«Ford» saņem pamatīgu sodu par neatbilstošu reaģēšanu uz klientu sūdzībām

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: GEOFF ROBINS / AFP

ASV autobūves uzņēmumam «Ford Motor Co.» Austrālijā nāksies maksāt rekordlielu - desmit miljonu Austrālijas dolāru (6,2 miljonu eiro) - naudassodu par tā neatbilstošo rīcību, reaģējot uz sūdzībām valstī par automašīnu ātrumkārbu defektiem.

Austrālijas Konkurences un patērētāju komisija (ACCC) pērn sāka tiesisku darbību pret «Ford» pēc tam, kad uzņēmums nespēja atbilstošu reaģēt uz vairākiem tūkstošiem sūdzību par «PowerShift» ātrumkārbu trīcēšanu. Šīs ātrumkārbas uzstādīts «Fiesta», «Focus» un «EcoSport» modeļiem.

«Neskatoties uz to, ka trīcēšana ir automašīnu kvalitātes problēmu simptoms, «Ford» daudzkārt sacīja klientiem, ka trīcēšana saistīta ar klientu braukšanas stilu,» norāda ACCC.

«»Ford» zināja, ka šo automašīnu kvalitātes problēmu simptomi tiek novēroti neregulāri, taču prasīja klientiem pēc pieprasījuma demonstrēt šīs problēmas tirgotāja klātbūtnē, lai tie veiktu remontdarbus,» skaidro komisija.

Austrālijā pārdoti aptuveni 75 000 automobiļu, kas aprīkoti ar «PowerShift» ātrumkārbām, un vairāk nekā 10 000 cilvēku varētu būt tiesīgi uz savu automašīnu remontu.

Klienti sūdzības šajā lietā izteikuši laika periodā no 2015.gada maija līdz 2016.gada novembrim.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu