SM norāda uz ekoloģiska braukšanas veida nozīmi (1)

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Gaisa piesārņojumu būtu iespējams samazināt, sekmējot ekoloģisku braukšanas veidu, šodien diskusijā par Eiropas Kopienas Zaļo grāmatu "Ceļā uz jaunu pilsētu mobilitātes kultūru" pauda Satiksmes ministrijas Bīstamo kravu pārvadāšanas un vides aizsardzības nodaļas vecākais referents Juris Pakalns.

"Braukšanas kultūra Latvijā ir tālu no vēlamās, tāpēc atbalstāmi būtu jebkuri pasākumi, kas uzlabo braukšanas stilu vēlamajā virzienā," sacīja Pakalns, norādot, ka nepieciešams sekmēt ekoloģisku braukšanas veidu, autoskolās un profesionālu autovadītāju apmācības gaitā izskaidrojot tā nozīmi.

Izmainot braukšanas paradumus, var panākt enerģijas patēriņa samazināšanos, līdz ar to arī ogļskābās gāzes emisijas un gaisa piesārņojumu, sacīja Pakalns, gan norādot, ka ekoloģisku braukšanas veidu nevar ieviest izolēti, neveicot citas sastrēgumus mazinošas darbības.

Jau ziņots, ka šodien notika diskusija par nacionālo pozīciju par Eiropas Kopienas Zaļo grāmatu "Ceļā uz jaunu pilsētu mobilitātes kultūru". Konferencē tika diskutēts par Satiksmes ministrijas (SM) darba grupas sagatavoto Latvijas pozīcijas projektu, lai vienotos par gala pozīciju, kas pēc tam tiks virzīta apstiprināšanai Ministru kabinetā.

Konferencē piedalījās pārstāvji no SM, Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas, Vides ministrijas, Finanšu ministrijas, Iekšlietu ministrijas, Rīgas domes, Autotransporta direkcijas, Ceļu satiksmes drošības direkcijas, kā arī no Rīgas Tehniskās universitātes un Transporta un sakaru institūta.

Eiropas Komisija norāda, ka pilsētu mobilitātes jautājums pēdējos gados ir kļuvis sevišķi aktuāls, jo Eiropā vairāk nekā 60% iedzīvotāju dzīvo pilsētvidē, kur veidojas arī 85% ES iekšzemes kopprodukta.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu