Otrdiena, 19. jūnijā Vārda dienas: Nils Viktors
Komentāri
Autorizējies šeit:
J
Jonatans
28 oktobrī, 15:10
Visiem aatruma paarkaapeejiem no sirds noveelu, kaut vinju miiljaakos gjimenes locekljus notriektu taadi pashi aatruma paarkaapeeji. Tad redzeesim, ko teiksiet par droshu aatrumu. p.s. un tiem kas tieshaam grib skriet - luudzu, nepiespraadzeejaties!
V
Videsdraugs
17 oktobrī, 08:10
Nevienu neinteresē, ka konsekventi braucort zem 50 km/h pilsētās tiek zāģets ar trešo pārnesumu, bet zem 90 km/h velkoties pa šosejām autobāņiem paredzētās mašinas nemaz nespēj izmantot savu degvielas ekonomiju. Žēl, ka neviens nerūpējas par vidi - zivtiņem un putniņiem, un puķīšīem, nemaz nerunājot par klimata pārmaiņām. Paldies Buldozeram- viņa laikā pilsētās parādījās pirmie 70 km/h, kurus tagad cenšas samazināt, vai arī ,,sakārtot'' 200 m brauc ar 70, 50 m ar 50, tad atkal ar 70, tad 50, glužī kā kādā dejā.
B
belcebuls
14 oktobrī, 12:10
varbūt tad varētu darīt tā - daudzās vietās uz ceļiem salikt zīmes "fotoradars" un tiešām vairākus kilometrus pirms pašiem radariem. Un tad vienā daļā šo vietu random secībā likt pašus fotoradarus - vienalga stacionāros vai pārvietojamos (tikai tiešām neslēpt krūmos), vai arī CP ekipāžas ar rokas radaru. Tad visi būtu brīdināti, ka šajā posmā VAR BŪT fotoradars vai policija, bet var arī nebūt. Un tad lai katrs pats pieņem lēmumu - pārsniegt ātrumu vai nepārsniegt. Ej nu zini - varbūt paveiksies, bet varbūt šodien nepaveiksies un būs jāsamaksā. Es, piemēram, samazinu ātrumu vietās, kur zinu, ka ir stacionārie radari. Taču, ja es nezinātu - būs vai nebūs radars, tad es samazinātu ātrumu jau pie pašas fotoradaru ceļa zīmes. Man personīgi ir žēl maksāt sodu.
S
Somainis
13 oktobrī, 14:10
Latvijas politiķiem ir raksturīgs ķengura efekts - bāž savā somā tik daudz, ka pāri veļas, bet vienalga nepietiek. Bet KNABAm ir raksturīgs pāva efekts - pucē savas spalviņas un ļauj ķenguriem stūķēt somā. Un negodīgie ierēdņi no iedzīvotājiem pēc tam gaida pingvīnu efektu - lai stāvam maliņā un sildam vidū paslēpušos resnvēderus. Par stacionārajiem radariem prātīgi rakstīts. Tos arī vajadzētu ieviest. Bet mūsu atbildīgās ministrijas ķenguriem cilvēku drošība uz ceļiem neinteresē - ka tikai ripo naudiņa no krūmos paslēpta fotoradara, kas drošību nevis paaugstina, bet pasliktina.
D
Drūms, īgns un skaudīgs Latvietis
12 oktobrī, 20:10
Ko te čakarēties, fotoradari ir sūds un nekam neder un tie visi, kas pīkst ka fotoradari ir labi var sēdēt mājās un braukt ar velotrenažieri. Šito rakstu ir pasūtījis jaunais apčakarēšanas uzņēmums v-traffic. Fotoradari būs, kamēr vien Teilans nebūs nomaksājis savu Range Rover un Ferrari, savadāk čalis reāli mīnusos iet.
K
kliks
12 oktobrī, 20:10
Stulbam putnam ,stulba dziesma,es te par visiem auniem ,kas ir par un pret,ātruma pārsniegšana ir auto apmācības sekas.
J
JanisT
12 oktobrī, 18:10
«Pēkšņai bremzēšanai un straujai ātruma palielināšanai ir negatīva ietekme uz vienmērīgu satiksmi," .. Ieraugot radaru es dodu pa mēmajiem. Un tad tā lēni uz 10-20km/h ripinu garām. Katram gadījumam. Ieskries pakaļā, maksās apdrošinātājs, nobildēs maksāšu es. Labāk lai maksā apdrošinātājs.
I
i.ivars.
12 oktobrī, 18:10
Alkatīgie maitas.
F
fiks
12 oktobrī, 16:10
bet loģiski,ka krūmos paslēpts foto radas nav paredzēts satiksmes drošibai,bet naudas pelnīšanai
I
Ieva
12 oktobrī, 16:10
NEVAJAG pūderēt mums smadzenes!
R
RR
12 oktobrī, 16:10
Nu nav saprātīgi neievērot spidometra kļūdu, jo braucot nevar ar spidometru, kas ir ar 10km/h iedaļām un cita izmēra riepām trāpīt viņu noteiktajos ietvaros. Jaunākām automašīnām spidometrs ir gradēts pa 1km/h, bet ko lai dara tie, kam tas tā nav un automašīnas ier derīgas satiksmei vairāk kā jaunās.
*
*******
12 oktobrī, 15:10
а в Литве не подорожал! потому что! 12.10.2012 15:00 Всем водителям! Отличная идея как бороться с ценами на бензин! Цены на топливо стремительно растут , еще немного и мы увидим 6-7 лит за литр, а может быть и больше. Водители пытались бороться с ценами акцией "Не покупай топливо один день", которая прошла несколько месяцев назад. Производители топлива лишь посмеялись над этим, понимая, что долго продолжаться это не может: последствия для автовладельцев окажутся более пагубные, чем для них. Но на основе этой акции возникла идея новой, куда - более эффективной! Когда цены продолжают расти с такой удручающей стабильностью – мы должны принимать меры! Чтобы сделать это без каких - либо неудобств для себя, возникла такая идея: В течение двух месяцев НЕ ПОКУПАЕМ БЕНЗИН и ДИЗЕЛЬНОЕ ТОПЛИВО на заправке КРУПНЕЙШЕГО ПОСТАВЩИКА : S T A T O I L ! Если топливо не будут покупать долгий период – продавец будет вынужден снижать цены. Когда они снизят цены – другие продавцы будут вынуждены сделать то же самое! Но для достижения эффекта, нам нужно, чтобы эти компании лишились действительно тысяч клиентов. Несмотря на кажущуюся сложность, этого довольно легко достичь! Читайте дальше, чтобы узнать, что необходимо сделать! Отправьте это сообщения 30 своим знакомым! Если каждый из них перешлёт его хотя б следующим десяти (30 х 10 = 300) и так далее, то уже на 6-м кругу это сообщение достигнет 3 млн людей. Просто пересылайте это сообщение и люди перестанут покупать. Это всемирная акция! Если каждый, кому надоело платить корпорациям бешеную цену за бензин из недр Земли, перешлёт это сообщение следующим 10 людям – уже через неделю в этой акции будут участвовать 300 МИЛЛИОНОВ человек ! Могу спорить, что ты и не предполагал,что в тебе есть такой потенциал? В народе есть сила под которой сломается любая большая корпорация и даже система! Пусть сетевой маркетинг наконец-то заработает на пользу всем! Поверить и следовать акции! Поверь в свои силы и просто перешли, ПЕРЕШЛИ! этот текст дальше! ДО КОНЦА октября НЕ ЗАПРАВЛЯЕМСЯ НА "STATOIL"!!! Думаю, в этом есть смысл. Ну а "STATOIL"? Ничего личного - просто есть почти во всех городах.Они то нас не жалеют! И не надо выступать с акциями протеста, чтобы они над нами в очередной раз посмеялись. Тихо, тупо объезжаем их заправки и ждем, когда у них мозги заработают. И помните - 1 лит не деньги - пусть возвращаются хотя бы к прежним ценам в 3-3,50 лт/литр.
A
A
12 oktobrī, 13:10
Katru dienu braucam no Jelgavas uz Rīgu ( nu nebraucu jau 90 km/st., bet arī ne ātrāk par 100 km/st.) . Un katru dienu atrodas 4 - 5 ātrskrējēji, kuri vismaz vienlaicīgi pārkāpj kādus 3 noteikumus : ātruma pārsniegšana, pagriezienu nerādīšana, nepārtrauktās līnijas pārbraukšana, apdzīšana pa labo ceļa nomali ! Un visu laiku kāds šiem neļaujot izvērsties : zīmes, lēnie braucēji, fotoradari ... Un sīks prieciņš šos panākt bez visādas skriešanas Jaunolaines krustojumā vai Rīgā pie MAXIM ! Tagad ar blakus sēdētāju veicam "akciju " - uzņemam šos regulāros CSN pārkāpēkus video : ar mašīnu numuriem , laiku un t.t. Īpašu uzmanību pievēršam šo ātrskrējēju sejām ! Cik bieži šiem atsaldētajiem jāpārkāpj noteikumi, lai ieraugot tālu aizmugurē, vilktu ārā videokameru zinot ka šie uz līdzenas vietas atradīs ko pārkāpt ... Drīz sanāks smuks video internetam, kā arī sarakstiņš ar auto numuriem ! Tautai jāpazīst savus "varoņus " pēc sejas ! Un ieskatieties viņu sejās : liekas ka radinieki, neatkarīgi ar kādu mašīnu brauc ! Cerēju ka, pateicoties radariem, to pārkāpēju rinda apsīks, bet ... Bet viņu ir daudz, paskatieties cik daudz šo agresīvo komentētāju ! Un šiem visu laiku kāds ar 50/90 km/st. maisoties pa kājām ! Vajadzētu tādu "varoņu" sarakstiņu par Jūrmalas, Daugavpils , Siguldas un citām šosejām !
B
Bankrots
12 oktobrī, 13:10
Vai tad Vitronic vēl ir nauda reklāmrakstiem kā šis, vai uz parāda?
:
:)
12 oktobrī, 13:10
Atkal Teilāns pasūtījis vienu rakstu?
M
mk
12 oktobrī, 12:10
Galvenā problēma ir daudzviet esošie bezjēdzīgie ātruma ierobežojumi *** Pareizi - nebūtu ierobežojumu, mūsu kompleksu nomāktie ātrskrējēji jau sen būtu nositušies ! Bet broblēma jau nav viņos, bet ka tādi paķer nevainīgos sev līdz !
V
viva
12 oktobrī, 12:10
Manuprāt FR, nav ne vainas!!! Pāris reizes samaksāsi sodiņu par savu skriešanu un jau neapzināti samazināsi ātrumu!! Diemžēl lielākajai daļai sabiedrības, laikam lidotāju tiesības, nevis auto..:( Tadiem vispār sodus 2x lielākus.. Sory, bet ātrums jau virs 120 nav vairs nekāda ieklaušanas plūsmā!!! Un par zīmēm tok japiekrit, ļoti daudz kur viņas ir neadekvātas un nesaprotamas
D
dzhanis
12 oktobrī, 12:10
To debīlo bremzēšanu visbiežāk var novērot lauku rajonos, kur vadītāji jau standartā brauc tizli. Vietā, kur atļautais ātrums ir 90 km/h, onka, ieraugot radara kasti (kura tobrīd bija tukša), nomet līdz 60 km/h, pabraucot garām, uzreiz iemin grīdā un uzņem iepriekšējos 95 km/h. Tāda uzvedība ir normāla?
A
Andrejs
12 oktobrī, 12:10
Roberts Pirms 3 stundām un 19 min Satiksmes traucēšana ir daudz bīstamāka...nekā ātruma pārsniegšana! Vajadzētu sodīt visus tos kuri brauc nevajadzīgi lēni (zem atļautā)! +++ Bet kāpēc būtu jāskrien ātri ( ja neskaita Tavu mazvērtības kompleksu un to teicienu par Tavu mazo krāniņu ! ) ?
M
morics
12 oktobrī, 12:10
Katru dienu kāds raksts par radariem, kas jums tur kāds radaromāns?
L
lol
12 oktobrī, 12:10
izrakstiito sodu skaits neliecina ka buutu kaut kas mazinaajies
Edgars Simenovskis
12 oktobrī, 12:10
Gribēju izteikt atzinību, ka ir sākusies informatīva kampaņa par fotoradariem, bet lasot tekstu, saprotu, ka tas viss ir pilns ar sagrozītiem statistikas datiem. Jau pasen bija pētījums, kas pierādīja, ka ātrums nav galvenais avārīju izraisītājs, bet bet gan pilnīgi citi iemesli, tai skaitā šoferu neuzmanība, kurā ietilpst nepiemērota ātruma izvēle, pārsvarā uz līkumiem, vai blīvā satiksmē. Uz taisnajiem gabaliem (kur pārsvarā LV ir izvietoti radari) ir viens no viszemākajiem rādītājiem avāriju ziņā tieši dēļ lielā ātruma. Besī āra, un daudzi arī pakļaujās šādai melīgai propagandai... :(
Z
zzz
12 oktobrī, 12:10
apmkasātās gaudas - ak, cik slikti bez fotoradariem - muļķības
P
pisec
12 oktobrī, 11:10
Pozitīvisma kampaņa radariem rullē! Ātri, un vienalga par kādu cenu, atjaunot radarus uz ielām, ceļiem un dzīvojamās zonās. Pisec vienkārši
T
To Fox
12 oktobrī, 11:10
Es loti ceru, ka pec taviem gudrajiem radaru aizstavibas tekstiem, tavi draugi un radinieki visi uzkersies uz kadi +7kmh un tks soditi, jo Tev jau patik, ka Tevi un tavus draugus un radiniekus dupsee vienalga kas un par ko.
N
nelietis
12 oktobrī, 11:10
avārijas izraisa nevis ātrums, bet nespēja pieņemt adekvātu lēmumu uz lielceļa... paskatās cik daudzi brauc iekrampējušies stūrē un neskatās ne pa labi ne pa kreisi, izraisa avāriju un pat nepamana ka ir vainīgi un mierīgi aizbrauc...
S
Slaucējs
12 oktobrī, 11:10
Lai aprēķinātu drošības % uzlabojumu, sākumā ir jābūt datiem par nedrošību, t.i. reģistrētām satiksmes avārijām konkrētā vietā. Pēc radara uzlikšanas jaunie dati tad arī būs iegūtais uzlabojums. Tiktāl laikam skolniekam skaidrs. Bet, lai aprēķinātu slaukšanas sasniegumus, ir nepieciešama savādāka pieeja. Ir jāizvēlas taisns, kvalitatīva seguma ceļa posms, vislabāk jauns, 2 vai 3 joslām, bet ar krūmiņiem vai kādu citu slēptuvīti ceļa malā. Slēputvītē novieto slauceni, tobiš zaļu kasti ar vadiņiem un atstāj uz kādu laiku. Pētījumi parāda, ka ieslauktais daudzums ir tieši proporcionāls slaucenes darba laikam un noslēpšanas spējām. Kā visefektīvākais paņēmiens tiek uzskatīts izdrāziens no pakaļpuses. Dažiem uzbāzīgajiem, kuriem interesē, kā samazinās plūsmas ātrums slaukšanas režīmā, var ar lepnumu atbildēt, ka nekā nesamazinās, jo tāds arī nav slaukšnas mērķis.
J
jurka
12 oktobrī, 10:10
piekrītu rakstam, fotoradari ir bīstami un rada ķengura efektu - strauja bremzēšana jau ir radījusi šo fotoradaru dēļ avārijas, tas tādēļ, ka netiek uzstādītas brīdinājuma zīmes par šīm iekārtām un vēlme nopelnīt slaucējiem milzīga, pat uz drošības un apdraudētu dzīvību rēķina. raksts par to, kā jābūt un paši varat salīdzināt kā pie mums ir - kaut kāds kolhozs interteiment.
J
12 oktobrī, 10:10
Fotoradarus vajag, par to nemaz nevar būt šaubas.Tikai kā šī lieta notiek LV, ir pilnīgākais absurds. Kur tos izvietoja !!!?? Fotoradarus jāizvieto bīstamos ceļu posmos un pirms tam vairakus kilometrus iepriekš jāizvieto zīmes ka būs radari.Autobraucēji tad samazinā ārtrumu, brauc uzmanīgāk.Tāpēc samazinās negadījumu skaits.Bet nevis kā pie mums, izvieto radarus tur, kur principā reti notiek negadījumi un reāli ķer lai nopelnītu vietās kur satiksmes plūsma vienmēr būs ātrāka par atļauto, jo nav nekādu bīstamības momentu!
R
Raimis
12 oktobrī, 09:10
Ā, un es skatos, ka te ir savākušies vairāki ekskrementi no V-trafika un izgāž savu nepatiku pret dzīvi uz pārējiem komentētājiem. Neuztraucaties puikas, Jūs mums arī nepatīkat...
R
Raimis
12 oktobrī, 09:10
Fotoradariem Latvijā ir raksturīgs slaukšanas defekts
G
gints
12 oktobrī, 09:10
Interesanti tie radaru pretinieki. No sākuma PRET galvenais arguments bija ka tā esot naudas kāšana (kaut gan apkāšamie paši labprātīgi izrāda vēlmi tikt apkāsti). Tagad kad rakstā vairs pat nav runas par konkrētu FR uzturētāju, runa ir tikai par to efektivitāti... izrādās ka radari kā tādi (neatkarīgi no tā kas ievieš un uztur) ir nevēlami :) Cilvēki ir destruktīvi. Cilvēki no vienas puses grib dzīvot sakārtotā vidē taču no otras puses visiem spēkiem pretojās paši uzturēt šo sakārtoto vidi. Mēs gribam lai apkārt visi ievēro noteikumus un likumus, taču ja pašiem kaut kas jāsāk ievērot tad agresīvi pretojamies. Tiesa tas netraucē regulāri skandināt kur ārzemēs ir forši, ku tur visi kulturāli brauc un pieklājīgi uzvedas uz ielas... tai pat laikā paši savā dzimtenē uzvedamies kā lopi.
R
Roberts
12 oktobrī, 09:10
Satiksmes traucēšana ir daudz bīstamāka...nekā ātruma pārsniegšana! Vajadzētu sodīt visus tos kuri brauc nevajadzīgi lēni (zem atļautā)!
A
aac
12 oktobrī, 08:10
fox - peec taviem komentaariem ir aciimredzams, ka esi iesaistiits cilveeks no policijas vai vinju uzpirktenis; paldies, ka pat TVNET komentaaros pamanaaties ieliist un tautai veelreiz paraadiit policijas vareniibu pazemojot citus "komentaaristus"
Z
zorro
12 oktobrī, 08:10
KĀRTĒJAIS PASŪTĪJUMA RAKSTS LAI PIERĀDĪTU CIK LABA IR RADARGEITA!!!
:
:))
12 oktobrī, 08:10
Te atsauc uz ārzemju pieredzi :) Mūsu gadījumā tas efekts ir daudz lielāks. Prieks tagad braukt - kad nav fotoradaru :)). . .
Ķ
ķenguru pētnieks > psihu dakteris
12 oktobrī, 08:10
Zini,ikdienā vērojot tev līdzīgus,iegūsi ne to vien,bet pirmkārt jau iegūst pārliecību,ka muļķu ir nospiedošā vairākumā... Diemžēl!
A
aab
12 oktobrī, 08:10
kaarteejaa TVNET laipni atbalstiitaa policijas propoganda nu jau fotoradaru atbalstiitaaju sarakstam ir pievienojushies ne tikai latvieshu medikji, tauta (aptaujas veidaa), celju policijas ekipaazhas kas "dodoties citos uzdevumos" noveerojushas fotoradaru labveeliigo ietekmi uz celjiem, bet arii "aarzemju eksperti" kaa vienmeer nav neviena skaitlja, fakta, pat "eksperta" vaarda, - nu kaa jau tupai propogandai pienaakas kad nez tas murgs, kas saucaas "Kaa latvju tautu draazh pashu policija" reiz beigsies???
Andris Jansons (KEPKE)
12 oktobrī, 08:10
Smieklīgi, ka valsts pasūtīja ~15 pārvietojamos fotoradarus, bet tagad "būs" jāpērk gandrīz 40 pārvietojamie.. un kāpēc tā?
C
cmn
12 oktobrī, 08:10
Nu tak tieciet skaidrībā - liksiet tos radarus vai nē, bet šitie reklāmraksti ar propogandu jau tiešām līdz kaklam!!!!!
Ķ
ķenguru pētnieks
12 oktobrī, 08:10
Tāpēc,lai izvairītos no šāda "ķengura efekta",vajag praktizēt divas lietas:1.radarus izvietot tikai maskēti(neredzēs-tātad nebremzēs),2.izvietot vismaz divus radarus ar puskilometra atstarpi(priekš tiem,kuri piefiksējuši,ka viņus nobildē un nolemj,ka nu jau atkal var brist grīdā). :)
J
Jurs
12 oktobrī, 07:10
Dārgie draugi! Ir noticis milzīgs pārpratums! Fotoradari nevienā mirklī nav bijuši domāti satiksmes drošības palielināšanai. Tie bija un būs domāti tikai valsts un, iespējams, arī kāda privāta kantora maciņu pildīšanai. Ja tie kaut attālināti būtu domāti satiksmes drošībai, tad mums būtu visi stacionārie radari, un pārvietojamie arī būtu tikai policijai. Zīmes par stacionārajiem radariem mums ir vismazākās Eiropā(cik nu ir sanācis braukt un redzēt).
A
aivis
12 oktobrī, 07:10
Par pārvietojamiem radariem - Kaa tad var zinaat kur buus radars, driizaak veidoja tik avaarijas situaacijas. Par stacionaarajiem gan piekriitu, tur varbuut ir ziime utt,cilvēks laikus samzina ātrumu.
I
iss
12 oktobrī, 07:10
bet loģiski, līdz ar to turpmāk lūdzu tikai stacionāros radarus, jo tie tiešām liek samazināt ātrumu, bet pārvietojamie ir tikai naudas kāšanai, jo neviens tāpat nebremzēs, nezinot, ka tur ir radars
D
dejavu
12 oktobrī, 07:10
Kautkads murgs, ka del fotoradariem var samazinaties negadijumu skaits, ja tu vinus pat neredzi braucot? :D
H
he
12 oktobrī, 07:10
Ja butu celi normali, viss maz divas joslas katra virziena, tad, lai liek un soda, no pirmiem 5 km/h. Bet ja jaapdzen tad dazjkart 120 km/h ir droshibas jautajums.
L
la
12 oktobrī, 07:10
Pasutijuma raksts!!! Interesanti,kas rit komentaru sniegs??? Policija,arsti,iekslietu ministrija u.t.t.,kas nakamais? Varbut apbeditaji varetu sniegt gudru tekstu radara atbalstam. Anglija ta ir normala paradiba,pirms radara piebremze un pec tam pacel +20(protams ne visi vaditaji). Un parvietojamie radari atrodas businos,kas tiek novietoti celmala. Busini marketi,ar vinu pamanisanu nekadu problemu.
A
antiradar
12 oktobrī, 07:10
atkal pasuutiits raksts, lai skalotu galvas cik tie radari ir labi. Ar taadu izvietojumu kaa Latvijaa tie radari nekam neder un tracina soferus. Naudas masiinas daljobaas.
O
one
12 oktobrī, 06:10
Vai beidzot kāds izskaidros, kādā veidā krūmos un zālē nomaskēts fotoradars uzlabo satiksmes drošību???
C
Cits SS
12 oktobrī, 06:10
Ko nu gvelžat muļķības! Ziftins skaidri ZIN ka visefektīvākie ir taisnos šoseju posmos, krūmos noslēpti haki krāsas pārvietojamie FR. Nav tikai vīrelim pieticis drosmes skaļi pateikt ka šis ir (cerams ka tomēr bija) jauna nodokļa + "otkata" projekts. Savukārt "ķenguri" vai skolēni lai brauc uz Austrāliju :)))
N
nekā personīga, tikai ieteikums
12 oktobrī, 06:10
navajag lauzt, bet vajag cienīt jau gadsimtiem iedibinātās tautas tradīcijas un paražas, kas ir stiprākas par rakstītajiem likumiem, un izpaužas drošā braukšanā ar +20 km/h, tad arī nebūs nekādu tur ķenguru, kamieļu vai arī alkatīgo šakāļu efektu
I
iignis
12 oktobrī, 06:10
Vai tad kāds ir pret radariem, ir pret muļķību, stulbumu un mantkārību kas izpaužas; 1. radaru izvietojumā -reti kurš no tiem tiešām uzstādīts bīstamās vietās ! Vairāk vietās kur varētu iekasēt piķi. Gan stacionārie gan pārvietojamie ! 2. Pārkāpuma fiksēšanā - nu kas tas par kretīnismu +3km/h . Sanāk tikai ķengura efekti ! Normāli būtu +10 ... 20 km/h 3. Pārvietojamie nodarbojas ar medībām nevis satiksmes drošibu ! 4. Un kā vispār drīkst plānot ienākumus budžetā no šimierīcēm - sviests !Drīzāk lai taču iet pie neplānotajiem ienākumiem, ko sadalīt pēc fakta budžeta grozījumos ! Un galvenā kļuda ir domāt, ka ātrums ir ienaidnieks ! Manuprāt LV ir jāpārskata saliktie ierobežojumi un apdzīvoto vietu zīmeslai tās netraucē satiksmei un jādomā un jāveic praktiski darbi saistībā ar ceļu kvalitāti ! Un starp citu, ir arī pretēji pētījumi un novērojumi par radariem. Piem palielinās avāriju skaits kopumā, rodas sastrēgumi u.t.t., bet to jau nepublicē, jo tas traucē skalot smadzenes tautai ! Pie kam LV nav nek;a no t;a kas arī rakstāminēts attiecībā uz radaru izvietojumu un tipu !
K
kamieļa efekts
12 oktobrī, 06:10
no ķengura efekta līdz kamieļa efektam, kad braucēji piebremzēs pie fotoradara, lai tam vēl sulīgi uzspļautu un tikai pēc tam kārtīgi piedotu gāzi, ir tikai viens solis
Z
ZB
12 oktobrī, 06:10
ZB jau tie radaru raksti, nekas jau nemainas, tauta suumejas, bet VP un valdiba tiai turpina ligumu ar kompaniju, kas nepildija iepriekseja liguma nosacijumu, un taa ari turpinasies naudas kaasana, nevis satiksmes ulabosana.... Kas mums atlie? Parsudzam un krasojam!
K
koks
12 oktobrī, 06:10
Kas tie par uzpirktiem rakstiem pēdējā laikā?? :D Neatminos, kad pie Spices, virzienā pa Ulmaņa gatvi uz centru kādreiz bijusi avārija ar smagi cietušiem cilvēkiem. Tas radars tur uzlabo tikai peļņas rādītājus ik ceturkšņa atskaitēs!!! Tas ir viss ko viņš tur uzlabo!!
I
Ida
12 oktobrī, 06:10
Radariem būt, tikai lai netraucē pārkāpt!!!
Ķ
ķengurs
12 oktobrī, 06:10
satiksme ir nevis jābremzē un jāpadara nedroša, bet gan jāpadara raitāka un līdz ar to drošāka; CP un radari tikai traucē raitai un drošai satiksmei, to visur nevajadzīgi bremzējot un radot nervozus sastrēgumus; ātrie braucēji ātrāk atbrīvo vietu citiem, lēnie braucēji to aizņem visu laiku paši un nedod arī citiem; lēna satiksme ir traucējoša satiksme, tāpēc jāsekmē tik ātra satiksme, kas nevienam netraucē
© TVNET. Visas tiesības paturētas