vilce

2008. g. 2. jūlijā 13:15

melni dumi

vakar pamaniju ka manam dizelitim (Volvo ar to D5) kartigi uzberot aizmugure paradijas baisais melu dumu makonis, vai tas ir OK? saka jau dizelim slodze jadumo? bet cik un vai nav par traku?? ka to parbaudit?

dieselpower

2008. g. 2. jūlijā 13:59

brauc tikai un min grida gan jau biji aizkvepinajusi glusaku tapec izsita kvepu makoni...

Dīzelists

2008. g. 2. jūlijā 14:02

punkts
1)kad mainiji gaisa filtru?
2)samaini gaisa filtru un ta kartigi pastiep... ne ta ka lidz 3rpm bet lidz galam
un viss atkal bus ciki...

omega

2008. g. 3. jūlijā 06:48

kādu gaisa filtru?! ja kādu laiciņu nav normāli vilkts, tad tas ir pilnīgi normāli. šad tad normāli pavilks uz apgrizieniem, vēlams mazliet ilgstošāk, un viss būs čikeniekā :)

jet

2008. g. 3. jūlijā 08:20

melni dumi

1.Ausgspiedeina suknis,dīzes un vispār dzinējam ir vāks un volvo vispār nav auto,bet mēsls.

:)

2008. g. 3. jūlijā 09:08

Jet ir mēsls :))

vilce

2008. g. 3. jūlijā 09:22

iedosu kadam puikinam pabraukāt! :)
paldies par komentariem nomierinajat!!
Jet un ka tev pasam ar dizeem?? :)

Džeks

2008. g. 3. jūlijā 10:17

Melni dūmi norāda uz DD pārsvaru pār gaisu vai skābekli ieplūdē. Principā dīzelim ir jābūt melnam dūmam, bet ar mēru, ko arī teorētiski mēra TA. Sūknis visumā nevar pēķšņi sākt spricēt pārlieku daudz DD, tāpēc vaina ir gaisa padevē. Sākot no gaisa filtra, tad turbīnas spiediens un vārstu luftes. Bet iespējams ka vaig vienkārši izbraukt ārpus pilsētas sastrēgumiem un "iztīrīt rores" izstiepjot kārtīgi uz augstiem apgriezieniem.

psc

2008. g. 3. jūlijā 10:29

tjip laba atruna priekš CP...
es neparkāpju ātruma ierobežojumu, man vienkārši auto dūmo un vajadzēja atvilkt:)
atvilk ar d5:)

es zin

2008. g. 3. jūlijā 23:09

taadas beernu atbildes sadotas vilcem;) melni duumi nav normaali. diizes?? diizelim taadas ir?suuknis dod vairaak degvielu?? he hee, visu, izraadaas var atrisinaat ar kaartiigu uzvelcienu pa straasi. nafig serviss un diagnostika;)

omega

2008. g. 4. jūlijā 06:16

to es zin

da nefiga tu nezin :D varbūt pat ar dīzeli nekad neesi braucis? jo ja laiciņu esi braucis prātīgi un kārtīgi uzber, tad tiešām tie dūmi var būt kārtīgs mākonis :)

jap

2008. g. 4. jūlijā 08:58

Man tada pati problema, ka mazliet piedumo. Masina 1.5 menesus veca un noskrejiens tikai ~4500km. Vai tad tas ir normali??
P.S.
Dizselis ieprieks nav bijis.

Džeks to es zin

2008. g. 4. jūlijā 09:18

TA mēra tieši to melno dūmu. Zilo vai balto tās zondes neuztver. Pēc maksimālo apgriezienu sasniegšanas aizmetot no pilnas gāzes ciet un motoram atkal sasniedzot tukšgaitas apgriezienus no izpūtēja tam melnajam dūmam ir jāpazūd, vai jāizventilējās 2,5-3 sekundēs. Tā ir norma! Tātad dūmo visi dīzeļi. Bieži braukājot pilsētā sastrēgumos tas melnais kvēps sakrājas izpūtēja klusinātāja trumuļos uz virsmām un tad TA uzgāzējot tiek atrauts, un neiet cauri - dūmo līdz pat 5-7 sekundēm. Bet izbraucot līdz Ķekavai trešā robā uz 90 km/h un tūlīt atpakaļ TA 1,7 sekundes. Tāda ir prakse un ņefig dēļ tā braukt uz diagnostiku servisā. Turbo motoriem to gan neesmu novērojis, tie izventilē trubas labi tā pat, ja turbīna ir OK. Domāju puisis par dīzēm sauc sprauslu smidzinātāju galus, tikai to nolietojums nerada melnus dūmus, bet gan izmētātu aizdedzes momentu un tāpēc zilganus dūmus- nesadegušu degvielu, kas tikai reti kad vairs neiet cauri tam TA testam.

Džeks

2008. g. 4. jūlijā 09:24

Melns dūms ir arī benzīna dzinējiem. Parasti turbiķiem. Piem uzgāzējot vēl aukstam motoram. Tas arī ir normāli dažiem modeļiem kā audi 200 un tikai norāda uz ļoti treknu maisijumu. Vai arī var teikt uz neprecīzu maisijumu pie dotajiem parametriem. Bet dažiem jau liekas ka visas sistēmas perfekti noregulējas. Tā nav.

es zin

2008. g. 4. jūlijā 10:45

kas vispaar taads diizelis ir??

Džeks

2008. g. 4. jūlijā 13:59

Bij tādc stipri gudrs vācu kungs Dīzelis. Izgudroja to kompresijas aizdedzes motoreli.

choms

2008. g. 6. jūlijā 00:28

Met to Volvo miskastee!

jurka

2008. g. 6. jūlijā 08:27

to choms, un kas tavuprāt ir mormāls dīzelis?

hirurgs

2008. g. 6. jūlijā 14:45

šis volvo D5 motors ir aptuven tas pats,kas vecais audi R5 Tdi.Kūpēšana ir viņa īpatnībaJa nav bail uzspiest pedāli- kūpēs praktiski jebkurš.Viņš kūp 126 iemeslu dēļ.Uzgāzēšana te nelīdzēs.Un tas nenozīmē,ka viņš slikti velk vai arī drīz izjuks- vienkārši tas krīt uz nerviem un rada pieradumu skatīties spogulī uz to mākoni.Vispirms padomā- kad tie dūmi tev radās- vai pēkšņi šodien,vai arī (visdrīzāk) viņi tur bija jau sen un tu vnk tam nepievērsi uzmanību.
Pārbaudi uz tradicionāli rupjām vainām- vai kur nav caura kāda gumijas truba,vai nav netīrs gaisafiltrs un sakusis katalizators, un vai vietā ir iesmidzināšanas moments.Ja tas viss ok,tad tur tālāka čakarēšanās prasīs bezgalīgus naudas līdzekļus un arī diez vai (garantijas nav!!) nesīs labu rezultātu.Kamēr nomainīsi visu iespējamo.Sāksi līst smidzinātājos- izrādīsies sūknis izdilis,nomainīsi sūkni- atradīsies vēl kas.Tad jau labāk lej kādu labu degvielas piedevu pret kūpēšanu kaut katrā bākā,nekā tur bezjēgā būvēt jaunu motoru.

Aina/ars

2012. g. 2. jūlijā 22:47

RE: melni dumi

Labs komentars hirurgam, ta ari ir, parbaudiet trubas, itseviski pie interkulera, tur pat adatas lieluma caurums rada lielus melnus dumus.

iepriekšējais 1 2

 

Lai pievienotu komentāru no Jūsu interneta pieslēguma, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Draugiem, Twitter, Facebook vai Google kontu.

TVNET    Draugiem.lv    Twitter    Facebook    Google


Kaspars Novads

Kaspars Novads

Tēma: Serviss

Auto remonta eksperts, ERG Auto VEF filiāles vadītājs, kurš ikdienā saskaras ar dažādākajiem auto remontdarbiem - no vienkāršākajiem līdz pat pašiem sarežģītākajiem.






Edgars Džeriņš

Edgars Džeriņš

Tēma: Satiksme

Ja Tev ir jebkādi jautājumi, kas saistīti ar ceļu satiksmes noteikumiem, negadījumiem, ceļu policijas darbu un tamlīdzīgi...





Diskusijas

Horoskopi