Bentley plāno modeļu saimes ekspansiju (4)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Bentley

Bentley vadītājs Volfgangs Dirheimers atklājis, ka pēc apvidnieka nonākšanas dīleru salonos 2016.gadā modeļu klāsta paplašināšana turpināsies ar vēl diviem modeļiem.

Dirheimers, kurš no Bentley aizgāja pirms diviem ar pusi gadiem, lai kļūtu par Audi tehnisko direktoru, bet viedokļu atšķirību dēļ amatu pameta un pirms diviem mēnešiem atgriezās Lielbritānijā, saka, ka kompānija patlaban apsver domu izlaist vai nu divvietīgu sporta auto, vai arī klasiskākas koncepcijas auto nišai starp modeļiem Continental un Mulsanne. Iespējams, tas varētu būt arī kabriolets, raksta Autocar.

«Es pats labprāt izvēlētos abu auto radīšanu, ja vien izdotos tam rast ekonomisku pamatojumu,» sacījis Dirheimers. Ticamāks gan ir scenārijs, ka Bentley vispirms koncentrēsies uz to modeli, kurš sola lielākos ienākumus.

Bentley Azure (1995 - 2002)
Bentley Azure (1995 - 2002) Foto: Bentley

Nekādu konkrētu detaļu par modeļu klāsta izvēršanas plāniem pēc SUV nonākšanas pārdošanā pagaidām nav, lai gan Dirheimers atklāti paudis simpātijas pret lielo 1995.gada kabrioletu Azure, no kura itin viegli tika atvasināta Brooklands kupeja.

Iepriekšējais Azure bija no modeļa Continental R atvasināts klasiskās piedziņas kabriolets. Nākotnes Azure versija turpretim varētu jau būt ar šā brīža Continental modeļu saimes tehniku, tātad pilnpiedziņu un W12 dzinējiem.

Bentley Hunaudieres Concept (1999)
Bentley Hunaudieres Concept (1999) Foto: Bentley

Ideja par divvietīgu superauto tikmēr atgādina par 1999.gadu, kad Ženēvas auto šovā Bentley parādīja uz Lamborghini bāzes būvēto Hunaudieres konceptauto. Ja šādu spēkratu Bentley nolemtu ražot šodien, tā bāze, visticamāk, būtu Audi R8. Protams, ārējais dizains būtu krasi atšķirīgs, bet vidū iebūvētā V10 motora vietā varētu tikt ieskrūvēts W12 spēka agregāts.

To, kādus spēkratus Bentley galu galā radīs, redzēsim tuvākajos gados. Katrā ziņā kompānijas izaugsmes plāni ir visai ambiciozi, jo periodā no šā brīža līdz 2016.gadam jaunu modeļu attīstībā paredzēts ieguldīt 800 miljonus sterliņu mārciņu jeb nedaudz vairāk par miljardu eiro. Tās ir lielākās investīcijas kompānijas 95 gadu vēsturē.

2005.gada Bentley Azure
2005.gada Bentley Azure Foto: Bentley
Komentāri (4)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu