Svētdiena, 15. jūlijā Vārda dienas: Estere Hermīne Liepa
Komentāri
Autorizējies šeit:
Uldis Rolis
14 septembrī, 18:09
Jau 6 gadus lietoju Fiat Fiorīno Electrico, nobraukts 113000 km, gadā vidēji 20000 tūkstoši km. Darba vajadzibām pilnīgi pietiek jo dienas nobraukums sastāda vidēji dienā 120 km , kas ir 20 km vairāk nekā ar vienu uzlādi var veikt. Līdz ar to ļoti jāplāno maršruti, bat tas ir lieliski izdarāms pat mobilajā tālrunī. Protams garākiem gabaliem izmantoju citu auto ar dīzeļmotoru un tā nobraukums gadā satāda arī apmēram 20 000 km. Ta kā Fiats ir lādējams no 220 V 16 A tīkla , tad formāli jebkura saimniecības rozete der, ja vien iztur 16 A. Teikšu godīgi , ka netur 16 A, 3 mēneši un sāk dzirksteļot, tapēc pargāju uz rūpniecisko stndartu 16 A un ok. Uzlādes laiks max 8 stundas. Tā kā auto ir pārbūvēts Itālijā , tas nav pietiekami aizsargāts no mūsu mitrajiem laika apstākļiem un esmu zaudējis lādētāju , kas piesmēlās ar ūdeni, sālīta padarīšana, kas noēd kāifu maksāt 2, 2 euro /100 km! Priekšrocības ir arī citas, bet tās noteikti pastāstīs citi lietotāji.
Jānis B.
14 septembrī, 09:09
Raksts kā apstiprinājums tam, ka elektro autiņi nav kāds "utopisks" nākotnes alternatīvais pārvietošanās līdzeklis. Protams, ne jau visiem tas der, bet pie šī brīža tehnoloģiskās attīstības, nozare strauji attīstās un "iekustina" visus nepieciešamos faktorus (uzlādes stacijas, nobraukums, automašīnu dizains utt.).
© TVNET. Visas tiesības paturētas