McLaren jaunais hiperauto Austrālijā būs ārpus likuma

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: McLaren

Topošais McLaren hiperauto, kurš ideoloģiski ies leģendārā deviņdesmito gadu McLaren F1 pēdās, konstrukcijas īpatnību dēļ Austrālijā varētu varētu netikt pielaists lietošanai satiksmē.

Automobili pagaidām zina kā BP23. Šai nosaukumā iekodēts apzīmējums Bespoke Project 2 (Īpašais projekts 2), savukārt cipars 3 norāda uz sēdvietu skaitu salonā. Proti, hipermašīnai būs trijstūra formas kokpits ar vadītāja sēdvietu centrā, un tas neatbilst Austrālijas Nacionālajiem transportlīdzekļu dizaina standartiem (Australian Design Rules (ADR), vēsta Motor.ru.

Viens no ADR punktiem nosaka, ka automobiļa stūre nevar atrasties pa kreisi no mašīnas salona centra. Tātad faktiski - mašīnai jābūt ar stūri labajā pusē. Citā punktā arīdzan minēts, ka

transportlīdzeklis nevar būt tāds, ka pasažiera sēdeklis atrodas pa labi no vadītāja.

Lai gan auto tādējādi nav tieši aizliegts Austrālijā, taču noteikumiem neatbilst. Tādēļ reģionālās pārdošanas vadītājs Anups Ardžuns pavēstījis, ka pēc sarunām ar Austrālijas varasiestādēm McLaren BP23 nonākšana valstī, kas vienlaikus ir arī kontinents, ir apšaubāma. Modeļa 720S prezentācijas laikā Austrālijā menedžeris gan īpaši uzsvēra, ka BP23 ir globāls modelis un kompānija to paredzējusi piedāvāt visos tirgos, kur pārstāvēts McLaren.

Trīsvietīgā McLaren prezentācija plānota 2018.gadā. Pirmie īpašnieki savu pirkumu gan saņems tikai 2019.gadā.

Iepriekš kļuva zināms, ka

britu hipermašīna maksās, sākot no 2,3 miljoniem eiro,

un būs pasaulē pirmais šāda tipa Gran Turismo automobilis. Tas vienlaikus būs gan izmeklēts un grezns, gan arī viens no jaudīgākajiem spēkratiem britu zīmola pastāvēšanas vēsturē.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu