Tūninga uzņēmums BMW i8 apgādā ar V8 motoru

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: www.facebook.com/GaburaRacingTechnologiesGmbH/

Vācu tūninga ateljē Gabura Racing Technologies, kura specializācija ir sacīkšu transmisiju izstrāde, ir iecerējis radīt īpašu BMW i8 kupejas modifikāciju.

i8 standartā ir videi draudzīgs ielas sporta auto, kurš apgādāts ar 1,5 litru trīs cilindru turbo motoru (231 ZS) un 131 ZS spēcīgu elektromotoru. Mašīnas hibrīddzinējs summā attīsta 362 ZS, un ar to kupeja 100 km/h sasniedz 4,4 sekundēs; tās maksimālais ātrums tikmēr ir 250 km/h.

Dinamikas rādītāji nav kosmiski, taču nav arī tādi, kas liktu aiz kauna līst zemē. Tomēr minētais vācu tūninga uzņēmums ir nolēmis BMW inženieru oriģinālo, i8 sagatavoto veikumu izravēt un tā vietā iestādīt citu spēka agregātu, kas ir BMW piedāvājumā. Un tas ir 4,4 litru V8 twin-turbo dzinējs, kas citkārt mājo zem M5 un M6 motora pārsega.

Foto: www.facebook.com/GaburaRacingTechnologiesGmbH/

Standartā motors attīsta 560 zirgspēkus, taču tūnētāji to ir ievērojami pārbūvējuši. Motora veiktspēja netiek atklāta, taču jaudas esot krietni vairāk, tādēļ par GRT V8i nodēvētās kupejas pārbūve būs visaptveroša.

Tehniskajās niansēs Gabura Racing Technologies pagaidām publiski negremdējas un nevēlas ar tām dalīties, jo esot lietas, ko labāk paturēt noslēpumā, taču labprāt atklāj, ka auto iegūs sešu pakāpju sekvenciālo transmisiju, kas atradīsies pie aizmugurējās ass labāka izsvarojuma iegūšanai un šķirsies no jebkādiem elektropiedziņas agregātiem, tādējādi kļūstot par īstu sporta kupeju ar klasisko piedziņu un degvielas patēriņu krietni virs oriģinālā automobiļa 2,1 l/100 km.

BMW i8 pārbūves procesam var sekot līdzi Gabura Racing Technologies Facebook vietnē.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu