Svarīgākie fakti par nepārspējami grezno Maybach konceptauto

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Daimler

Pekinas automobiļu izstādē Daimler koncernā ietilpstošais apakšzīmols Maybach uzstājas ar Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury, kas gan pagaidām ir daudzu drosmīgu un «spārnotu» ideju iemiesojums.

 
Foto: Daimler

Virsbūves mutācijas - sanācis krossedans

Mercedes-Maybach dizaineru jaunākais veikums pēc būtības ir krossedans - auto, kurā apvienota sedanam ar īsu bagāžnieku un apvidus auto raksturīgā specifika. Mūsu pusē šāds auto daudziem šķitīs īpatnējs, taču Ķīnā, kur notiek mašīnas globālā prezentācija un kas ir viens no galvenajiem Maybach automobiļu noieta tirgiem, krossedani ir cieņā.

Katrā ziņā jaunākais konceptauto ir kas atšķirīgs un no iepriekšējiem Vision konceptauto skaidri nošķirams. 2012.gadā kompānija prezentēja ekstrēmu apvidus auto Vision EnerGForce, 2013.gadā - superauto AMG Vision Gran Turismo, 2015.gadā - bezpilota mašīnu Vision Tokyo, 2016.gadā - Vision Mercedes-Maybach 6 Coupe, bet pērn - vaļējo Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet.

 
Foto: Daimler

Elektroauto ar «pietiekamu» veiktspēju

Koši sarkanais krossedans ir apgādāts ar elektrodzinēju spēkstaciju, kurai līdzīga tika uzstādīta arī iespaidīgajai Vision Mercedes-Maybach 6 Coupe. Proti, automobilim ir četri pastāvīgo magnētu elektromotori, kurus baro grīdā iebūvēta bateriju pakete.

Elektromotoru kopējā jauda ir 750 ZS. 80 kWh baterija ar vienu uzlādes reizi dod iespēju teorētiski veikt 500 kilometru tālu ceļu. Svarīgi, ka konceptuālais auto atbalsta uzlādi ar 350 kW jaudu, tādēļ enerģiju 100 kilometru nobraukšanai mašīnā var «iepumpēt» 5 minūtēs. Jāteic gan, ka līdz 350 kW ieviešanai reālajā dzīvē vēl ir patālu. Pirmais sērijveida auto, kurš atbalstīs uzlādi pie 150 kW stacijām, būs gaidāmais Audi e-tron.

 
Foto: Daimler

Pazīstams aprīkojums un auto, ar kuru var sarunāties

Automobiļa priekšējā panelī ir divi 12,3 collu ekrāni, kas ataino visu vadītājam potenciāli svarīgo informāciju. Mašīnas sistēmu pārvaldīšanai izmantojams skārienekrāns, skārienpaliktnis viduskonsolē, kā arī glāstāmas pogas uz stūres. Papildus tam automobilī ir balss vadības sistēma, kas pašmācības ceļā pielāgojas lietotāja balsij un prot automātiski pārslēgties no vienas valodas uz citu. Piedevām komunikācijā tiek izmantotas dabīgas frāzes, nevis «stīvi» vārdu salikumi.

 
Foto: Daimler

Balta āda un zelts salona apdarē

No ārpuses Maybach konceptauto izskatās draudīgi uzblīdis un nikns, turpretī salonā ir tīrākā miera osta. Te plaši lietota koši balta āda, kuras šuvēm izmantoti rozā diegi, koks un pulēts alumīnijs. Interesantākais apdares elements tikmēr ir rozā zelts, kas visplašāk izmantots sēdekļu korpusu apdarē. Interesants dizaina akcents ir zilā krāsā izgaismotas vijīgas līnijas durvju koka paneļos.

Šāda tipa automobiļos boss sēž aizmugurē. Tādēļ otrā rinda ir nodrošināta ar visos iespējamajos virzienos regulējamiem, atgāžamiem, izstiepjamiem sēdekļiem, bet starp tiem atrodas konsole ar kanniņām un tasītēm. Tējas baudītājiem Ķīnā šāds ieviesums noteikti patiks. Starp citu, baudot tēju, pasažieri var izvēlēties starp vairākiem relaksācijas režīmiem, kas atšķiras ar muzikālo pavadījumu, fona apgaismojuma toni, masāžas programmu un salonā izsmidzināmo aromātu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu