Jaunais "Audi TT" iznāk gaismā (54)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Ilgi gaidītais brīdis ir pienācis - "Audi" parādījis pasaulei līdz pēdējam brīdim rūpīgi slēpto jauno TT, kurš aizstās kopš 1998.gada ražoto modeli. Vācu uzņēmums sola, ka jaunais auto ir dinamiskāks ne tikai dizaina, bet arī braukšanas īpašību ziņā.

Vizuāli jauno TT raksturo vienkāršas, bet tai pašā laikā masīvas līnijas, kas mazajai kupejai piešķir pieklājīga automobiļa stāju - tādu, kas vienlaikus ir stilīga un norāda uz stabilitāti un spēku. Kopumā automobiļa siluets izskatās izstiepts, un patiesībā tā arī ir, jo salīdzinājumā ar "Audi TT" pirmo paaudzi jaunais auto ir lielāks: par 137 milimetriem garāks un 78 mm platāks (tagad attiecīgi 4178 mm un 1842 mm).

Interesanti, ka šis ir pirmais auto, kura konstrukcijā vienlaikus lietots gan alumīnijs, gan tērauds: 69 procenti alumīnija un 31 procents tērauda, turklāt tērauds izmantots tikai aizmugurējā daļā, kam ir savs loģisks skaidrojums - šādi "Audi" inženieri izlīdzinājuši asu noslogojuma atšķirības.

Tāpat kā priekšgājējs, arī jaunais TT sākotnēji būs pieejams tikai kā 2+2 sēdvietu kupeja un rodsters sekos nedaudz vēlāk. TT kupejas konstrukcijā paredzēts 290 litru bagāžas nodalījums, taču tā tilpumu var palielināt līdz 700 litriem, ja noloka aizmugurējo sēdekļu atzveltnes.

Interjera veidošanā galvenā uzmanība vērsta uz vadītāja vajadzību apmierināšanu, proti, darbavieta iekārtota maksimāli ergonomiski, savukārt centrālās konsoles un mērinstrumentu paneļa dizainā dominē klasiskie "Audi" apļu motīvi.

Jaunajam TT tiks piedāvāti divi jaudīgi benzīna dzinēji. Viens ir jaunākajos "Volkswagen" modeļos sastopamais četru cilindru 2.0 TFSI turbodzinējs ar 200 zirgspēkiem, kas kombinācijā ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu (būs pieejama arī divu sajūgu S-Tronic) kupejai 100 km/h ļauj sasniegt 6.4 ekundēs un attīstīt 240 km/h maksimālo ātrumu. Otrs savukārt ir sešu cilindru atmosfēriskais motors ar 3.2 litru darba tilpumu un 250 ZS jaudu. Izvēloties šo dzinēju, paātrinājums līdz simtam būs 5.7 sekundes, bet maksimālais ātrums - 250 km/h (elektroniski ierobežots).

Jāatzīmē, ka četru cilindru motora vilkme tiek pievadīta priekšējiem riteņiem, savukārt V6 agregāta jaudu sadala quattro pastāvīgās pilnpiedziņas sistēma.

"Audi TT" standarta aprīkojumā ietilpst automātiskā klimata kontrole, multifunkcionāla sporta stūre ar taisnu apakšējo malu, kas atvieglo iekāpšanu, un jaunākās paaudzes audiosistēma.

Plašajā papildaprīkojuma sarakstā savukārt iekļautas tādas lietas kā adaptīvie priekšējie lukturi, parkošanās palīgs un adaptīvā, magnētiskā amortizācijas sistēma. Šajā sistēmā ietilpst amortizatori, kuru eļļā "peld" sīkas magnētiskas daļiņas, kuras dažu milisekunžu laikā spēj mainīt amortizatora īpašības atbilstoši vadītāja vēlmēm, ja tām tiek pievadīta strāva. Tādējādi TT vienlaicīgi var būt gan komfortabls, gan sportiski veikls auto.

Jaunā "Audi TT" ražošana sāksies šā gada augustā, bet tā aptuvenās cenas pagaidām nav zināmas.

Komentāri (54)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu