Ford Nirburgringā sāk dzenāt jauno Focus RS (1)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

Jau kādu laiku Nirburgringas Nordšleifē periodiski manāms izbraucam ļoti ātrs, maskēts Ford Focus automobilis. Oficiālas informācijas par to, kas tas tāds ir, nav, taču ir spēcīgas norādes, ka zilā ovāla zīmols slavenajā trasē testē Focus spēcīgākās modifikācijas - RS - jauno paaudzi.

Jaunākais prototips no iepriekš manītajiem atšķiras ar citādāku aizmugurējo antispārnu un maskējumam izmantotajiem elementiem, taču dziļākajā būtībā auto nav mainījies un pēc L'Automobile domām šī ir tikai kārtējā Focus RS pirmssērijas versija, kas izvesta ātrgaitas pastaigā.

Visas ziņas par Focus RS pagaidām balstās uz vairāk vai mazāk ticamiem minējumiem. Svarīgākais no tiem attiecas uz motora telpu. Pastāv uzskats, ka Focus RS iegūs EcoBoost sērijas turbo motoru ar 2,3 litru darba tilpumu un 330 zirgspēkiem. Ar identisku spēka agregātu, starp citu, tiek apgādāta viena no jaunākās paaudzes Mustang modifikācijām.

Ford nostāja RS modeļa jautājumā pēdējā laikā nav viennozīmīga, jo kompānija vēl šā gada aprīlī ziņoja, ka RS modeļa izstrāde tiek pārtraukta, taču jau jūnijā publiskajā telpā izbrauc automobilis, kas liek šaubīties par kompānijas paziņojuma patiesumu.

Pēdējo Focus RS Ford izlaida 2009. gadā un toreiz tas bija priekšpiedziņas auto 2,5 litru turbo motoru un 305 zirgspēkiem. Modeļa dzīves cikla noslēgumā Ford 200 eksemplāros izlaida īpašu RS500 modifikāciju, kas attīstīja jau 350 zirgspēkus.

Patlaban jaudīgākais Focus ir modelis ST, ko rūpnīcā komplektē ar 2 litru četru cilindru 250 zirgspēku turbodzinēju. Šis auto 100 km/h spēj sasniegt 6,5 sekundēs. Pēc Focus atjaunošanas ST saimi ir papildinājis arī dīzeļmodelis un tā attiecīgie rādītāji ir 185 ZS un 8,1 sekunde.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu