Kā pareizi atjaunot lukturu dzidrumu

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Automašīnas ekspluatācijas gaitā noblāvušus lukturu stiklus iespējams atjaunot ar autokosmētikas palīdzību. Pāris padomu no Turtle Wax.

Skrāpējumu, ceļa netīrumu, nokrišņu un ultravioletā starojuma dēļ automašīnas priekšēji un pakaļējie lukturi ar laiku vairs nav tik dzidri kā ražošanas brīdī. Mūsdienu autobūvē plaši izmantotais polikarbonāta nav tik ilgmūžīgs kā stikls. Dūmakaini, noblāvuši un dzeltenīgi stikli drastiski samazina starmešu gaismasspēju un attālumu, no kāda tie ir labi saskatāmi. Viens no lukturu stikla atjaunošanas paņēmieniem ir Turlte Wax Headlight Lens Restorer Kit. Kā liecina nosaukums, tas ir komplekts, kurā ietilpst pulēšanas salvetes, mitrinātājs smidzinātājā, stiklu dzidrināšanas sastāvs, kā arī pēcapstrādes salvetes. Pēdējās jāatver tikai atjaunošanas procesa noslēgumā, jo tās paredzētas pulējuma nostiprināšanai.

Pirmais solis - mazgāšana

Pirms pulēšanas lukturi rūpīgi jānomazgā un jānotīra. Ja mazgājot lukturi izskatās dzidrāki nekā sausi, tas ir drošs signāls, ka pulēšanai būs jēga. Ja lukturi aizkvēpuši no iekšpuses vai klāti ar mikroplaisām, pulieris nenostrādās.

Otrais solis - dzidrināšana

Tiklīdz lukturis ir tīrs un sauss, uzklājiet dzidrinošo sastāvu, izmantojot mīkstu mikrošķiedras lupatiņu. Sastāvs iestrādājams ar stigrām kustībām apmēram divu minūšu garumā. Pēc tam ļaujam sastāvam nožūt, un notraucam to ar vieglu mikrošķiedras lupatiņu. Ja stikls kļuvis dzidrs, pasākums ir galā, un varēs uzklāt Base Coat jeb fiksējošo pārklājumu. Kad tas izdarīts, ar Lens Sealing Wipe saveti apstrādājam lukturi, lai aizkavētu stikla dzeltēšanu nākotnē.

Trešais solis - mitrināšana

Diemžēl vairumā gadījumu ar vienu pulēšanas reizi nepietiek. Lai nesabojātu stiklu, talkā nāk Spray Lubricant mitrinātājs. Izmantojot pulēšanas sūkli, lukturis jāapstrādā ar mitrinātāju līdz oksidācijas pēdas vairs nav manāmas. Darbojoties ar lubrikantu, svarīgi, lai apstrādājamā virsma vienmēr ir samitrināta. Apstrādes beigās zaļais pulēšanas sūklis jāapagriež otrādi un ar cieto pusi jānoslīpē lukturis ar turp - atpakaļ kustību vienas minūtes garumā.

Ceturtais solis - dziļā pulēšana

Ar otru komplektā iekļauto pulēšanas sūklu beržam stiklu aptuveni minūti. Pēc tam apgriežam sūkli ar violeto pusi pret lukturi un veicam to pašu darbību, tikai pretējā virzienā.

Piektais solis - atkārtota dzidrināšana

Pēc apstrādes ar otru pulēšanas sūkli atkārtojam darbības ar dzidrinošo sastāvu. Tiklīdz viss lukturis apstrādāts, ļaujam pulierim nožūt un tad notraucam to ar sausu drānu.

Sestais solis - iekonservēšana

Lai dzidrināšanas rezultāts saglabātos pēc iespējas ilgāk, virsma jāpasargā no nokrišņiem un netīrumiem. Vispirms abus lukturus apstrādā ar Lens Base Coat Wipe pārklājumu. Tiklīdz lukturi nožuvuši, nekavējoties noberžam tos ar Lens Sealant Wipe. Aizsargpārklājums pilnībā nostiprināsies 24 stundu laikā, taču ar automašīnu var braukt uzreiz, ja vien netiek prognozēti lieli nokrišņi vai nav jābrauc pa ļoti putekļainu ceļu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu