Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Range Rover hibrīds Ķīnā uzbraucis līdz Debesu vārtiem

  • Raksts
  • Video
  • Foto
Foto: Land Rover

99 galvu reibinoši pagriezieni un 999 biedējoši pakāpieni neatturēja jauno hibrīdu Range Rover Sport PHEV no kļūšanas par pasaulē pirmo auto, kas uzbraucis vienā no Ķīnas visslavenākajiem vēstures pieminekļiem. Ar benzīnu un elektrību darbināmais SUV kļuvis par pirmo transporta līdzekli, kas uzbraucis pa kāpnēm uz Debesu vārtu dabīgā akmens arku.

Izaicinājums sākās leģendārā 11,3 km garā Tjaņmeņas [Tianmen] kalnu ceļa (kas pazīstams kā Pūķa ceļš) pakājē. Grūtā uzdevuma veikšanā tika iesaistīts autosalonos sastopamais standarta Range Rover Sport P400e, pie kura stūres sēdēja komandas Panasonic Jaguar Racing autobraucējs Ho Piņs Tuns, savukārt brauciena laikā sistēma Terrain Response 2 bija ieslēgta dinamiskajā režīmā.

Ceļa galā Formula E pilots optimizēja Terrain Response izaicinājuma otrajai daļai, ar Ingenium benzīna motora un akumulatora nodrošināto jaudu iekarojot stāvās, 45 grādus slīpās kāpnes, kas sastāv no 999 pakāpieniem un ved uz Ķīnas leģendārajiem Debesu vārtiem.

Ho Piņs Tuns sacīja: «Man ir pieredze Formula E un Formula 1, kā arī esmu uzvarējis Lemānas 24 stundu autosacīkstēs, taču šis nešaubīgi bija viens no visgrūtākajiem braukšanas izaicinājumiem, ar kādiem man jebkad nācies sastapties.»

Pūķa izaicinājums (Dragon Challenge) ir jaunākais piedzīvojums, ko paveicis Range Rover Sport pēc PHEV modeļa debijas Devonā, Apvienotajā Karalistē, aizvadītajās sacīkstēs pret divkārtēju pasaules čempioni peldēšanā atklātajās ūdenskrātuvēs Keriju Annu Peinu [Keri-Anne Paynez] un izturības sacensību dalībnieku Rosu Edžliju [Ross Edgley].

Starp agrākiem sasniegumiem jāmin rekordātrs brauciens Paikspīkā [Pikes Peak], ASV, rekordātra «Tukšā kvartāla» [Empty Quarter] tuksneša šķērsošana Arābu pussalā un 2170 m nobrauciens pa leģendāro Inferno nogāzi Mirenā [Mürren], Šveicē.

FOTO: Land Rover

Ho Piņs Tuns izaicinājuma ceļa posma un kāpņu pievarēšanai izmantoja Range Rover Sport P400e, kas apgādāts ar 2 litru 300 ZS Ingenium benzīna motora un 116 ZS elektromotora duetu. Abu spēka agregātu kopējā veiktspēja ir 404 ZS un 640 Nm, turklāt, ja akumulatori uzlādēti pilnībā, šis Range Rover modelis līdz 50 kilometriem spēj veikt bez kaitīgajiem izmešiem. Tas ir - elektriski.

0 Komentāri