BUDD-e Ķīnā vēsta par VW elektrificēšanos

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volkswagen

Bezizmešu minivens Volkswagen BUDD-e savu pasaules pirmizrādi piedzīvoja janvārī plaša patēriņa elektronikas preču izstādē (CES) Lasvegasā. Kopš tā laika automobilis ceļo apkārt pasaulei kā jaunas paaudzes elektromobiļu priekštecis. Šobrīd tas ir ieradies Ķīnā.

Šis Volkswagen vizuāli atgādina leģendāro Bulli un tādējādi veido saikni starp zīmola pirmsākumiem un nākotni. BUDD-e ir pirmais Volkswagen, kas balstīts uz jauno modulāro elektromobiļu platformu MEB. MEB modeļi tirgū sāks parādīties ap 2020.gadu. Tie būs jaudīgi elektromobiļi ar iekšdedzes dzinēja mašīnām pielīdzināmu gaitas rezervi. BUDD-e gadījumā ar vienu uzlādi nobraucamais attālums ir 533 kilometri.

Ķīnā cilvēki ir ļoti atvērti attiecībā uz braukšanu ar elektromobiļiem. Līdz ar to vides apstākļus lielajās pilsētās nākotnē var ievērojami uzlabot ar tādiem izstrādājumiem kā elektriskās piedziņas transportlīdzekļi. Valsts un lielākās pašvaldības veicina braukšanu ar elektromobiļiem, veicot dažādus pasākumus.

Viens piemērs: tādās lielpilsētās kā Pekina (21,5 miljoni iedzīvotāju, trešā lielākā pilsēta pasaulē) vai Šanhaja (24 miljoni iedzīvotāju, lielākā pilsēta pasaulē) no jauna izdotu transportlīdzekļu reģistrācijas numuri tiek ierobežoti, taču bez reģistrācijas numura nav iespējams licencēt jaunu transportlīdzekli. Tādēļ gaidīt nākas ļoti ilgi. Tajā pašā laikā tie, kuri iegādājas modeļus ar hibrīdpiedziņu, elektrisko piedziņu vai ūdeņraža piedziņu, kārotos reģistrācijas numurus saņem ievērojami ātrāk. Vienīgais nosacījums: transportlīdzekļiem, kurus dēvē par jaunās enerģijas transportlīdzekļiem, ir jābūt vietējā ražojuma.

Volkswagen ar pilnu jaudu koncentrējas uz pilnībā un daļēji elektrisku transportlīdzekļu izstrādi. Līdz 2020. gadam Ķīnas tirgū vien tiks laisti klajā septiņi jauni elektriskās un plug-in hibrīdpiedziņas modeļi, kurus arī ražos Ķīnā. Šajā ziņā BUDD-e patiešām kļūst par jauna veida progresīvas mobilitātes vēstnesi. Un fascinējoša šeit ir ne tikai piedziņas sistēma, bet arī jaunā vadības un informācijas koncepcija ar balsi, skārieniem un žestiem, kā arī lielizmēra displeji.

Foto: Volkswagen
Foto: Volkswagen
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu