BMW peļņa otrajā ceturksnī pieaugusi par 13,6%

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: BMW

Vācijas autobūves kompānija BMW šā gada otrajā ceturksnī strādājusi ar 2,2 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 13,6% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas kāpumu galvenokārt nodrošinājuši vairāki jauni modeļi, kas nonākuši tirgū.

Tikmēr BWM tirdzniecības apjoms ceturksnī palielinājies par 3,1% - līdz 25,8 miljardiem eiro.

Uzņēmums ceturtdien arī norādīja uz aptuveni 40 jauniem BMW, «Mini» un «Rolls Royce» zīmola modeļiem, kas tirgū nonāks šogad un nākamgad, lai palielinātu pārdošanas apjomu, jo sevišķi ASV.

Kā ziņots, BMW pērn strādāja ar 6,9 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 8% vairāk nekā 2015.gadā, tādējādi sasniedzot visu laiku augstāko līmeni šim periodam.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu