Jānis Horeliks vērtē Peugeot 208 GTi (26)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš

Katrai auto markai ir sava leģenda, ko ražotājs piemin un izceļ visos iespējamos veidos.

Peugeot gadījumā tā ir GTi modeļu sērija un sevišķi 205 GTi, kura stāsts aizsākās 1983.gadā - tieši pirms 30 gadiem!

Tas turpinājās gan ar iespaidīgu pārdošanas apjomu (5,3 miljonu tirāžu), gan vēsturiskām uzvarām rallijā. Arī vēlākajos gados divsimtās sērijas modeļi sarūpējuši kompānijai Peugeot milzum daudz kausu un titulu visdažādākajās autosporta disciplīnās.

Jaunākais modelis Peugeot klāstā, kuram ir tas gods valkāt GTi emblēmu, ir 208. Tas ir mazās klases auto, taču ar priekšā iebūvētu 200 zirgspēku 1,6 litru turbo motoru un ir patiesi sportisks. Un kam gan labāk uzticēt šā auto vērtēšanu, ja ne autosportistam?

Šoreiz Tavs Auto raidījuma viesa godā ir autošosejas speciālists Jānis Horeliks, kurš vasaras vidū ar inženiera Andra dambja konstruēto elektroauto piedalījās leģendārajās Pikes Peak International Hill Climb sacensībās Kolorado štatā, ASV. Tur Horelikam veicās itin labi līdz pat sacensību dienai, kad vienā no līkumiem elektriskais prototips eO PP01 izslīdēja no trases un apgāzās uz jumta.

Par Horelika un eO PP01 gaitām kalna iekarošanā Tavs Auto pastāstīs kādā no nākamajiem raidījumiem, bet šoreiz par un ap Peugeot 208 GTi.

Komentāri (26)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu