Kantainākajam no visiem mersedesiem lemts dzīvot vēl ilgi (22)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz G klase ir viens no tiem automobiļiem, kuru no ražošanas tik viegli noņemt nav iespējams. Lai arī modelis tiek ražots jau 35 gadus, pieprasījums aizvien turas stabils un Mercedes-Benz nekas cits neatliek, kā gādāt par apvidnieka modernizēšanu un pieprasījuma apmierināšanu. Pašreizējā informācija liecina, ka G klases mūžs pagaidām pagarināts līdz 2027.gadam.

Tuvākajos pāris gados Mercedes-Benz veiks pamatīgu G klases modernizāciju. Stājoties spēkā jaunām, stingrākām pasīvās drošības un kaitīgo izmešu normām, auto tiks uzlabots visās jomās. Carmagazine.co.uk vēsta, ka G klases firmas zīme - taisnie virsbūves paneļi - vērienīgo modernizāciju pārdzīvos bez būtiskām izmaiņām, turpretī virsbūves proporcijas varētu nedaudz mainīties. Pirmkārt tas attiecas uz auto gabarītiem. Britu tīmekļa resurss norāda, ka, salīdzinot ar pašreizējo modeli, 2016.gada G klase pieņemsies platumā par 100 milimetriem līdz 1860 mm. Vienlaikus pastāv iespēja, ka auto sarūk augstumā un tādējādi iegūst mazliet dinamiskākas proporcijas. Priekšējās daļas dizainā būtiskas izmaiņas nav gaidāmas. Ja arī kas mainīsies, tad tās būs nianses, kas uzlabos automobiļa aerodinamiku.

Platāka virsbūve nozīmē, ka Mercedes-Benz nāksies pārveidot arī salonu. Vispirms tas attiecas uz priekšējo paneli, ko paredzēts veidot pilnīgi no jauna. Tādus funkcionālus elementus kā lielizmēra diferenciāļu bloķēšanas slēdžus gan esot plānots saglabāt. Arī klasiskais instrumentu panelis ar divām ciparnīcām pagaidām nekur nepazudīs.

Modernizācijas rezultātā G klase iegūs jaunākās paaudzes Comand izklaides un vadības sistēmu, tās vadības bloku ar skārienpaneli, liela izmēra centrālo ekrānu, projekcijas ekrānu aiz stūres, ergonomiski pārveidotu viduskonsoli un jaunu stūri.

Carmagazine.co.uk arīdzan norāda, ka G klases rāmis, pie kā tiek stiprināta virsbūve, turpmāk tiks izgatavots no alumīnija. Būtiskākais ieguvums, izvēloties šādu risinājumu, ir svara ietaupījums; 2016.gada G klase varētu svērt pat par 375 kg mazāk nekā pašreizējais modelis.

Dzinēju klāstā pieticīgus agregātus sastapt nevarēs. Benzīna motoru paleti veidos 3 litru sešu cilindru dzinējs ar 367 ZS un 480 Nm, 4 litru twin-turbo V8 ar 462 ZS un 600 Nm un 5,5 litru V8 ar 571 ZS un 800 Nm. Dīzeļdzinēju klāstā pagaidām paredzēts vien 2,9 litru sešu cilindru dzinējs ar 313 ZS un 480 Nm. 12 cilindru benzīna dzinēja opcija gan modernizāciju varētu nepārdzīvot. Tas pats attiecas arī uz G klases kabrioletu ar īso riteņu bāzi, kuras liktenis pagaidām nav zināms.

Komentāri (22)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu