Tāpēc, ka Brabus un AMG ir priekš maziem zēniem

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Mansory

Acīmredzot uzskatot, ka standarta S 63 AMG ar tās 585 ZS ir smieklīgi vārgs braucamais un arī analogs Brabus ar saviem 800 līdz 850 zirgspēkiem ir drīzāk nepietiekams, vācu tūninga ateljē Mansory meistari ir sagatavojuši S klasi ar apaļiem 1000 ZS. Ar naftas resursiem bagātajās Vidējo Austrumu zemēs Mansory uzskatus noteikti apsveic, stāvot kājās un aplaudējot.

Bez spēcīgākiem piedziņas agregātiem Mansory S klase ir ieguvusi arī jaunu ārējo dizainu. Pašos pamatos tas daudz neatšķiras no standarta modeļa, taču niansēs gan, un iegūto rezultātu Mansory raksturo kā sportisku eleganci. Jāsaka, ka uz daudzu iepriekš redzēto ekstravaganto Mansory tūninga izstrādājumu fona tūkstoš zirgspēku S klase tik tiešām izskatās eleganti un sportiski vienlaicīgi.

Bavāriešu kompānijas (Mansory mājvieta ir Brandā, Vācijā) izstrādājums bez pašu dizainētām un izgatavotām virsbūves detaļām no oglekļa šķiedras, jauniem 22 collu diskiem, paplatinātiem spārniem, sporta izplūde sistēmas ir ieguvis arī specifisku interjeru. Kā redzams attēlos, tas ir mazliet drosmīgāks nekā standarta S klasei, taču ne pārāk atbaidošs, kā tas ir gadījies ar citiem Mansory projektiem.

Protams, pirmais, ko cilvēks vērtē, iepazīstoties ar auto, ir tā izskats, bet pēcāk, grozi kā gribi, viņš nonāk pie tehniskajiem raksturlielumiem. Un tie Mansory S 63 AMG gadījumā ir gana iespaidīgi. Tūninga kompānija AMG 5,5 litru V8 biturbo motoram ir paredzējusi divas dažādas uzlabojumu programmas. Pirmā, kas nodēvēta par Mansory M800, paredz jaudas palielināšanu līdz 800 zirgspēkiem (pie 4750 apgr./min.) un griezes momenta pakāpšanos līdz elektroniski ierobežotiem 1200 Nm (starp 1700 un 3500 apgr./min.) un dod iespēju 100 km/h sasniegt 3,6 sekundēs (standarta modelis sprintu veic 4 sekundēs).

Ja tas nešķiet pietiekami iespaidīgi, tad Mansory rīcībā ir M1000 programma un vēl pamatīgāka motora pārbūve un detaļu nomaiņa. Ja pircējs būs izvēlējies Mansory M1000 motora tūninga komplektu, tad S 63 AMG jauda jau būs 1000 ZS, savukārt elektroniski ierobežotais maksimālais griezes moments jaunās kloķvārpstas apgriezienu intervālā starp 1500 un 3500 apgr./min. sasniegs 1400 Nm.

Pielaižot uguni šai raķetei, 100 km/h robeža tiks sasniegta 3,2 sekundēs un paātrinājums turpināsies līdz 300 km/h atzīmei, kad elektronika teiks savu «pietiek».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu