ŠKODA importētāja funkcijas Latvijā pārņems Auto 100

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Škoda

No 2017. gada 1. oktobra par ŠKODA zīmola attīstību un interesēm Latvijas tirgū sāks rūpēties uzņēmums «Auto 100», kas līdz šim sevi veiksmīgi pierādījis Igaunijas tirgū. «Auto 100» Latvijas filiāle jau kopš pagājušā gada rudens veic nepieciešamos priekšdarbus, pārpozicionējot un restrukturizējot ŠKODA modeļu gammu, lai turpmāk to piedāvātu ar uzlabotiem standarta aprīkojumiem, atbilstoši mūsdienu tirgum un klientu prasībām.

Atjaunotais ŠKODA modeļu gammas piedāvājums iekļaus pilnībā izmainītu bāzes aprīkojumu, kā arī cenu piedāvājumu,

apliecinot, ka ŠKODA ir viena no labākajām izvēlēm Latvijas auto tirgū un saskan ar pieredzi citur Eiropā, kur klientu lēmumi par labu ŠKODA tiek balstīti uz zemām uzturēšanas izmaksām, uzticamu produktu un dīleru tīklu. «Auto 100» Latvijas filiāle ir sākusi dīleru tīkla attīstīšanu Latvijā.

«Mums ir uzticēts ļoti interesants un atbildīgs izaicinājums – pilnībā pārstrukturēt ŠKODA modeļu gammu un piedāvājumu tirgū, dīleru tīklu un ŠKODA zīmola nākotnes atpazīstamību. Mēs saredzam zīmolam lielu potenciālu Latvijas tirgū un esam lepni par mums doto iespēju ar jaunu un spēcīgu dīleru tīkla starpniecību piedāvāt klientiem pilnībā atjaunotu ŠKODA modeļu gammu, kas atbilst jaunākajām nozares tendencēm un balstās uz tehnoloģiju, drošības, vadītāja asistentu, komforta, braukšanas prieka un SIMPLY CLEVER risinājumiem,» stāsta jaunais ŠKODA zīmola importētāja struktūras vadītājs Latvijā Māris Jansons.

«Mūsu mērķis ir uzlabot tirgus pozīcijas segmentos, kuros ŠKODA ir pārstāvēta ar saviem modeļiem. Kā, piemēram, FABIA, piedāvājot pilnīgi jaunu un mūsdienīgu standarta aprīkojumu, kas

papildināts ar individualizēšanas iespējām, kas potenciāli piesaistītu vairāk privāto pircēju.

Savukārt RAPID ar savu skaidro modeļu piedāvājumu piesaistīs jaunu klientu loku un jau 2019. gadā savā saimē uzņems arī krosovera modeli,» atklāj M. Jansons.

«ŠKODA OCTAVIA modeļi nostiprinās savu lomu un vietu kompaktklases, kā arī vidējā sedana un universāļa segmentos ar pārpozicionētu piedāvājumu, aprīkojumu un cenu politiku, tādējādi piesaistot papildu klientus ar atraktīvajiem RS un SCOUT modeļiem. SUPERB modelis piedzīvos ne tikai izmaiņas aprīkojumu līmeņos un cenu politikā, bet arī dzinēju un transmisiju piedāvājumā. Montāžas kvalitāte rūpnīcā, plašs aprīkojumu pakotņu piedāvājums drošībai un vadītāja asistentiem, kā arī premium kvalitātes salona apdares materiāli būs SUPERB vizītkarte,» skaidro Māris Jansons.

Škoda klāsts

«Visbeidzot, ŠKODA krosoveri – KODIAQ un KAROQ. KODIAQ ir unikāls produkts, kas piesaista jaunu un plašu klientu loku ar augstām kvalitātes prasībām, funkcionalitāti, drošību, komfortu un, protams, atbilstību ģimenes vajadzībām. KODIAQ ar septiņu sēdvietu aprīkojumu ir piesaistījis minivenu klientu uzmanību, piedāvājot salona ietilpību apvienojumā ar krosovera braukšanas īpašībām. Jaunais kompaktklases KAROQ pirmizrādi piedzīvos Frankfurtes starptautiskajā auto izstādē, kas norisināsies šā gada septembrī. Neilgi pēc tam, vēlā rudenī, KAROQ sagaidīsim arī Latvijā,» papildina «Auto 100» Latvijas filiāles vadītājs.

Nobeigumā Jansons piebilst, ka jau šobrīd ir noslēgtas vairākas vienošanās par jaunu pilna servisa dīleru izveidi Rīgā. Jau oktobrī Krasta ielā 5 tiks atklāts ŠKODA pilna servisa dīlera centrs «Green Motors». Otrs jaunais pilna servisa dīlera centrs «Verta Auto» atradīsies Biķernieku ielā 125. To plānots nodot ekspluatācijā 2019.gada sākumā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu