotajai paaudzei. Būdams tehnoloģiski progresīvāks, izskatīgs un augstvērtīgs, kā arī daudzveidīgāks nekā iepriekš, A6, domājams, turpinās būt Top3 pārdotāko Audi modeļu topā Latvijā.

Automobilim ir jauna balstiekārta, kas ļaujot labāk sajust ceļu, kā arī pilnpiedziņa ar visu riteņu piestūrēšanas sistēmu, kas mašīnu padara veiklu uz lauku ceļiem, nosvērtu un ērtu uz lielceļiem un viegli manevrējamu pilsētā, jo apgriešanās apļa diametrs samazināts par līdz pat 1,1 metru.

A6 ir arī jaunākās paaudzes MMI multimediju sistēma ar intuitīvi lietojamu operētājsistēma saskarni. Tās plašie savienojamības un atbalsta risinājumi piedāvā vēl lielāku pasažieru drošību un ērtību. Vadītāja atbalsta sistēmās ir iekļauta stāvvietas un garāžas asistenta funkcija, krustojumu palīgs un adaptīvais kruīza palīgs, kas papildina adaptīvo kruīza kontroli ar vieglu piestūrēšanu, lai vieglāk noturētu transportlīdzekli joslā, lai cik šaura tā būtu.

Eiropas tirgum Audi piedāvā jauno A6 ar diviem dzinējiem − 3,0 TFSI ar 340 ZS un 3,0 TDI ar 286 ZS. Visi dzinēji ir aprīkoti ar daļējā hibrīda tehnoloģiju (MHEV) un atbilst visiem komforta un efektivitātes standartiem. Jauno Audi A6 ražos Nekarsulmas rūpnīcā Vācijā, un 2018. gada jūnijā tas tiks laists arī Latvijas tirgū.

Otrs eksponāts Audi stendā Ženēvā ir e-tron prototips. Tas ļauj ielūkoties pirmajā pilnībā elektriskajā modelī, kuru piedāvās Audi. Tehniskās detaļās Audi pagaidām neiedziļinās, tikai norāda, ka elektriskais premium SUV nodrošinās ērtu braukšanu pieciem pasažieriem un viņu bagāžai.

Tāpat Audi norāda, ka e-tron prototips atbalsta uzlādi stacijās ar līdz pat 150 kW jaudu. Tas dod iespēju uz nepilnām 30 minūtēm piestāt uzlādes punktā un pēc tam turpināt ceļojumu, lai cik tāls tas būtu.

Eiropas tirgū e-tron sērijveida versija nonāks šā gada nogalē. Bet līdz tam simtiem prototipu tiek pārbaudīti ekstremālos apstākļos visā pasaulē.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu