Honda atklāj kārtējo Civic Type R konceptu (12)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Honda

Honda dīleru salonos jaunā Civic Type R nonāks vien nākamgad. Bet, lai parādītu, kas līdz šim izstrādes procesā ir paveikts, Honda Parīzes auto šovā demonstrēs jaunāko šā modeļa prototipu - Honda Civic Type R Concept II.

Jaunais Type R modelis tiek izstrādāts nolūkā parādīt, ka Honda pastāvēšanas vēsturē ir sākusies jauna lieljaudas modeļu ēra. To, ka šie nav tukši vārdi no kompānijas Preses dienesta puses, apliecina tehniskie rādītāji, proti, karstākais Civic modelis tiks apgādāts ar 2 litru benzīnnieku, kurš attīsta vairāk nekā 280 zirgspēkus.

Kā norāda Honda, šis rādītājs ir augstāks ne tikai kā visiem līdzšinējiem Civic Type R modeļiem, kas tiek izlaisti jau kopš 1997.gada, bet arī visiem pārējiem zīmola sportiski noskaņotajiem auto - Integra un Accord lieljaudas versijām, un pat īstākajam ielas sporta auto NSX.

Jaunā motora būtiskākā atšķirības pazīme ir turbokompresors un galvenais ieguvums no turbo tehnoloģiju izmantošanas būs iespēja augstus veiktspējas rādītājus iegūt jau pie zemiem dzinēja apgriezieniem. Pēdējais (2007.gada) Type R maksimālo jaudu - 201 ZS - attīsta pie 7800 apgr./min., savukārt 193 Nm griezes moments tiek sasniegts pie 5600 apgr./min.

Bez jauna motora Civic Type R iegūs arī citus tehnoloģiska rakstura labumus. Tā, piemēram, jaunajā modelī debitēs +R braukšanas režīms, kura aktivizēšanai paredzēta sarkans slēdzis uz stūres. Nospiežot to, dzinējs kļūs atsaucīgāks, stūre stingrāka un precīzāka, un atbilstoši mainīsies arī amortizatoru regulējumi.

Honda Izpētes un attīstības nodaļas Civic Type R izstrādes lielo projektu vadītājs Suehiro Haši norāda, ka ikdienas režīmā modelis ir ļoti dinamisks, atsaucīgs auto ar plūdenu paātrinājumu. +R režīmā Civic Type R tikmēr jau kļūst patiesi ekstrēms un spēs apmierināt pat pieredzējuša autobraucēja ambīcijas slēgtā sacīkšu trasē. Tā kā Civic Type R pēc koncepcijas ir tā dēvētais «drivers car», dzinēju paredzēts komplektēt ar precīzu sešu pakāpju manuālo transmisiju. Pēc Haši teiktā, tikai tā vadītājs iegūst iespēju konkrētajā brīdī ieslēgt nepieciešamo pārnesumu, piemēram, tuvojoties līkumam, no piektā pārslēgties uzreiz uz trešo.

Jaunais Type R tiek konstruēts atbilstoši eiropiešu gaumei un tiks ražots Honda Svindonas rūpnīcā Lielbritānijā. Salonos Civic Type R nonāks 2015.gadā.

Komentāri (12)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu