Lexus klāstam pievienojies jauns krosovers - UX

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lexus

Lexus iepriekš solīja Ženēvas automobiļu izstādē parādīt krosoveru UX sērijveida auto izskatā. Ženēvas auto šovs ir sācies un, lūk, arī zīmola mazākais krosovers visā savā godībā.

Kompaktais krosovers, kura mērķauditorija Lexus skatījumā ir trīsdesmitgadnieki, kas par mājām sauc urbāno vidi, ir 4495 mm garš, 1840 mm plats un 1520 mm augsts, bet attālums starp auto asīm ir 2640 mm.

Salīdzinājumā ar modeli NX, kas līdz šim bija mazākais krosovers Lexus piedāvājumā, UX ir par 145 mm īsāks, par 5 mm šaurāks un par 125 mm zemāks. Riteņu bāze tikmēr ir par 20 mm īsāka.

Lexus UX ir konstruēts uz Lexus jaunās tehnoloģiskās platformas GA-C, kas ražošanā līdz šim vēl nav izmantota.

Jaunais modelis tiks piedāvāts divās modifikācijās - 200 un 250h. Pirmā no tām tiek apgādāta ar 171 zirgspēka divu litru atmosfērisko motoru. Hibrīddzinēju savukārt veido 2 litru benzīna motors, kurš strādā pārī ar variatoru, un elektromotors uz aizmugurējās ass. Šā spēka agregāta kopējā jauda ir 178 ZS.

Foto: Lexus

UX pircējiem tiks piedāvāta iespēja izvēlēties F Sport paketi, kurā ietilpst citādāka dizaina radiatora režģis, 18 collu riteņu diski un sporta sēdekļi. Kā opciju savukārt var izvēlēties adaptīvo balstiekārtu un sistēmu Active Sound Control, kas mašīnās ar variatoru atdarina un caur skandām atskaņo parastas automātiskās pārnesumkārbas pārslēgšanās trokšņus uz augšu un uz leju.

BMW X1 un Mercedes-Benz GLA konkurents vispirms nonāks ASV tirgū, un tas notiks līdz šā gada beigām. Eiropā UX ierašanās gaidāma tikai 2019.gada pavasarī.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu