Jaunais "Toyota Land Cruiser V8" — visu ceļu karalis (39)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

"Land Cruiser V8", kas ir "Toyota" augstākās kategorijas modelis, drīzumā gaidāma debija Eiropas tirgū. Astotās paaudzes modelī ir saglabātas visas braukšanas īpašības, ko tagad papildina vēl lielāka izsmalcinātība, vēl augstāks komforts un uzlabotas vadības kvalitātes.

"Land Cruiser" galvenais inženieris Sadjoši Kojari jaunās paaudzes modeļa izstrādes gaitu raksturo šādi: "Vairāk nekā 50 gadu garumā un līdz pat šim brīdim katras "Land Cruiser" paaudzes pamatā ir trīs atslēgvārdi: spēks, izturība un uzticamība. Tādēļ tā vietā, lai ieviestu revolucionāras izmaiņas, kā pamatkoncepciju mēs nolēmām piedāvāt paļāvības sajūtu, ko rada "Land Cruiser"."

Jaunais modelis ir būvēts uz pilnībā pārveidotas platformas ar body-on-frame dizainu; tā garums ir palielinājies līdz 4950 mm, savukārt riteņu bāze joprojām ir 2850 mm. Atkarībā no piekares veida augstums variē no 1865 mm līdz 1910 mm, bet automašīnas platums ir 1970 mm.

Jaunais "Land Cruiser" būs pieejams ar pilnīgi jaunu 4,5 litru D-4D V8 dīzeļdzinēju, kas savienots ar jaunu sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Motors attīsta iespaidīgu 650 Nm griezes momentu 1600–2800 apgriezienu diapazonā un 286 ZS jaudu pie 3600 apgriezieniem minūtē. Vidējais degvielas patēriņš ar šo dzinēju ir 10,2 l/100 km, un šis rādītājs ir par 4% labāks nekā iepriekšējām 4,2 litru TD L6 dzinējam (saskaņā ar datiem par patēriņu Eiropā izmantotajā kombinētajā ciklā).

Šis modelis būs pieejams arī ar 4,7 litru VVT-i V8 benzīna dzinēju, kas savienots ar piecpakāpju automātisko pārnesumkārbu; šis motors sasniedz 445 Nm griezes momentu pie 3400 apgr./min un 288 ZS jaudu pie 5400 apgr./min. Minētā benzīna dzinēja degvielas patēriņš ir 14,4 l/100 km, kas nozīmē uzlabojumu par 12% (saskaņā ar datiem par patēriņu Eiropā izmantotajā kombinētajā ciklā). Abi dzinēji pilnībā atbilst "Euro IV" izmešu daudzuma standartiem.

Jaunais "Land Cruiser V8" ir debijas platforma vairākām progresīvām tehnoloģijām, piemēram, pirmoreiz izmantota sistēma Crawl Control, kas pieejama kombinācijā ar benzīna dzinēju, - tā automātiski kontrolē dzinēja un bremžu darbību, lai uzturētu pavisam nelielu ātrumu, izvairoties no riteņu izbuksēšanas un bloķēšanās. Nokļūstot sarežģītā braukšanas situācijā apvidū, vadītājam jārūpējas vienīgi par automašīnas stūrēšanu. Tāpat pasaulē pirmoreiz izmantota 4 riteņu aktīvā augstuma kontrole un adaptīvā regulējamā piekare (4W AHC un AVS), kā arī kinētiskā dinamiskā piekares sistēma (KDSS), kas aktīvi vada priekšējo un aizmugurējo stabilizatoru ar divu hidraulisku vadības cilindru starpniecību un jaunais centrālais Torsen ierobežotas slīdes diferenciālis (LSD).

Modeļa aprīkojumā iekļauts plašs mūsdienīgu drošības sistēmu klāsts, piemēram, Multi Terrain bremžu pretbloķēšanas sistēma, automašīnas stabilitātes kontrole, elektroniska bremžu spēka sadalījuma sistēma un 14 drošības spilveni.

Jaunā "Land Cruiser V8" pirmizrāde Eiropā notiks Sanktpēterburgas auto izstādē šā gada 24. oktobrī, un tirdzniecībā Eiropā tas nonāks 2007. gada decembrī.

Komentāri (39)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu