Trešdiena, 18. jūlijā Vārda dienas: Digna Jautrīte Kamila Sāra
Komentāri
Autorizējies šeit:
O
Optical sensor
24 martā, 07:03
xyz Teiksim, ir kāds akreditēts GPS, video reģistrators, vai cits veids, kura rādījumus atdzīst par neapstrīdamiem? ================ Ir, optiskie sensori, kuri mēra ātrumu ar ļoti augstu precizitāti. Atskaites bāze - ceļa virsma. Ir ātruma ierobežotāji, kuri strādā ar šādiem devējiem, vai automobiļos tādus izmanto plaši, nezinu, aviācijā un dzelzceļā gan.
A
atņemot kļūdu …..
24 martā, 07:03
tātad fotoradara kļūda ir 4 km/h. visi inženieri zina ka iekārtu kļūdas ir jāsummē - tātad jāatņem arī spidometra rādījuma kļūda. vai tas tiek darīts?
Armands Stikāns
23 martā, 22:03
Visu gudrinieku zināšanai Ļoti daudzām fūrēm ir tā saucamās atkļučkas un mašīna iet arī virs 110 km/h bet tahogrāfs neparāda. vienīgais ko te piebilst ja ar fūri tajā vietā brauc ātrāk par 60 km/h ir ļoti liela iespēja ka kautkas nolūzīs jo tu ir labs trampalīns
Z
Zzz
23 martā, 21:03
Pie Varkaļu kanāla braucu es un vēl trīs mašīnas ap 85km/h .. radars nozibsnīja katru reizi, kad pabraucām garām. Ļoti c eru, ka nesaņemšu kaut kādu vēstuli...!!
J
Jānis
23 martā, 20:03
tāda bilde vien ir ar cipariņiem no tiem fotoradariem. mērījums ir elektronisks un elektroierīces apgalvojums ir subjektīvs bez cilvēcīgā faktora! menti noķer uz šosejas, tad vari pat nestrīdēties, bet bilde ar mistiskiem cipariem no nezin kurienes pret kāda apgalvojumu, kur nav liecinieku citu ir tikai bilde, bez kādiem reāliem pierādījumiem!
P
Pāķs
23 martā, 20:03
Ir taču vienkārša lieta: veikt vairāku fotoradaru darbības(mērījumu) pārbaudi sertificētu speciālistu klātbūtnē. Citas izejas nav. Ja tad konstatēs tādu neatbilstību, kļūdīšanos, tad lai firma noņem visus radarus un noregulē tos. Fotoradaru pārbaudes, salīdzinot ar GPS rādītājiem un kontrolieru sertificēta spidometra rādījumiem, jāveic regulāri. Kā citādi tikt tikt pie kārtības uz ceļiem?
A
Aklais
23 martā, 19:03
Piekrītu Gatim...zog aci no pieres....Un jo augstāks amats...jo vairāk....
K
krupis
23 martā, 19:03
Diezgan daudz sanāk braukāt pa Bauskas, Jelgavas, Liepājas un Ventspils šosejām. Neesmu vēl sastapis fūri kas brauktu ātrāk par 90 - 95 km/h (pēc GPS nevis autiņa spidometra kurš parasti rāda par 5 - 10 km/h mazāk) Parasti fūres brauc ap 80 - 85 un rada aiz sevis vieglo autiņu rindas. Cik esmu novērojis fūres ātrumu mēdz pārkāpt tikai apdzīvotās vietās kur tiešām ja brauc uz 60 - 65 tad fūre reizēm pielien pakaļā un sāk "stumt"
R
radara detektors
23 martā, 19:03
Vai kādam radara detektors uztver šos radarus???? Ja uztver tad kāds radara detektors marka, modelis?
D
Džeks
23 martā, 18:03
Bija kaut kad redzēts klipiņš, kur traktoram garām aizbrauc mocītis un nobildē traktoru, kas itkā pārvietojas ar nez 180 km/h vai kā tamlīdzīgi... Jebkurš tehnisks verķis taisa kļūdas apstākļos, kas nav vairs sertifikācijas laboratorija...
sancjo35
23 martā, 18:03
šķiet,ari Latvija vajadzētu pielietot tadu praksi,ka piemeram Uk...respektīvi,pirms fotoradariem uz ceļa ir savilktas baltas svītras,un pēc kurām arī apreiķina realo braukšanas ātrumu,jo fotoradars parsvarā nozibsnī divas reizes..;)
V
vergs
23 martā, 17:03
Netraucē ar savu strīdēšanos CSDD slaukt naudu no autovadītājiem. Radari un otkata nauda taču jāatpelna, un arī peļņu gribas. Ja autovadītāji nepārkāpj noteikumus, kā savādāk no viņiem izspiest naudu?
P
pipars
23 martā, 17:03
kad tuvojas fotoradari ,nebrauciet bet stumiet mašīnu gar mērierīci! tikai tad būs Jums taisnība neapstrīdama .
B
banzaiek
23 martā, 16:03
Jūs analfabēti ielieciet gps mašīnā un paskatieties reāli cik viņas iet, spidometri melo. jo ātrāk brauc jo vairāk melo. Ar tuaregu pa vācijas bāni vilkām 220 spidometrā, bet gps rādija 178 kmh Ja fūres brauc ap 90 tad tici man tas tavs spidometrs vieglajā rādīs ap 100 sēžot astē,jo līdz simtam spidometri melo līdz 10 km h bet pēc 100 oj oj oj kādus brīnumus sāk rādīt. Tas viss ir jūsu pašu drošibai!!! Tad nu pirms lielies ka brauci uz 200 padomā vai tas tavs braucamais vispār ir spējīgs attīstīt tos 200 :)))))))
A
aa > Rozkalns
23 martā, 16:03
Neesmu redzējis ka fūres brauktu ātrāk par 100. Katru dienu braukāju pa Rīga - Daugavpils šoseju, ļoti daudz fūres, un viņas traucē ar saviem 80-90km/h, rada mašīnu rindas aiz sevis. Jebkurš, kurš braukā ikdienā ar mašīnu to būs ievērojis, fūres ātrumu laikam pārsniedz tikai riteņbraucējiem un svētdienas braucējiem.
B
Bez variantiem
23 martā, 15:03
...un tas ir viens no iemesliem, kāpēc atstāju šo valsti = jo šeit mani apzog visādos veidos !!!
A
Ainis
23 martā, 15:03
Atgriežoties vēsturē: kādu laiciņu atpakaļ tahošeibas rādījumu "ierobežoja" ar dzēšgumijas gabaliņu un ierobežotājs bija mehānisks-vienkārši nomontējams stienītis. Nu tur arī 120 km/h bija iespējami. Runā, ka tas viss šodien vairs nēesot, jo poliči esot sapratuši ka smagie nedrīkst tik ātri braukt kā vieglie un tahošeibas nu ir elektroniska padarīšana.
Ā
ātruma kontroles
23 martā, 14:03
mērierīces verificēšanu reizi gadā veic LNMC atbilstoši MK 2007.g.9.janvāra noteikumiem Nr.40. Ja kas, par neatbilstībām ir atbildīgs verificētājs.
N
no laukiem
23 martā, 12:03
Vai sekos vitronik izgāšanās?
G
Gints
23 martā, 12:03
Labdien, domāju, ka vairākus simtus tūkstošu EUR vērtas ierīces rāda precīzus braukšanas ātruma mērījumus. Likumu normas neparedz, ka tahogrāfiskie ātruma mērījumi vai Autonama Skybrake ierīces ir tās, pamatojoties uz kurām var secināt precīzos rādījumus. Cien. lasītāji, piekritīsiet, ka vairākus simtus tūkstošus vērtas ierīces ir testētas dažādos virzienos un kļūdas iespējas ir samazinātas līdz minimumam. Savukārt vairākus simtus vai atsevišķos gadījumos, tūkstošus EUR vērtām ierīcēm (tahogrāfi, Skybrake u.c.) visdrīzāk kļūdas iespējamība ir augstāka. Šāds raksts kā "saldais ēdiens" ir autovadītājiem, kuru ikdiena ir braukšanas ātruma pārsniegšana, jo kā mana kolēģe minēja:"ir jāiekļaujas plūsmā." No retoriskā viedokļa viņas teiktais man ir saprotams, bet likumu normas ir saistošas un vienādas visiem autovadītājiem, kuri pārvietojas uz Latvijas vai citas valsts ceļiem. Cienīsim likumus un cilvēkus.
Lilita Senberga
23 martā, 11:03
Tahogrāfu ļoti maz,pamatā brauc ar vadītăja kartēm,viņai virsū čips,kă bankas kartei,šmugulēšana nesanāk
G
gps
23 martā, 11:03
Nu labi, tahogrāfs varbūt ir "uzlabots". Bet GPS nemelo un pēc tā var precīzi pateikt braukšanas ātrumu konkrētajā vietā. ASV ir bijuši gadījumi, kad policija atceļ sodus pēc GPS izdrukas uzrādīšanas.
F
Fantoms
23 martā, 10:03
Ziniet, kāpēc tā ir?! Vienkārši nav gaidītās peļņas no šiem radariem, tagad jāsāk domāt risinājums, lai peļņa parādītos, jo bizness paliek bizness, nevar iet pa mīnusiem!
A
Astro
23 martā, 10:03
Tiešām nepareizi rāda, braucu 170km/h, bet atnāca sods, kur fiksēts 157 km/h - dīvaini.
R
Rozkalns
23 martā, 10:03
Tie, kas ikdiena parvietojas ar 130 km/h tie varbut neredz, ka fūres brauc atrak par 100km/h Bet tie, kas ievero atrumu, jebkursh pateiks, ka fūres parsniedz atrumu!!!
N
Niknais
23 martā, 10:03
Nevar pabraukt ātrāk par 90km/h :D Smiekli nāk!!! Regulāri fūres mani taranē, kad braucu ar 100km/h
A
aa
23 martā, 10:03
Tikai nevajag liet, ka Latvijā smagie nepārkāp ātrumu. Daudz reizes ir bijis, ka braucot ar ātrumu tuvu pie 100km/h, smagais no aizmugures burtiski brauc virsū. Un pie zīmēs 70km/h i nedomā samazināt ātrumu.
T
Tālbraucējs Kriss
23 martā, 10:03
Un atkal Džeriņa kungs apskatās gala vienu pusi. Uzreiz pēc teikuma, kurā teikts, ka rūpnīcā ir limits un fūre nebrauks ātrāk par 90km/h ir uzreiz pateikts, ka to ir noteikusi rūpnīca. Zinot kompānijas, kurās esmu braucis ar Vovlo FH12, man arī bija max 90km/h, bet reāli pie stūres, es varēju attīstīt līdz 110 km/h, jo firmā bija svarīga piegāde un ātrums, tādēļ šo ierobežojumu noņēma, bet tahogramma bija adata samazināta par -10kmh visu laiku. Braucu reāli uz 60, bet tahogramma rāda 50. Tādēļ arī šo sistēmu mierīgi var apiet
M
Made
23 martā, 10:03
Pieņemsim, smagie var pierādīt, ka nav pārsnieguši ātrumu, bet ko mēs, vieglo autiņu šoferi varam? Tikai maksāt!
K
Keita
23 martā, 09:03
Emm.... vakar braucu uz ~100km/h pa Tallinas šoseju. mani apdzina fūre... Varētu saderēt, ka arī viņam tahogrāfs rādīs, ka nevienā brīdī ātrums nav bijis vairāk par 90km/h. teorija ne vienmēr sakrīt ar praksi.
Š
šoferītis
23 martā, 09:03
Vēl martā pa Jūrmalas šoseju kravas auto brauca ātrāk par 90 km stundā. Brauca pa vidējo rindu apdzenot vieglās mašīnas.
K
krāpšana
23 martā, 08:03
nost ar melīgajiem gatso fotoradariem un atdot visiem "pārkāpējiem" izkrāpto naudu + vēl divkāršu morālo kompensāciju un publisku atvainošanos, bet radarieviesējus saukt pie atbildības un aizliegt tiem jebkādu komercdarbību
H
halo
23 martā, 08:03
tas jau atgādina naturāli atklātu šoferu aplaupīšanu, par ko nekavējoties jābūt uzsāktam kriminālprocesam, un visiem šiem fotoradariem kā nozieguma izdarīšanas rīkiem jābūt izņemtiem uz ekspertīzi un sekojoši konfiscētiem
Š
šis
23 martā, 08:03
Where are Gatsos used? Gatso speed cameras are mainly in the form of a permanently installed unit. Gatso safety cameras can be installed to poles and existing street furniture. Gatso can also measure the length of vehicles for which there are different speed limits. Each Gatso speed camera costs approximately £20,000 to install. However they can cost as much as £40,000 if they are located in a rural location, as the system requires a 240v power supply. These include fixed installations at the side of the road, mobile speed camera vehicles (both parked and moving) and overhead gantries on motorways such as the M25. Gatso can be used in a vehicle too. Speed measurement can be monitored in both directions of travel from a parked or moving vehicle. Gatso speed cameras are often used in road works. These speed cameras work on a integrated battery which can last up to a week. Gatso can also be used on a tripod as a mini gatso. These systems work on a lightweight battery offering 8 hours of continuous operation. It used to be the case that speed cameras had to be located in accident black spots. However, since 2007 these requirements have been removed. The Gatsos must be visible and clearly signposted though.
S
SUPER
23 martā, 08:03
sākumā radariem bija testa režīms, kad nevienu nesodīja, pēc tam bija darba režīms, kad nevienu nebija par ko sodīt, un tagad jau tie darbojas kāšanas režīmā ar +30 km/h pie faktiskā ātruma, lai tikai atkal būtu ko slaukt, slaukt, slaukt
S
Skolotāja
23 martā, 08:03
Viennozīmīgi jāpārsūdz visi uzliktie sodi!
E
ernests
23 martā, 08:03
Bāc, tas gan ir kretīniski! Ja CSDD ir kaut kāda izpratne par darba ētiku, tad visi stacionārie radari ir jāaptur līdz pārbaužu veikšanai un trūkumu novēršanai.
A
adata
23 martā, 08:03
Atkal sākas !
Z
zz
23 martā, 07:03
fūres ātrāk pa 90 nebrauc, pat ja visu plombēto ierobežotāju kāds izņemtu, JO - degvielas patēriņš virs 90 iet kosmosā (pa ģemometrisku, ne lineālu progresiju - dēļlielās gaisa pretestības... esat kādreiz padomājuši cik "airodinamiska" fūre ir), bet degvielas patēriņš visiem šoferiem ir svarīgs, ne velti vienmēr rokas pēc dīzeļa smird... piemēram ja dienājānobrauc 500 km, norma ir 35litri /100km, labs šoferis var laikos iekļauties (tobeš braukt ar 90 un visur paspēt) izbraucot 28 litriem.. tātad 5x7 litri kabatā - tas nav maz (reāli citam otrāalga no tāsanāk), bet nepieredzējis šoferis un vai tāds kas "brauc virs 100" (citēju foruma deģenerātus) tam ātri patēriņš būs virs 40 litriem un tad jau priekšnieks prasīs 5x5 litrus atpakaļ... un to pat gribēdams pa šofera algu nevarētu atļauties
Q
Q
23 martā, 07:03
Kaut kad pavīdēja summas, kuras izrakstītas balstoties uz fotoradara mērījumiem. Nu tur nebija diez ko daudz. Katrā ziņā pasākums bija reāli mīnusos. Saeima varētu pieņemt pareizu lēmumu un aizliegt no valsts budžeta finansēt šito radargeitu.
M
micuks
23 martā, 07:03
Smagie ar 105 neiet!?? Un kā vēl iet! Ir reizes, kad kādai steidzīgākai fūrei vai grantsvedējiem ar puspiekabēm, uz divjoslu ceļa nostājos sānos un uzmetu acis spidometram, kurš man rāda ap 115-117 km/h, nomīnusoju kļūdu 8 līdz 10 km/h, tur arī sanāk tie 105! Par ātruma ierobežotājiem un ripām prasiet speciālistiem!
H
hm
23 martā, 07:03
un kā to pierādīt ?
B
baķis
23 martā, 07:03
nja - bieži braucu darba komandējumos ar vieglo - ātrāk par 90-100 nebraucam - darba noteikumi kompānijā; bet cik reižu nav bijis redzamas fūres kas apdzen mani un pazūd tālēs zilajās!? tā ka nestāstat ka fūres nevar pabraukt ātrāk par 100... brauc un kā vēl!! un ja vēl jūs redzētu kādus apdzīšanas manevrus tās veic! jūs ar saviem bēemvē nemaz tādus neprotat!. nav brīnums ka regulāri tās apgāžas.... neticu nevienam fūrista stāstam. ir pazīstami cilvēki kas darbojas pārvadājumu biznesā - visas ripas viņi pārķūnē un uztaisa kā vajag... tā ka, nevajag uz tām atsaukties.... nju par GPS nezinu - man kompānijā ir pieslēgts un vēl piedevām vaktē manu ātrumu - tomēr tos fūristus kurus es zinu - viņiem GPS nemaz nav.....
V
vodzo
23 martā, 07:03
nu bēdīgi, bet mums nav viesuļvētras, vulkāni, visādi kukaiņi indīgi un vēl sūdi visskautkādi. Tikai nesakiet ka sūdīgi dzīvojam
D
diskobumba
23 martā, 06:03
Pirmkārt! Ātruma ierobežotājus šoferi mēdz atslēgt, izņemot drošinātāju Otrkārt! GPS ierīce ātrumu parāda vēsturē ar laika nobīdi Treškārt! Tahogrāfa ripas zīmē paši
M
Mafija
23 martā, 06:03
Tā taču nerakstīta patiesība: visnegodīgākais spēlētājs ir tas, kam vara.
K
kuku
23 martā, 06:03
zajebis sāksies atkal radaru sāga
A
A.Krūmiņš
23 martā, 06:03
Vai CSDD nav lieka ceļu satiksmes drošības institūcija? Kādi ir valsts galvenie ceļi .,,, Pa vienai joslai katrā virzienā Bez sadalošām barjererām Bez trauksmes avārijas telefona malā Nelīdzeni Nepārredzami .,,, Galvenais iekasēt ceļa nodokli un uzkarināt Fotoradarus
E
easo
23 martā, 06:03
Mjaaa, salidzinot ar citam valstim, ieviest mes nejedzam... xD
F
Fix
23 martā, 06:03
Radars var uzraadiit arii 200 km/st. un vairaak, jo iesleedzies ir motora dzeseeshanas ventilators. Preciiza ieriice arii preciizi nomeera, bet ko konkreeti, tas jau ir cits jautaajums!!!!
F
fūrists
23 martā, 06:03
fūrei zem segliem uzliek magnētu un visi ierobežotāji atslēdzas,un min cik iet ...bet tahogrāfs rada ne vairāk par 90km....katram fūristam ir magnēts mašīnā..
N
Njā
23 martā, 05:03
Budžets ta kaut kā jāpiepilda...
A
Adventurer
23 martā, 04:03
Braucu daudz, un ne ar fūri. Ne Latvijā, ne Polijā neesmu sastapis nevienu, kas brauktu ātrāk par 90 km/h, bieži braucu ar ieslēgtu GPS. Domāju, ka raksta autoram viennozīmīgi taisnība, diemžēl liela daļa komentētāju kā šakāļu bars steidzas apgrauzt citiem kauliņusk kamēr vēl silti. Nekas, pagaidiet nedaudz un paši saņemsiet kvītis, varēsiet korī gaudot par dzīves netaisnību...
N
neķer kreņķi
23 martā, 04:03
Ko darīt? Nakts tumsā, likvidēt šo mēraparātu!
H
hugo
23 martā, 04:03
Atruma ierobezotaji?vismaz pusei tie ir nonemti.un leisiem gandriz visam kravas masinam.daudzi zin so patikamo sajutu,kad kravinieks ap 100 tevi apdzen vai sak tevi "stumt"
N
Najebalo
23 martā, 04:03
tahogrāfs nevar paraadiit vairaak kaa iereguleets , ieprogrammeets autiņa aatrums , bet tamdeeļ jau droši var rulleet aatraak , šoperis to noteikti zinaaja , sodiit vellu, . paarbaudiit elementaari , mentei jaaseed pie ruļļiem un jaabrauc gar to radaru , rezuļtay na ļico.
J
jokotājs
23 martā, 04:03
csdd taču nekad neiegādāsies tādus radarus kas viņiem nesīs zaudējumus , par tiem līdzekļiem būtu labāk ceļus saveduši kārtībā !
H
hektors
23 martā, 03:03
Vai tad atkārtosies ZIFTIŅGEITA?????????????
Reinis Abolins.
23 martā, 00:03
Pats ar furii esmu uz 120 braucis a ssaiba raksta 90.taaka neko tas radars tur nemelo gnjw :D
X
xyz
22 martā, 23:03
Tāpēc jau tos protokolus var apstrīdēt. Neviens radars nav ideāls. Jocīgi tikai paliek, kad tāds Zivtiņš pauž nelokāmi pretēju viedokli un ņirgādamies smejās, bez atkāpēm, kā novērst šādus pārpratumus apzinīgiem autovadītājiem. Jo tādam protokolam ar visiem galiem ūdenī pretējo pierādīt varētu būt diezgan grūti. Teiksim, ir kāds akreditēts GPS, video reģistrators, vai cits veids, kura rādījumus atdzīst par neapstrīdamiem?
T
tavabalss
22 martā, 23:03
Vai visus līdz šim uzliktos sodus CSDD atmaksās?
Ilmārs Priedītis
22 martā, 22:03
CSDD ... Iestaade, kuras nosaukumam ar reaalo darbiibu nav absoluuti nekaada sakara. Funkcija liidziiga ar iestaadeem, kuras nosaukumaa ir vaards "Latvijas" - izkraapt, aplikt, iekaseet, vai kaa citaadi atsavinaat finansu liidzekljus un nekustamo, kaa arii kustamo iipashumu.
I
ivars.
22 martā, 22:03
Zagļi.
Z
zālespļāvējs
22 martā, 22:03
Tas ir murgs,kad vienreiz beigsies melošana ,zagšana un patvaļa?Kas tā par valsti,kas nevar izpildīt normāli elementāras lietas?Slikti paliek lasot nejēdzības tvnetā.
© TVNET. Visas tiesības paturētas