Sestdiena, 23. jūnijā Vārda dienas: Līga
Komentāri
Autorizējies šeit:
K
Kuldīga
15 decembrī, 06:12
Nav slikti, un CO2 ir 175g/100km, tātad ceļa nodoklis arí nebūs liels. Skatos visur tagad liek torq skrūves - uz reduktora, uz eļlas pannas, bet tādu , ja nolauž ir, ko ņemties. Ja apņergāja parasto seškanti , varēja paņemt roratslēgu un dabūt vaļā, kautvai galā uzmaucot 2 metru garu apkures trubu, ja nolauž torq un gals paliek iekšā, jāmetina klāt metāla ļurpaks, lai izvilktu laukā:) Dažas lietas vajadzēja tomēr atstāt pa vecam. Normunds laikam sadomājies, ka Focus būs kā Subaru, kam daudzām sporta versijām ir ar alcantara apšūts priekšējais panelis. Bet Subaru lielai daļai ir cietas plastmasas panelis, līdz ar to pilnīgi prasās to apšūt, Focusam tas ir mīksts. Auto priekšējie paneļi tiek taisīti mīksti vairāku iemeslu dēļ- pirmkārt, kad vēl nebija Airbag, bija patīkamāk salauzt degunu pret polsterētu paneli. Kopš airbag izgudrošanas mīkstie priekšējie paneļi nebija obligāti, tie drīzāk uzsvēra labu aprīkojuma versiju un ražotāja vēlmi pielīst klientam . Mīkstie paneļi saulē neizžuva un neplaisāja, kā tas regulāri notiek piemēram uz Chevrolet Tahoe/Suburban /utt. Plastmasām žūstot un zaudējot eļlas tie saraujas izmērā un sāk grabēt. Daži ražotāji presē paneļus no koka skaidu platēm, kā piemēram uz Mitsubishi 3000GT. Tādi paneļi nesarāvās nekad, neplaisāja un negrabēja. Vai Latvijā būs pieprasījums uz RS? Mašīna kā nekā mājas cenā. Nebūšu pārsteigts tādas redzot kautkur Purvciema vai Bolderājas daudzstāveņu sētā. :))))
© TVNET. Visas tiesības paturētas