Aija Andrejeva: maziem auto nav ne vainas (64)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš

Iepriekšējos Tavs Auto raidījumos esam spriedelējuši par iemesliem, kāpēc mazie un super mazie automobilīši Rīgas ielās tā īsti nav iedzīvojušies. Un kā vienu no iemesliem minējām bedres, kuras mūsu pilsētas ielās ir tādas, ka mazākos no šīs klases pārstāvjiem varētu «apēst» pilnībā. Pilnībā iespējams, Volkswagen ir izdomājis izeju no šī bezizejas stāvokļa!

Volkswagen Cross modeļu saimē līdz šim bija trīs modeļi - Cross Polo, Cross Golf un Cross Touran. Bet tagad tādu jau ir četri, jo klāstam pievienojies pavisam mazais Cross up!

Cross aprīkojuma līmeni vairāk varētu dēvēt par vizuālu tūningu nekā īstu standarta modeļa pārbūvi, pēc kuras Polo, Golf un šajā gadījumā - up! kļūst par bezceļu karali. Cross līmenī auto iegūst melnas riteņu arku uzlikas, alumīnija jumta reliņus un kopumā robustāku izskatu, taču dzinēja vilkme aizvien tiek novadīta tikai priekšējās ass riteņiem.

Dzinējs ir tieši tāds pats kā standarta up! - tam ir trīs cilindri, 1 litra darba tilpums un 75 zirgspēku jauda. Dzinējs ticis izstrādāts tieši up! sērijai un tiek komplektēts ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Un tomēr, lai arī šis aizvien ir up!, tas ietver arī zināmas tehniskas, ne tikai vizuālas atšķirības. Proti, auto nav vienkārši pacelts augstāk - tam ir gan garākas atsperes, gan citi amortizatori ar garāku gājienu. Cross up! klīrenss ir par 15 milimetriem augstāks un tas atstājis iespaidu arī uz gaitu, bet sniega kupenās Cross up! noteikti jutīsies pārliecinošāk un omulīgāk nekā standarta up!. Šāds up! labāk jutīsies arī uz bedrainajiem Latvijas ceļiem un salāpītajās galvaspilsētas ielās. Un tam piekrīt arī dziedātāja Aija Andrejeva.

Komentāri (64)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu