Kā automobiļi pārtop unikālos meistardarbos? Skaties kanālā «National Geographic»

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Pakistāniešu izcelsmes britu automobiļu dizainers Afzals Kans ir izveidojis plaukstošu starptautisku biznesu, kas nodarbojas ar automašīnu pārbūvi, lai panāktu, ka tās izskatās vienreizējas. Kana darbnīcas un trīs iespaidīgi auto saloni rūpējas par augstas klases klientiem, taču kā uzņēmējs viņš alkst paplašināt savu biznesu.

Materiāls tapis sadarbībā ar FOX International Channels grupas kanālu National Geographic

Savukārt inženieris Ralfs un mehāniķis Ranens ir radījuši savu eksperimentālu darbnīcu - viņiem ir plašas zināšanas mehānikā, taču trūkst Kana prasmju uzņēmējdarbībā un auto pārbūvē. Kans spēj piesaistīt augstas klases klientus, savukārt Ralfs un Ranens var palīdzēt īstenot sarežģītus, unikālus projektus, kurus viņš viens pats neuzņemtos.

Par to, kā šī trijotne, apvienojot savas spējas, labas automašīnas pārvērtīs grandiozos meistardarbos, varēsim vērot raidījumā «Superauto megabūve», kas skatāms televīzijas kanālā «National Geographic» trešdienās, plkst. 22.30.

Foto: Publicitātes foto

«Man ārkārtīgi patīk superīgas automašīnas. Es meistarīgi pārveidoju to izskatu. Es nekad neesmu saticis nevienu, kas patiešām varētu mani pārspēt,» lepojas Kans. Viņš var padarīt jebkuru automašīnu satriecošu no ārpuses. Bet tagad viņš ir nolīdzis inženieru komandu, kurai uzdots pārveidot superautomobiļus arī no iekšpuses.

«Es esmu radījis prototipus vairākām no pasaulē ātrākajām superautomašīnām. Es atrisinu problēmas, kādas pieļāvuši pasaulē vadošie luksusa auto būvētāji,» atklāj Ranens.

Katras automašīnas pārbūvei komanda iztērē vidēji 1,3 miljonus britu sterliņu mārciņu.

Lai atrastu savu nākamo pārbūvējamo spēkratu, Kans dodas uzGudvudas Ātruma festivālu - tas ir Lielbritānijā populārs motoru sporta šovs, ko trīs dienu laikā parasti apmeklē vairāk nekā 100 tūkstoši cilvēku. Vadošie autobūvētāji izmanto festivālu, lai izrādītu savus jaunos projektus. Kans vēlas apskatīt savas iecienītās automarkas «Aston Martin» jaunākos modeļus. «Es aplūkoju vairākus «Aston Martin» produktus un domāju, ka mums ir jāiegādājas «Aston Martin Vantage,»» viņš secina.

Jauns šā zīmola modelis maksā teju 90 tūkstošus britu sterliņu mārciņu, taču Kanam ir ideja padarīt šo automobili par kaut ko ļoti īpašu un neatkārtojamu.

Foto: Publicitātes foto
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu