Armands Simsons vērtē Volvo V40 Cross Country (15)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš

Volvo V40 saimē ir arī sarežģītiem braukšanas apstākļiem domātā Cross Country modifikācija, kurai tiek piedāvāts ne tikai vizuāli robustāks ārējais dizains, bet arī īsta pilnpiedziņas sistēma.

Pilnpiedziņa gan ir pieejama tikai komplektācijā ar jaudīgāko T5 benzīna turbodzinēju, kurš attīsta 254 ZS un 360 Nm, un, domājams, nebūs īpaši pieprasīta pircēju vidū, jo lētākajā versijā maksās ap 36 tūkstošiem eiro.

Lielāku popularitāti, visticamāk, izpelnīsies citas motorizācijas opcijas, kas sniedz gan pietiekamu veiktspēju, gan labākus patēriņa rādītājus. Piemēram, mazākais un ekonomiskākais 1,6 litru dīzeļdzinējs V40 Cross Country nodrošina 270 Nm griezes momentu, savukārt divi lielākie D3 un D4 dīzeļdzinēji pat 350 un 400 Nm. Tiesa, tos transmisija novada tikai priekšējiem riteņiem.

Lai arī šajā ziņā Cross Country līdzinās citām parastu hečbeku un universālu apvidnieciskajām versijām, tas tāpat būs pārāks par standarta V40, tiklīdz zem riteņiem pazudīs gluds asfalts. Jo itin visām Cross Country versijām klīrenss ir par 4 centimetriem augstāks un ar to pilnībā pietiks, lai izdzīvotu urbānajos bezceļos.

Latvijā šādi bezceļi tālu nav jāmeklē, bet vai Volvo V40 Cross Country mums ir piemērots? Atbildes uz jautājumiem, kādas ir zviedru automobiļa gaitas īpašības, dinamika, mērķauditorija un vai cenai ir attaisnojums, raidījumam Tavs Auto palīdz meklēt hokeja kluba Rīgas Dinamo tehniskais direktors Armands Simsons.

Komentāri (15)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu