Atdzimst beļģu auto zīmols Imperia (20)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: www.imperia-auto.be

Beļģijā dienas gaismu ieraudzījis pirmais atdzimušā autobūves zīmola Imperia spēkrats.

Imperia Beļģijā darbojās no 1904. gada līdz 1958. gadam un šajā periodā izlaida gan automobiļus, gan motociklus. Uzņēmums klusēja vairāk nekā 50 gadus, bet tad zīmolu par 400 eiro iegādājās firma Green Propulsion, un Imperia atgriežas autobūves apritē ar 21. gadsimta modeli GP.

Automobiļa dizains ir veidots pēc klasisko Imperia spēkratu parauga, bet tā konstrukcijas pamatā ir tērauda šasija un kompozītmateriālu virsbūve. Uz priekšu retro stilā ieturēto kupeju dzen hibrīddzinējs. To veido PSA Peugeot Citroen koncerna 1,6 litru turbodzinējs (sastopams ne tikai franču mašīnās, bet arī MINI) un 152 zirgspēku elektromotors, kurš spēkstacijas kopējo veiktspēju paaugstina līdz 355 ZS un 610 Nm, vēsta Motor.ru.

Tā kā kompaktais rodsters sver tikai 1200 kilogramus, tas 100 km/h spēs sasniegt 4 sekundēs, pārspējot salīdzinājumam izmantoto Porsche Carrera S. Izmantojot elektromotora spēku vien, paātrinājums ilgs sešas sekundes. Tā kā ar uzlādētām baterijām Imperia GP spēj vairāk nekā 60 kilometrus veikt elektrorežīmā, degvielas patēriņš atbilstoši Eiropas standartiem ir tikai 1,9 litri uz 100 kilometriem. CO2 izmeši attiecīgi ir nepilni 50 g/km.

Tā kā GP ir tā dēvētais plug-in hibrīds, tā baterijas var uzlādēt arī no elektrotīkla. Imperia norāda, ka 85% uzlādes līmeni var sasniegt 3,5 stundās, bet pilnībā baterijas būs uzlādētas 4 stundu laikā.

Šobrīd Imperia plāno uzbūvēt 50 GP eksemplārus, no kuriem katrs maksās vismaz 124 900 eiro. Perspektīvā klāt varētu nākt arī vienkāršāks modelis par 95 tūkstošiem.

Komentāri (20)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu