Te nu tā ir - BMW 8.sērija 21.gadsimtam. Būtiskākie fakti par to

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: BMW

Īsi pirms Lemānas 24 stundu sacīkstēm, kur BMW piedalīsies ar jauno M8 GTE automobili, noslēpumainības plīvurs noņemts arī standarta 8.sērijas modelim.

«Standarta» BMW 8.sērija. Izklausās, ka runa būs par vienkāršu auto, tomēr patiesībā deviņdesmito gadu 8.sērijas ideoloģiskais mantinieks ir

piebāzts ar tādiem labumiem, lai no pircēja varētu prasīt vismaz 120 - 125 tūkstošus eiro.

Tā gan ir tikai neoficiālā cena, kādu min vācu AutoBild.

Nebūtu gan pārsteigums, ja auto tā arī maksātu. Tā salonā valda grezna, taču tai pašā laikā moderni sportiska gaisotne. Par to gādā jauni sporta sēdekļi ar Merino ādas apdari, īsts stikls, piemēram, ātrumpārslēga apdarē, skaidri redzamas digitalizācijas pazīmes, jo 8.sērijai nebūs pieejami analogie rādītāji instrumentu panelī, pielāgojams noskaņu apgaismojums, jauna iDrive informācijas sistēma, Harman Kardon audio sistēma ar 16 skaļruņiem, taču to pēc izvēles varēs aizstāt ar Bowers & Wilkins Diamond 1375 vatu skaņu sistēmu. Protams, piemaksājot.

BMW 8.sērija kā pirmais ražotāja modelis saņems uzlaboto 4,4 litru V8 Twin-Power turbomotoru.

Tas attīsta 530 ZS (starp 5500 un 6000 apgriezieniem) un 750 Nm (starp 1800 - 4600 apgriezieniem). Motors standartā strādā pārī ar astoņu pakāpju Steptronic Sport pārnesumkārbu un pilnpiedziņu. Modelis M850i xDrive ar šādu agregātu kopumu spēj 100 km/h sasniegt 3,7 sekundēs, un tā maksimālais ātrums ir 250 km/h.

BMW pasaulei atklāj jaunākās paaudzes X5

Foto: BMW

Otrs modelis sākotnēji būs 840d xDrive ar 3 litru sešu cilindru dīzeļdzinēju. Tas attīsta 320 ZS pie 4400 apgr./min. un 680 Nm intervālā starp 1750 un 2250 apgriezieniem minūtē. Auto ar dīzeli pēc AutoBild informācijas būšot arī lētāks. Tā sākuma cena tiek lēsta 100 000 eiro apmērā.

Abu modeļu vidējais degvielas patēriņš attiecīgi ir 10-10,5 un 5,9-6,2 litri uz 100 kilometriem. Bet, domājams, dzīvē tas būs krietni vien augstāks. Lai gan BMW ir ieviesuši arī šajā modelī sistēmu, kas sapāro transmisiju un navigācijas sistēmu, lai auto varētu izmantot bremzēšanu ar dzinēju, izvairītos no nevajadzīgas pārnesumu pārslēgšanas un ar citām metodēm prastu ekonomēt degvielu.

Vēlāk sekos arī citi virsbūvju varianti un dzinēju opcijas. Būs arī modelis M8 ar 600 un vairāk zirgspēkiem.

Foto: BMW

Tāpat BMW 8.sērija ir apgādāta ar lērumu jaunāko komforta un drošības asistentu. Sensori, radari, automātiskās bremzes, joslu asistenti, sadursmes brīdinājuma sistēmas - tas viss ir. Tāpat auto iegūst sistēmu, kas brīdina, ka krustojumā jādod ceļš un ka vadītājs ir izvēlējies nepareizo ceļu. Vēl viena interesanta 8.sērijas palīgfunkcija ir spēja

patstāvīgi izbraukt no stāvvietas pa tieši to pašu trajektoriju, pa kuru iebraukts stāvvietā.

Tā auto brauc līdz 80 metriem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu