Ford paziņojis jaunā Mustang jaudas rādītājus

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ford

«Ford Motor Company» atklājis jaunā «Ford Mustang» jaudas versijas un veiktspējas rādītājus. Patlaban Ziemeļamerikas tirgū pieejamais «Ford Mustang», kas aprīkots ar jauno 2,3 litru EcoBoost dzinēju, attīsta 310 ZS jaudu un 433 Nm lielu griezes momentu, bet ar spēcīgo 5,0 litru V8 dzinēju* - 435 ZS un 542 Nm griezes momentu. Nākamgad, kad modelis pirmo reizi nonāks pārdošanā arī Eiropā, tam būs pieejamas abas šīs dzinēju versijas.

Jaunais «Mustang» būs aprīkots ar pilnībā neatkarīgu priekšējo un aizmugurējo piekari, kā arī modernu, vieglu virsbūvi, kurā izmantoti paaugstinātas izturības tērauda un alumīnija elementi, kas nodrošina izcilas braukšanas īpašības un vadāmību. Tāpat bremžu un šasijas veiktspējas komplekti Eiropas modeļiem būs pieejami standartaprīkojumā. «Mustang stihija ir jauda, un veiktspējas komplekti ir tas, ko mūsu klienti vēlas saņemt tieši no rūpnīcas,» skaidro «Mustang» galvenais inženieris Deivs Perikaks.

Progresīvas dzinēju tehnoloģijas

Jaunais 2,3 litru EcoBoost dzinējs ir īpaši izstrādāts jaunajam «Mustang». Tas ir piemērots vadītājiem, kuri vēlas nepārspējamu jaudu apvienojumā ar efektīvu degvielas patēriņu. «Ford» EcoBoost saimes jaunākais 2,3 litru dzinējs turpina progresīvo tehnoloģiju lietošanas tradīciju, tajā skaitā tiešo degvielas iesmidzināšanu, dubultu, mainīgu sadales vārpstas ciklu un turbo tehnoloģijas. Kompaktais dzinējs attīsta gandrīz 135 ZS un vairāk nekā 188 Nm griezes momentu uz litru. «Mustang» EcoBoost dzinējs tiks galā ar visdažādākajiem izaicinājumiem, pateicoties:

  • kalta tērauda kloķvārpstai;
  • virzuļu dzesēšanas strūklām;
  • virzuļu gredzenu ieliktņiem;
  • premium konstrukcijas materiāliem;
  • uzlabotiem vārsta ligzdas materiāliem;
  • kalta tērauda klaņiem;
  • zem augsta spiediena lietam alumīnija dzinēja blokam ar kāpņu tipa rāmja konstrukciju un slīdgultņu sēžām;
  • dziļai, zem augsta spiediena lietai alumīnija eļļas savācējpannai.

5,0 litru V8 dzinējs aprīkots ar virkni risinājumu, kas palīdz tam elpot, īpaši ar lielu dzinēja darbības ātrumu. Gaisa ieplūšana un izplūšana no cilindra ir lielākas jaudas un griezes momenta iegūšanas pamatā. Tas ir bijis galvenais, kam tika pievērsta uzmanība šī V8 dzinēja izstrādē, rezultātā iegūstot:

  • lielākus gaisa ieplūdes vārstus;
  • lielākus gaisa izplūdes vārstus;
  • uzlabotus ieplūdes sadales vārstus;
  • uzlabotus izplūdes sadales vārstus;
  • stingrākas vārstu atsperes, kas nodrošina vārstu pilnīgu aizvēršanos ar lieliem apgriezieniem;
  • jaunu cilindra galvas lējumu – uzlabotas atveres nodrošina taisnāku gājienu līdz vārstiem, atvieglojot gaisa padeves un izvades plūsmas. Sadegšanas kameras uzlabojumi arī ietver lielākus vārstus;
  • kaltus aglomerāta klaņus, kas ir vieglāki un izturīgāki ar augstākiem dzinēja apgriezieniem;
  • pārveidotas virzuļa galvas – dziļākas rievas atbrīvo lielākus vārstus;
  • pārbalansētu, kaltu kloķvārpstu, kas uzlabo dzinēja darbību ar augstiem apgriezieniem.

Neatkarīga piekare un vieglas konstrukcijas virsbūve asākiem refleksiem

Ar pilnībā neatkarīgām piekares sistēmām gan priekšā, gan aizmugurē, kā arī ar «Ford» viena savienojuma aizmugurējās piekares tehnoloģiju jaunais «Ford Mustang» būs izveicīgs un ērts, panākot augstākās klases veiktspēju gan dinamikas rādītājos, gan gaitas īpašībās. Dzinēja pārsegs un priekšējie spārni veidoti no viegla alumīnija, kas palīdz samazināt virsbūves svaru un uzlabo kopējo balansu. Vēl daži elementi, kas veidoti no alumīnija, ir aizmugurējās piekares šarnīri, aizmugurējās ass apvalki automobiļiem ar automātisko pārnesumkārbu un aizmugurējie šarnīrbalsti. Pat detaļas, kas veidotas no tērauda un citiem materiāliem, piemēram, aizmugurējais stabilizators un jauni sēdekļi, ir pārdomāti veidoti, lai iekļautos veiktspējas standartos, nepalielinot svaru.

Bāzes pašmasa ASV tirgum paredzētajam 5,0 litru V8 «Mustang» ar slīpo jumtu un automātisko pārnesumkārbu ir 1691 kg, savukārt ar 2,3 litru EcoBoost dzinēju aprīkotam modelim ar slīpo jumtu un automātisko pārnesumkārbu – 1598 kg. Automobilim ar slīpo jumtu un 2,3 litru EcoBoost dzinēju 52% svara ir uz priekšējās ass un 48% – uz aizmugurējās, bet 5,0 litru V8 53% svara gulstas uz priekšējiem riteņiem.

Jaunajam «Mustang» ir jauna viena savienojuma neatkarīgā aizmugurējā piekare. Piekares konstrukcija balstīta uz zemāku šarnīrbalstu, vienu savienojumu, augšējo savirzi un savirzi regulējošo stieni. Ģeometrija, atsperes, amortizatori un sailentbloki ir īpaši pielāgoti un uzlaboti, lai nodrošinātu uzlabotu mehānisko saķeri apstākļos, kad nepieciešama augsta veiktspēja. «Mustang» piekares ģeometrija tagad nodrošina spēcīgu paātrinājumu un bremzēšanu.

Apakšējais rāmis palīdz stiprināt konstrukciju, samazinot svaru, tādējādi uzlabojot riteņu vadības paredzamību, uzlabojot vadāmību, stūrēšanu un gaitas īpašības. Divu lodbalstu savienojuma priekšējā MacPherson balsta sistēma ļauj izmantot lielās, jaudīgās bremzes bez liekas riteņu nobīdes, kas traucētu vadāmībai. Tāpat kā automobiļa aizmugure, arī priekšpuse palīdz uzturēt gaitas stabilitāti, jo tās ģeometrija nav sasvērta, kas novērš ieliekšanos bremzējot.

Eiropas modeļu veiktspēja, bremzes un šasija

Gan 2,3 litru EcoBoost, gan 5,0 litru V8 modeļi ir aprīkoti ar bremžu veiktspējas komplektiem standartaprīkojumā, kuros iekļauti:

  • «Mustang» 2,3 litru EcoBoost: četru virzuļu, 46 milimetru fiksēti ārtausti, 352 milimetru diski, priekšpusē; viena virzuļa, 45 milimetru ārtausti, 330 milimetru diski aizmugurē
  • «Mustang» 5,0 litru V8: sešu virzuļu, 36 milimetru Brembo ārtausti, 380 milimetru diski priekšpusē; viena virzuļa, 45 milimetru ārtausti, 330 milimetru diski aizmugurē

Jaunie 2,3 litru un 5,0 litru «Ford Mustang» modeļi Eiropā standartaprīkojumā aprīkoti ar veiktspējas komplektu, kurā iekļauti:

  • uzlabotas atsperes, sailentbloki un vienas caurules aizmugurējie amortizatori;
  • papildu dzesēšana izturībai trasē;
  • K veida balsta savienojums ar starpsienas statni;
  • biezāka aizmugurējā stabilizatora atsaite;
  • īpaši ABS, elektroniskās stabilitātes kontroles un elektroniskā stūres pastiprinātāja uzlabojumi.

«Ford Mustang» ir pasaules auto ikona, kas šogad atzīmēja 50 gadu jubileju un ir pārdota deviņos miljonos eksemplāru. Tas ir pasaulē visvairāk ar «patīk» atzīmētais automobilis sociālajā vietnē Facebook, jo tam ir vairāk par 7 miljoniem sekotāju. Kopumā šis leģendārais automobilis ir parādījies vairāk nekā 3200 filmās un dažādās TV ainās.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu