Fotoreportāža: Latvijas garākais reģionālais ceļš būs asfaltēts pilnā garumā

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Šogad noslēgsies pērn sāktā pārbūve uz Latvijas garākā reģionālās nozīmes autoceļa Krāslava–Preiļi–Madona (P62) 11,5 km garā posmā no Steķiem līdz Atašienei, kurš līdz šim bija ar grants segumu, bet turpmāk to klās asfalts. Līdz ar šo darbu pabeigšanu viss 148,3 km garais ceļš būs asfaltēts. Par to TVNET informēja VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļā.

Pērn būvdarbus posmā no Steķiem līdz Atašienei apgrūtināja laika apstākļi. Lietavu dēļ Neretiņas upe bija pārplūdusi, līdz ar to nebija iespējams veikt vājas nestspējas grunts nomaiņu un atkūdrošana tika veikta ziemas mēnešos - tehnoloģiskā pārtraukuma laikā. No 45 tūkst. m³ kūdras ziemas laikā tika izvesta aptuveni trešdaļa. Šogad darbi turpinājās.

Šajā autoceļa posmā vairākās vietās tika taisnota trase, izbūvēts salturīgais slānis, šķembu pamatne. Patlaban sešos kilometros jau ir ieklāts asfalts un no 16. jūlija asfaltēšana plānota arī pārējā posmā. Neretiņai jau ir izbūvēta jauna caurteka, bet vēl veicami dažādi apdares darbi. Darbus tur veic SIA Binders, investīciju apjoms ir 9,5 milj. eiro (ar PVN), būvdarbus līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF).

Būvdarbi turpinās arī uz šā paša ceļa posmā no Preiļiem līdz Bašķiem. Pērn jau veikta vājas nestspējas grunts nomaiņa – kopumā izvesti 86 tūkstoši m³ kūdras. Šogad izvests pārējais - 31 tūkst.m³. Ir veikta frēzēšana, izbūvēts salturīgais slānis un šķembu pamatne, jūlijā gaidāma pirmā asfaltēšana. Tiek atjaunoti arī abi šajā posmā esošie tilti – pār Preiļupīti un Jašu. Darbus veic SIA Lemminkainen Latvija. Projekta izmaksas ir 17,5 milj. eiro (ar PVN), būvdarbus līdzfinansē ERAF.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu