Volvo jau ilgāku laiku kārdina ar stāstiem par jaunās paaudzes XC90, taču pilnā augumā pats automobilis vēl nav redzēts. Arī jaunākie publiskotie attēli rāda tikai detaļas, taču ar tām pietiek, lai saprastu, cik daudz jaunais pilnizmēra apvidnieks atšķirsies no 11 gadus senā pirmās paaudzes modeļa.
Volvo parāda jaunus XC90 fragmentus (12)
Lai arī oriģinālais Volvo XC90 joprojām atbilst augstākajiem drošības standartiem un pēdējos pārbaudījumos Amerikā tika atzinīgi novērtēts ar labākajām atzīmēm (tādas bieži vien neiegūst pat šā gada automobiļi), ir pēdējais laiks veikt modeļu paaudzes maiņu. Ne tikai tāpēc, ka XC90 apritē ir bijis modernajiem auto neparasti ilgi, bet arī tādēļ, ka tikai tā iespējams atņemt pircējus lielajam vācu trijniekam Audi, BMW un Mercedes-Benz.
Pēc tā, kas redzēts pirmajās oficiālajās XC90 salona bildēs, kā arī jaunākajos priekšējās daļas noformējuma attēlos, šķiet, ka Volvo ir uz pareizā ceļa un ar ārkārtīgi modernu, skandināviski pareizu auto būs labs ierocis konkurences cīņā ar vāciešiem. Pēdējā publiskotajā attēlā redzams, ka XC90 dizaineri ir aizņēmušies jaunāko laiku Volvo konceptauto LED lukturus, savukārt radiatora režģa vertikālās lameles raisa asociācijas ar klasiskajiem astoņdesmito un deviņdesmito gadu Volvo. Pēdējie auto, kam bija hromētu dubultlameļu radiatora režģis, bija deviņdesmito gadu beigās ražotie, uz Mitsubishi Carisma bāzes konstruētie S40 un V40, kā arī tā paša gadu desmita S90 un V90 sēriju automobiļi, raksta Automotive News Europe.
Par jaunajiem lukturiem Volvo dizaineri saka, ka tie ieturēti Tora āmura stilā. Aplūkojot lukturu bloku formas, uzreiz kļūst skaidrs, kādēļ izvēlēts šāds salīdzinājums. Interjera attēlus esam publiskojuši jau iepriekš, un tie liecina, ka XC90 salons būs ieturēts skandināviem raksturīgajā tīrajā minimālisma stilā, taču ar grezniem augstas klases elementiem, tai skaitā kristāla detaļām.
Viens no interesantākajiem tehniskas dabas jaunumiem tikmēr ir ziņas par tā dēvēto divu motoru Volvo XC90. Tas būs auto, kam uzstādīts 2 litru četru cilindru benzīna motors ar turbīnu un mehānisko kompresoru un elektromotors. Šā auto kopējā jauda būs ap 400 zirgspēkiem, taču kaitīgo izmešu apjoms būs mazāks nekā, piemēram, Toyota Prius - tikai 60 g/km.
Jauno XC90 pirmo reizi paredzēts parādīt pēc apmēram nedēļas Zviedrijā, bet lielā pasaules pirmizrāde notiks oktobra sākumā Parīzes auto šovā. Pārdošanā XC90 nonāks faktiski uzreiz pēc tam, un pirmās piegādes sāksies 2015.gada sākumā.