Škoda oficiāli atklāj jauno Fabia (1)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Škoda

Čehu autoražotājs oficiāli atklājis mazās klases modeļa Fabia jaunāko iterāciju, kas pasaules debiju klātienē piedzīvos Parīzes auto šovā oktobra sākumā.

Jaunā piecu durvju Fabia ir pirmais Škoda modelis, kas veidots pēc konceptauto Vision C stilistiskā parauga, un Škoda galvenais dizainers Jozefs Kabans norāda, ka tas uzskatāmi apliecina kompānijas spēju emocionālā, izteiksmīgā, skaidri definētā dizainā iemitināt funkcionalitāti.

Bez tā Kabans atzīmē, ka Fabia pircējiem tiks nodrošinātas plašas sava automobiļa personalizēšanas iespējas. Piemēram, virsbūvei būs iespējams izvēlēties veselas 15 krāsas, bet diskus, spoguļu korpusus un jumtu varēs pasūtīt citā krāsā, raksta Motor.ru.

Fabia ir konstruēta uz modernizētas ārkārtīgi populārā (ne tikai pie mums Latvijā) iepriekšējās paaudzes modeļa šasijas, lai gan iepriekš tika vēstīts, ka Škoda varētu izmantot saīsinātu Volkswagen koncerna MQB (moduļu šasija ar priekšā šķērsām iebūvētu dzinēju) platformu, ko izmanto virkne citu auto, tostarp Audi A3, VW Golf, Škoda Octavia u.c.

Salīdzinājumā ar priekšgājēju jaunā Fabia ir par 90 milimetriem platāka un par 30 milimetriem zemāka. Tādējādi platumā automobilis sasniedz 1732 mm, bet augstumā - 1468 mm. Tas, cik garš būs auto un kāda būs tā riteņu bāze, pagaidām nav zināms.

Motoru palete gan nav noslēpums, un tajā ietilpst virkne jaunākās paaudzes neliela darba tilpuma benzīna un dīzeļdzinēju. Benzīna dzinēju saimi veido 1 litra trīs cilindru un 1,2 litru četru cilindru benzīnnieki ar jaudu robežās no 60 un 110 ZS, savukārt dīzeļdzinēju paletē ir trīs dažādi trīs cilindru 1,4 litru agregāti ar jaudu no 75 līdz 105 ZS. Tādējādi dīzeļdzinēju jaudas koridors nav mainījies, taču ir sarucis motoru darba tilpums un cilindru skaits.

Visiem motoriem standarta komplektācijā ietverta stop/start sistēma ar bremžu enerģijas rekuperācijas sistēmu. Transmisiju klāstu tikmēr veido kā manuālās, tā arī DSG automātiskās pārnesumkārbas.

Iepriekš kļuva zināms, ka pēc paaudžu maiņas Fabia vairs netiks piedāvāta karstajā, 180 zirgspēkus spēcīgajā RS modifikācijā.

Foto: Škoda
Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu