TVNET tests: VW Passat Alltrack

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volkswagen

Līdz ar jauno Volkswagen Passat Alltrack 240 zirgspēku biturbodīzelim beidzot atrasts īstais lietojums.

 
Foto: Volkswagen

Kas tas ir?

Passat Alltrack turpina iepriekšējā paaudzē aizsākto paaugstināta universāļa tēmu, turklāt pēc labas tradīcijas paaugstināts ir viss – klīrenss, sēdpozīcija, prasības pret dzinējiem un arī cena.

Klīrenss paaugstināts līdz 174 mm, un to jauki papildina modeļa uzdevumam pielāgota amortizācija,

speciāla dizaina riteņu diski, plastmasas spārnu uzlikas un dzinēja aizsargpanna, kas svara samazināšanas nolūkā vairs nav izgatavota no tērauda, bet gan no stiklašķiedras.

Foto: Volkswagen

Dekoratīvie virsbūves elementi padara jau tā plato auto vēl platāku, un kopumā izskatās efektīgāk un pat maķenīt lietderīgāk par R-Line pakotni. Jaunums ir spilgti oranža krāsa, kā arī atšķirīgi noformēti sēdekļi ar atzveltnēs iešūtiem uzrakstiem. Pat ja Alltrack ir pelēks kā rudens mākonis, atšķirība no standarta Passat Variant ir pamanāmāka nekā paaudzi vecākos Alltrack modeļos.

Foto: Volkswagen
 
Foto: Volkswagen

Kā tas brauc?

Ņemot vērā modificētu piekari, obligātu 4Motion pilnpiedziņu un visjaudīgākos dzinējus – ļoti pārliecinoši. Līdzīgi sugasbrāļiem no Škoda un Seat nometnēm, Passat Alltrack ir tikai viens benzīna dzinējs (2 litru TSI ar 220 ZS) un tikai viena versija ar manuālo pārnesumkārbu (TDI ar 150 ZS). Taču rokas kārbas svira pat vizuāli neiederas Alltrack «gatavs-uz-visu» interjerā, tāpēc nosacījuma izvēle šeit ir DSG.

Foto: Volkswagen

190 zirgspēku TDI ir seši pārnesumi, turpretim topa versijai, gluži kā Audi A6, visi septiņi.

Ar kolosālu griezes momentu apveltītais Bi-TDI apvidus versijā ir savā elementā,

monumentāls un pašpaļāvīgs kā visurgājēja sirds, turklāt vēl arvien pietiekami ekonomisks un pieņemami kluss – it sevišķi sēžot Alltrack iekšpusē.

Šoreiz Volkswagen ļaudīm izdevies veiksmīgi izbalansēt starp prestižu un reālu nepieciešamību vilkt zirgu piekabi kalnā pa draņķīgu ceļu, tāpēc vadītājs caur stūri burtiski ieelpo automašīnas stabilitāti un paklausību. Jaunajā Alltrack ir arī vairāk ekskluzivitātes un dzīvestilam orientētu sīkumu. Ne velti pa pusei Alcantara sēdekļi saucas 7 Summits jeb «7 virsotnes».

Volkswagen fokusā nokļuvuši ekstremālo un vienkārši stilīgo sporta veidu piekritēji, kam kādudien noderēs off-road režīms borta datorā. Pārējie vienkārši nospiedīs Sport, un, traucoties pa asfaltu, jutīsies piederīgi takuziņu ciltij.

Foto: Volkswagen
 
Foto: Volkswagen

Kas to pirks?

Par spīti vismaz 2000 eiro cenas starpībai un necilām ārējām atšķirībām, iepriekšējais Passat Alltrack tomēr atrada nelielu, bet stabilu noietu. Jaudīgās standartkomplektācijas dēļ jaunais Alltrack jau startā maksā vairāk par 35 000 eiro, bet kopā ar papildaprīkojumu, no kura lietderīgākā šķiet autonomā apkure (887 eiro) un pilnizmēra rezerves ritenis (250 eiro), cena sasniedz un pārsniedz 40 000 eiro.

Alltrack Bi-Turbo ir projekta kronis ar 43 116 eiro, taču tas ir tikai par pieciem (!) eiro vairāk nekā tehniski identisks Passat Variant Highline.

Un, ja vien parastajam 190 zirgspēku Variant 4Motion šobrīd nebūtu īpaša cena, es pat neskatītos tā virzienā, jo par 200 eiro vairāk Passat Alltrack ļauj man braukt ar visās nozīmēs augstāku automašīnu.

Volkswagen Passat Alltrack sākuma cena ir 37 875 eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu