Dacia Duster ilgtermiņa tests (1)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš

Duster - rumāņu automobiļu zīmola Dacia pirmais apvidnieks, kurš līdz ar debiju ieguva tik lielu popularitāti, ka rūpnīca nespēja apmierināt lielo pieprasījumu un pircējiem nācās gaidīt rindā.

Viens no galvenajiem Duster pievilcības faktoriem ir tā cena - priekšpiedziņas versijā tas maksā jau ap 8 tūkstošiem latu. Taču tas nav viss - auto izskatās labi un spēj pildīt arī apvidnieka funkcijas, ja ir apgādāts ar pilnpiedziņas sistēmu, kas aizgūta no Nissan un vadītājam piedāvā izvēlēties trīs režīmus, proti, tikai priekšpiedziņu, automātisko pilnpiedziņu, kas aizmugurējos riteņus pieslēdz tikai nepieciešamības gadījumā, un pastāvīgo pilnpiedziņu.

Tā kā automobiļa klīrenss ir vesels 21 centimetrs, virsbūves pārkares ir mazas un auto sver nepilnu pusotru tonnu, tas itin labi tiek galā ar smagākiem apstākļiem kā ziemā, tā arī vasarā. Un, kas būtiski, Duster uzturēšanas izmaksas nav lielas - pēc 12 tūkstošiem nobrauktu kilometru raidījuma Tavs Auto rīcībā esošajam Duster nācies nomainīt vien tuvo gaismu lampiņas par dažiem latiem un šad tad iepildīt degvielu, jo vidējais patēriņš šajā laikā bijis 7,75 litri uz 100 kilometriem.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu