RUS
Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Eksprestests: Hyundai i30 1.6 CRDi 7DCT

Normunds Avotiņš/ speciāli TVNET
Foto: Publicitātes foto

Jaunā i30 izpildījums ar dīzeli un divsajūgu pārnesumkārbu atšķiras no citiem ar augstāku cenu un ikdienišķu eleganci.

Kamēr jaunais «korejiešu golfs» vēl meklē īsto atspēriena punktu ekspansijai mūsu jaunu auto tirgū, uzsvars ir uz lētākām modifikācijām ar benzīna dzinējiem. i30 to ir veseli trīs, kamēr dīzelis - viens vienīgs, ar 1,6 litru tilpumu, četriem cilindriem un trim jaudas versijām - 95, 110 un 136 zirgspēki. 7DCT divsajūgu pārnesumkārbu var dabūt tikai jaudīgākajai, un šī pagalam folksvāgeniskā agregātu kombinācija arī ir mūsu eksprestesta priekšmets.

Kas tas ir?

Jaunā Hyundai i30 dārgākā versija, ja neskaita topa komplektāciju Style. Šeit izmēģinātais eksemplārs bija izpildījumā Comfort, kura, kā jau aprādīja pirmais jaunā i30 testa brauciens, ir ne vien par 4000 eiro lētāka, bet arī lietderīgāka un komfortablāka. Tomēr maksāt divus tūkstošus vairāk nekā par sprigano 140 ZS turbobenzīnu... jā, te nepieciešama motivācija, kas nav atrodama grāmatvedības mapēs.

Kās tas brauc?

Pretēji benzīna analogam, kas, pat septiņu pārnesumu kontrolēts, dažkārt tomēr tiecas pārspīlēt ar apgriezieniem un skaņas fonu (jauns vēl - gan iemācīsies!), omulīgais dīzelis saprotas ar 7DCT kā tāds pavecs pāris Vidusjūras atpūtā - neviens ne uz ko neuzstāj, kamdēļ dienas paiet pilnīgā harmonijā, kaut arī bez sevišķas degsmes. Motora troksnis ir negaidīti maigs, kamēr degvielas patēriņš ij ne tuvu nevēlas tikt solītajiem 4,1 l/100 km. Pat braucot nesteidzīgā tempā - un uz citādu šāds i30 nemaz nerosina, man neiznāca mazāk par 6,5 litriem. Atzīšos, ka divreiz nospiedu arī pogu Drive Mode, taču sporta režīms šim auto izrādījās tikpat lieks kā ātrumu taustiņi zem stūres. Tomēr tie te ir, un, ja gribēsit kādam nekauņam pierādīt, ko spēj 300 Nm grieze nelielā automašīnā, vienkārši nospiediet «mīnusu».

FOTO: Publicitātes foto

Kas to pirks?

Tā kā potenciālos korporatīvos klientus no i30 aizmāna nedaudz mazākais, toties manāmi lētākais i20, tik izmeklētu agregātu kombināciju kompaktā Hyundai automašīnā izvēlēsies tikai privātpersona - un, iespējams, tieši tajā vecumā, lai dotos ceļojumā gar Vidusjūru. Nesteidzīgs braukšanas stils drīz vien ieliks rāmjos patēriņu, bet plūdenā pārnesumkārba ļaus uz visiem laikiem aizmirst to muļķīgo sajūga pedāli. Un ja vēl tas būtu universālis... uhh! Starp citu, cik tālu ir līdz Sanremo?

0 Komentāri