BMW plāno vērienīgu lēcienu elektroauto jomā

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: BMW

BMW grupa ir iecerējusi nākamā gada laikā elektroauto un plug-in hibrīdmašīnu pārdošanas apjomu palielināt līdz 100 tūkstošiem vienību. Par to, atsaucoties uz BMW izpilddirektora Haralda Krīgera teikto, raksta Vācijas Sueddeutsche Zeitung.

BMW prognozē, ka zaļā i zīmola automobiļi visā pasaulē šogad tiks pārdoti 60 tūkstošos eksemplāru. Bet kopumā kopš 2013.gada BMW pārdevuši 100 tūkstošus elektrisku auto, sacījis Krīgers.

«Elektriskā mobilitāte nenovēršami tuvojas, taču pagaidām sprādziens nav gaidāms,» Krīgera teikto citē laikraksts.

Patlaban ar i zīmolu tiek tirgoti divi modeļi - elektriskais kompaktauto i3 un sportiskais plug-in hibrīds i8. Līdz desmitgades beigām BMW grupas zīmoli izlaidīs arī elektrisku MINI un BMW X3.

Foto: BMW

BMW nav vienīgie, kas gatavo ofensīvu elektromobiļu jomā. Mercedes-Benz ir izveidojuši atsevišķu zīmolu EQ, ar kuru tiks gatavoti tikai elektriski darbināmi auto, Volkswagen grupa līdz 2025. gadam ir apņēmusies izlaist veselus 30 elektroauto, un arī Jaguar nupat ir prezentējis savu elektrisko I-PACE, kas gan pagaidām ir tikai konceptauto.

Lai veicinātu pārdošanas kāpumu, BMW šogad palielināja elektriskā i3 ar vienu uzlādes reizi nobraucamo attālumu par 50%.

Ar šo soli, kā arī vairākiem jauniem modeļiem, tostarp 7.sērijas kupeju (vai arī augšāmcelto 8.sēriju), BMW vēlas uzlabot savas pozīcijas attiecībā pret Mercedes-Benz, kas pārdošanas apjomu ziņā ir aizsteigušies soli priekšā. Atbilstoši plānam elektroauto unplug-in hibrīdmodeļu īpatsvars BMW klāstā 2025.gadā tiks paaugstināts līdz 15-25%, raksta Automotive News Europe.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu