Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtības. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Audi un Volkswagen izplatītājam 2017.gads bijis labākais uzņēmuma vēsturē

Foto: Publicitātes foto

Audi automobiļu izplatītājs Latvijā, Lietuvā un Volkswagen automašīnu izplatītājs Baltijas valstīs Moller Baltic Import (MBI) 2017. gadā uzrādījis rekordlabus rezultātus. Uzņēmumam pagājušais gads bijis veiksmīgākais tā pastāvēšanas vēsturē, Baltijas valstīs pārdodot 10 000 Audi, Volkswagen vieglo un komercautomobiļu. Spēcīgs zīmolu portfelis un efektīvs izplatīšanas tīkls bijuši galvenie darbības rezultātu veicinātāji, kompānijai sasniedzot kopējo apgrozījumu 232 miljonu eiro apmērā.

«Mēs esam priecīgi sākt 2018. gadu, atskatoties uz aizvadītā gada panākumiem. MBI turpinās stiprināt Volkswagen un Audi zīmolu līderu pozīcijas Baltijas valstīs ar kvalitatīviem, inovatīviem un lieliskiem produktiem. Mēs ar nepacietību lūkojamies uz izaicinājumiem un iespējām, ko sniegs 2018. gads,» norāda Moller Baltic Import izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde.

2017. bija līdz šim labākais gads Volkswagen zīmolam gan globālā, gan vietējā mērogā. Pasaulē sasniegts jauns piegādāto automašīnu rekords – 6,23 miljoni, kas ir par 4,2% vairāk nekā pērn. Ķīna, kur pagājušajā gadā tika piegādāti vairāk nekā trīs miljoni automobiļu, ir lielākais tirgus un galvenais pozitīvās attīstības veicinātājs.

Baltijas valstīs Volkswagen spējis sasniegt tirdzniecības apjoma rekordstrauju 20% izaugsmi,

klientiem piegādājot 6991 automobili un nodrošinot 10,3% tirgus daļu. Neskatoties uz samērā nelielu tirgus izaugsmi Latvijā, Volkswagen pārdošanas apjoms (+7,5%) pērn pieaudzis vairāk nekā trīs reizes straujāk par tirgu kopumā (+2,1%). Spēcīgos darbības rezultātus Baltijā galvenokārt veicināja Tiguan, Passat un Golf modeļu tirdzniecība, kas veidoja 67% no kopējā pārdošanas apjoma.

FOTO: Publicitātes foto

Šogad Volkswagen koncentrējas uz attīstību apvidus automobiļu (SUV) segmentā. 2018. gads iesācies ar jauna pilsētas krosovera T-Roc nonākšanu tirgū strauju izaugsmi piedzīvojošajā A0 segmentā. Pēc globālas pirmizrādes 23. martā Pekinā šovasar tirgū būs pieejams jaunais zīmola flagmanis Volkswagen Touareg. Līdz 2018. gada beigām Volkswagen prezentēs arī SUV saimes mazāko modeli, kas Baltijas valstīs būs pieejams no 2019. gada sākuma. Tādējādi līdz 2018. gada beigām

tiks piedāvāts visu laiku plašākais Volkswagen SUV produktu portfelis ar kopumā pieciem dažādiem automobiļiem.

2017. gadā Audi globālajā tirgū sasniedza rekordaugstu tirdzniecības apjomu ar gandrīz 1 878 100 piegādātiem automobiļiem, kas ir par 0,6% vairāk nekā 2016. gadā. No visiem pasaulē pērn pārdotajiem Audi automobiļiem 685 000 bija tieši Q modeļi. Pateicoties Q5 un Q7 lielajai popularitātei Latvijas tirgū, 2017. gadā tika sasniegts tāds pats rezultāts kā 2016. gadā – otrs labākais gads Audi importētāja vēsturē Latvijā. Pērn Latvijā kopumā tika pārdoti 379 jauni automobiļi, kas Audi noturēja otrajā pozīcijā aiz BMW. Tikmēr Q7 modeļu pārdošanas apjoms Latvijā palielinājās par 56%, bet A6 modeļu tirdzniecība par 18%.

FOTO: Publicitātes foto

Nākamo 18 mēnešu laikā tirgū nonāks vairāk nekā 20 jauni Audi modeļi.

Audi flagmanis A8 jau ir ieradies, savukārt dizaina ikona Audi A7 Latvijas pirmizrādi piedzīvos martā. Jaunais Audi A6 un pilnībā jaunais lielizmēra Coupe tipa SUV Audi Q8 Latviju sasniegs vasarā. Gada otrajā pusē jaunais Audi Q3 un Audi A1 arī sasniegs Baltiju. Visbeidzot, Audi jaunais nākamās desmitgades flagmanis, pirmais pilnībā elektriskais Audi e-tron ar vairāk nekā 500 kilometru iespējamo nobraukšanas distanci ar vienu uzlādes reizi tirgū nonāks gada beigās.

2017. gada dati liecina, ka pērn Volkswagen komerctransports visā pasaulē pārdevis gandrīz pusmiljonu jeb 497 900 automašīnu, uzstādot jaunu rekordu. Vislielāko pārdošanas pieaugumu sasniedzis Caddy, T6 un Amarok. Latvijā 2017. gadā reģistrēti 723 jauni Volkswagen komercauto, kas veido 2,6% pieaugumu pret 2016. gadu, kopumā ieņemot 20,3% tirgus daļu. Šādi pārdošanas rezultāti sekmējuši Volkswagen komerctransporta pirmo vietu Latvijā vieglā komercauto segmentā. Latvijā Volkswagen T6 ir segmenta līderis ar 183 pārdotām automašīnām, iegūstot 18% segmenta tirgus daļu. Latvijā 2017. gadā visstraujāko izaugsmi ir piedzīvojis Transporter B segments ar 44% kāpumu. Visveiksmīgākais uznāciens ir Crafter ar pārdošanas pieaugumu 31%, iekarojot pirmo vietu savā segmentā.

FOTO: Publicitātes foto

2018. gada plānos ir vairāki būtiski notikumi – Latvijā ieradīsies uzlabotie Caddy Family, Multivan Family, Caddy Profi un Transporter Profi, kā arī būs gaidāms pilnīgs jaunums – Crafter Profi. Speciālo modeļu klāstam pievienosies arī Multivan Executive. Pārmaiņas piedzīvos arī dzīvesstila auto – Amarok, piedāvājot jaunu dzinēju ar 258 ZS (190 kW) jaudu, kam sekos īpašā Amarok Hunter līnija.

0 Komentāri