Aston Martin supersedans

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Aston Martin

Britu zīmols Aston Martin šodien atklājis, ka tā inženieri un dizaineri patlaban intensīvi strādā ar jaunu supersedanu. Turklāt automobilis, ko paredzēts izlaist stingri limitētā apjomā, uz autobūves nozares kartes atgriezīs vārdu Lagonda.

Ievērojot tradīcijas, Lagonda emblēma arī 21.gadsimtā rotās ārkārtīgi greznu un ekskluzīvu supersedanu un atdzīvinās kādreizējo šā zīmola saukli par «izsmalcinātākajiem no visiem auto». Spēkrata specifika un izpildījums gan nozīmē, ka to Aston Martin piedāvās tikai miljardieriem un multimiljonāriem bagātajās Vidējo Austrumu zemēs.

Lagonda vārda atgriešanās starptautiskajā apritē seko tādiem pasaulē plaši izskanējušiem projektiem kā hipermašīnai One-77, V12 Zagato un pērn prezentētajam simtās jubilejas automobilim CC100 Speedster Concept, ko vēlāk divi maksātspējīgi auto entuziasti pasūtīja savām kolekcijām, norāda Aston Martin.

Foto: Aston Martin

Jaunās paaudzes Lagonda tiek konstruēta uz Aston Martin lietotās, viegli pielāgojamās VH tehnoloģiskās platformas. Lielā sedana dizainā varēs redzēt saikni ar dizainera Viljama Taunsa (William Towns) radīto 1976.gada Lagonda automobili, savukārt tehniski auto līdzināsies pārējiem Aston Martin spēkratiem. Cita starpā, atsevišķus tā virsbūves paneļus paredzēts izgatavot no oglekļa šķiedras.

Lagonda sedana būvēšanu Aston Martin uzticēs kvalificētākajiem Geidonas (Vorvikšīra, Lielbritānija) rūpnīcas meistariem. Viņiem tiks atvēlēta atsevišķa ēka, kurā iepriekš norisinājās One-77 montāža.

Aston Martin atzīmē, ka Lagonda sedanu tāpat vien iegādāties nevarēs. Tieši otrādi - kompānija pati piedāvās iegādāties spēkratu tā cienīgiem klientiem par cenu, kas pagaidām ir konfidenciāla, bet pilnībā atbilstot ekskluzivitātei un sedana statusam.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu