Mitsubishi Motors Ženēvas šovam ir sagatavojis uzreiz divus jaunumus – pilna izmēra pikapu ar hibrīddzinēju GR-HEV un mazās klases elektromobili CA-MiEV, kurš būs piemērots arī piepilsētas iedzīvotājiem.
Mitsubishi radījis efektīvāku elektromobili (10)
Pikapa konceptuālā versija ir apgādāta ar dīzeļdzinēju un elektromotoru, kuru tehniskā specifikācija preses materiālos nav iekļauta.
Automobilim bez videi draudzīga un ekonomiska dzinēja būs arī jauna pilnpiedziņas sistēma, kurā apvienotas Super Select 4WD tehnoloģijas no apvidnieka Pajero un Super All Wheel Control (S-AWC) auto dinamikas kontroles sistēma no Lancer Evolution, lai veiktspēja un saķere ietu roku rokā jebkādos ceļa apstākļos.
CO2 izmešu daudzums šim auto ir 149 g/km jeb aptuveni par 30 procentiem zemāks nekā līdzvērtīga izmēra šīs klases automobilim ar tradicionālo iekšdedzes dzinēju, atzīmē Motor.ru.
Otrs Ženēvai sagatavotais jaunums ir «piepilsētas» mazās klases hečbeks ar piecu durvju virsbūvi. Jēdziens «piepilsētas» šeit izvēlēts apzināti un pamatoti, jo, pilnveidojot akumulatorus un enerģijas uzglabāšanas/tērēšanas tehnoloģijas, ir panākts, ka auto gaitas rezerve pēc uzlādes ir 300 kilometru un tas būs piemērots ne tikai pilsētas centrā dzīvojošajiem, lai aizbrauktu līdz tuvējam veikalam un atpakaļ, bet arī tālāk no pilsētas dzīvojošiem cilvēkiem.
Var atzīmēt, ka pārdošanā esošais Mitsubishi elektromobilis i-MiEV, kam uzstādīts 67 zirgspēku elektromotors, ar vienu uzlādes reizi labos apstākļos spēj nobraukt precīzi par pusi mazāku distanci jeb 150 kilometrus.