Rīgā prezentēti jaunākie Lexus flagmaņi

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Kamēr sabiedrības apzinīgā daļa aizvadītajā sestdienā devās uz pašvaldību vēlēšanu iecirkņiem atdot balsi par sev tīkamāko politisko spēku, bija arī tādi cilvēki, kuri devās uz Lexus saloniem (Lexus Riga Airport un Lexus Rīga Krasta) iepazīties ar zīmola jaunajiem flagmaņiem sedanu LS 500h un kupeju LC 500h.

«Sporta kupejas idejiskie un tehniskie priekšteči ir Lexus pirmais sērijveida superkārs LFA, kas izgatavots tikai 500 eksemplāru tirāžā, un koncepts LF-LC. Modeļa vēsture sniedzas līdz zīmola pašai pirmajai kupejai, kas uzreiz iekaroja plašu cienītāju loku visā pasaulē – Lexus SC 400, kas debiju ASV tirgū svinēja arī pašā jūnija sākumā – tikai pirms 26 gadiem, tātad 1991. gadā. Visas trīs automašīnas ir izgatavotas vienā un tajā pašā rūpnīcā – Motomači, kura ražošanu uzsāka 1959. gadā, un pēc sagatavošanas Lexus LFA sērijveida ražošanai ir viena no tehnoloģiski vislabāk aprīkotajām automobiļu rūpniecībā ar specializāciju uz augstas veiktspējas spēkratiem. Šobrīd tā ir pilnībā atjaunota un pārbūvēta tieši LC sērijas modeļu ražošanai,» stāsta Amserv Grupas salona Lexus Rīga Krasta automašīnu pārdošanas vadītājs Ingus Selezņevs.

«Savukārt LS sērijas spēkrats ir jaunais Lexus flagmanis premium klasē, kas ir pilnībā gatavs sacensties par pasaules veiksmīgāko cilvēku maciņiem ar Mercedes S-klasi, BMW 7. sēriju, Audi A8 un Porsche Panamera, piedāvājot auto lietojuma pieredzi, ko nodrošina Japānas seno arodu meistaru takumi tiešā iesaistīšana ne vien auto dizaina izstrādē, bet arī pašā ražošanas un gatavo automašīnu kvalitātes kontroles procesā. Ievērību pelna arī fakts, ka LS interjers radīts, iedvesmojoties no Omotenashi jeb japāņu viesmīlības koncepta. Tādējādi varam baudīt autentisku Japānas kultūras daļiņu, kas mijiedarbojas ar pašām jaunākajām tehnoloģijām un sniedz jaunas izjūtas gan auto vadīšanas, gan salona ērtību ziņā,» - tā Selezņevs.

«Abi jaunie Lexus luksusa hibrīdauto ir ievērojami ar šobrīd pasaulē, iespējams, novatoriskāko un efektīvāko hibrīdpiedziņas automašīnu transmisiju, kas būtībā ir divas tandēmā saslēgtas pārnesumkārbas. Tātad ne vien divi dzinēji – iekšdedzes un elektromotors, bet arī hibrīdiem tradicionālā variatora tipa transmisija šeit sabloķēta ar otru – klasisko automātisko pārnesumkārbu. Rezultātā tiek sasniegta hibrīdiem līdz šim nebijusi dinamikas un gaitas plūdenuma kombinācija. Ne velti Lexus, iepazīstinot ar jaunajiem LC un LS, uzsvaru liek tieši uz hibrīda modeļiem, jo tie sniedz visas benzīna dzinēja priekšrocības, bet reizē spēj uzrādīt šādas klases automašīnām ļoti pieticīgus degvielas patēriņa rādītājus, vēl klusāku pārvietošanos un ir vienlīdz draudzīgi ne vien «benzīngalvām», bet arī par vides ilgmūžību atbildīgiem un «zaļi» domājošiem sabiedrības pārstāvjiem,» piebilst auto un dzīvesstila eksperts Pauls Timrots.

Foto: Publicitātes foto

«Lexus LC sporta kupeju šobrīd iespējams pasūtīt iepriekš, savukārt pirmās automašīnas klientiem tiks piegādātas šīgada augustā. Lexus LS varēs iepriekš pasūtīt sākot no septembra, savukārt jaunās mašīnas būs pieejamas no nākamā gada sākuma,» papildina Lexus Riga Airport Artjoms Jerņevs izpilddirektors.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu