Rakstīt komentāru
Rādīt
Visus Reģistrētos Ieteiktos
Jaunākos vispirms
  1. ja nemaldos, tad Andris Bērziņš jau kādu laiku atpakaļ (2013) aicināja atjaunot autoceļu fondu. Dzirdīgas ausis koalīcijā atrada, bet viss aprobežojās ar solījumiem, gatavību atbalstīt, bla, bla, bla utt.
    Izvilkumi no LCB (Latvijas ceļu būvētājs)
    2013.g. "LCB uzskata par nepieciešamu norādīt, ka valsts budžeta finansējums nozarei joprojām nav likumā noteiktie 80 procenti no autoceļu lietotāju samaksātā akcīzes nodokļa degvielai un transportlīdzekļu nodevas"
    Latvijā vienā kilometrā ceļa valsts gadā iegulda tikai 2010 latu, kamēr Igaunijā – 7658 latus, Lietuvā – 6535 latus, nemaz nerunājot, piemēram, par Vāciju, kas vienam ceļa kilometram gadā atvēl 41 000 latu. Igaunija ceļos iegulda 1,46% no iekšzemes kopprodukta, Lietuva – 0,85%, kamēr Latvija - tikai 0,72%.

    Par 2014.gada budžetu, kuri no deputātiem balsoja pret
    https://w w w.lcbb.lv/lv/?start=65

    2017 - kas mainījies? nekas!
    Divas trešdaļas jeb 67% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka primāri būtu jāuzlabo valsts reģionālās nozīmes autoceļu stāvoklis. Savukārt 59% aptaujāto pauž stingru pārliecību, ka patlaban sliktākajā stāvoklī atrodas un vispirms būtu jāremontē vietējās nozīmes (pašvaldību) autoceļi.

    Diemžēl šīs iedzīvotāju vēlmes nesakrīt ar valdības prioritātēm, kas būtiskāko uzmanību pievērš tikai valsts galvenajiem autoceļiem, kuru remontam atšķirībā no vietējiem ceļiem ir iespējams piesaistīt Eiropas Savienības fondu finansējumu.

    2
  2. Sāk rasties iespaids, ka KPMG vinnē visus valsts konkursus (arī "populāro" kases aparātu inspekciju) tikai tāpēc, ka arī viņiem ir pilns ar kadriem, kas nedraudzējas ar galvu.
    Kādi maksas ceļi Latvijā? No kurienes uz kurieni? Cik būs jāmaksā par tiem 50 vai 100km maksas ceļa? Vai tiešām atmaksāsies iekasēšana un uzraudzīšana? Ir jābūt totāli saspiestam lai iedomātos par maksas ceļiem Latvijā, ja pat Polijā vienīgais maksas bānis nīkuļo.
    Bet KPMG var - viņi ļoti daudz ko var.

    13
  3. Var būt,ka jāsāk ar to,ka jābeidz zagt un izzagt?!Ceļu nodoklis ir nenormāls,ja ņem pašreizējo ceļu stāvokli!!!Ātrumu celt nevarot,jo esot sūdīgi ceļi,bet sūdīgiem ceļiem uzlikt maksu,to gan var!Debīla vara,debīli likumi!

    15
  4. v

    Laikam tiešām jākravājas un jābrauc uz normālu valsti, kur domā par cilvēkiem un iegūtos jau līdzekļus gudri izlieto, nevis ja naudas nav pieliek vēl kaut kādu nodokli kuru vēlāk iepludina valsts kasē un pēcāk domā kur vēl varētu iekasēt.

    Kāds bija sākotnējais "Transporta nodevai" mērķis, ko vēlāk pārsauca par "Eksplotācijas nodokli", vai tik nebija paredzēts ceļiem nauda? Kur paliek no CSDD gūtā peļņa, vai dažādās prēmijās un kampaņās un savējo firmu attīstībā, ka'droša brauksās skola un vēl sazin kas, kas ir japabalsta, ja neaizej piemet vēl punktus klāt... Kur paliek fotoradaru sapelnītais, kur paliek akcīzes nodoklis no degvielām?

    16

Lai pievienotu komentāru no Jūsu interneta pieslēguma, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Draugiem, Facebook, Twitter, Google vai Inbox.lv kontu.

Autorizēties

TVNET aicina lasītājus, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur tiesības lietotājam liegt pieeju "Komentāriem" un ziņot attiecīgajām tiesībsargājošām iestādēm.

Komentāru noteikumi


Kļūsti par reportieri